en je hoeft niet eens allemaal op hetzelfde station in te stappenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef Bitlord het volgende:
Was het NS Groepsretour hier al besproken? Wat mij betreft een ideale zet van NS. Voor reizen op de lange afstand kan de trein op prijs nu een stuk beter concurreren met de auto, zeker voor wie op pad gaat met wat grotere groepen.
[ afbeelding ]
Maar wel dezelfde route te rijden lijkt me dan? Dus als je met zn allen naar maastricht wilt, er 2 in Amsterdam in stappen, 2 in Utrecht, 1 in Culemborg, 1 in Boxtel etc. Maar niet in Arnhem of Etten-Leur bijvoorbeeld. Toch? Of...?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en je hoeft niet eens allemaal op hetzelfde station in te stappen
als je via arnhem naar maastricht zou kunnen, waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel dezelfde route te rijden lijkt me dan? Dus als je met zn allen naar maastricht wilt, er 2 in Amsterdam in stappen, 2 in Utrecht, 1 in Culemborg, 1 in Boxtel etc. Maar niet in Arnhem of Etten-Leur bijvoorbeeld. Toch? Of...?
Omdat dat niet het kortste, niet het snelste en ook niet de route met de minste overstappen isquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je via arnhem naar maastricht zou kunnen, waarom zou dat niet mogen?
dat zie ik nergens in de voorwaardes staanquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat dat niet het kortste, niet het snelste en ook niet de route met de minste overstappen is
Ik zie geen plaatjes...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:22 schreef James1988 het volgende:
Plaatjestijd! Dit zijn de nieuwe stoptreinen voor ÖBB, die ze cityjet noemt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De treinen zijn van het type Desiro ML en worden gebouwd door Siemens. Het visueel ontwerp is gedaan door het Oostenrijkse Spirit Design, dat eerder al de Railjet ontwierp.
Foto's Š Siemens en Spirit Design, bron: Siemens.com
Als het dan nog niet lukt even op het linkje klikken, dat brengt je meteen naar het persbericht van Siemens waar alle plaatjes ook staan.quote:
Ik heb geen ctrl op mijn telefoon.quote:
125 km/h volgens de specs. /mierenneukmodusquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Overigens ken ik ook symmetrische wissels met 120 km/h, maar dat terzijde.
Ik weet niet of het heel belangrijk is dat de trein rechtstreeks is. Het is natuurlijk wel leuk, loop je in Utrecht roepen ze om dat de trein naar Moskou van spoor 4b vertrekt. En die naar Baarn van spoor 1...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Sparqq het volgende:
Zijn hier mensen met internationale trein ervaring? Weet iemand of de rechtstreekse trein, Amsterdam Moskou terug komt?
In 2015 wil ik wellicht de treinreis Amsterdam - Hong Kong maken; sneltrein van Hong Kong naar Beijing, dan de trein naar Moskou en daar overstappen voor de trein naar Amsterdam. Maar ik lees dat die verbinding sinds 2013 niet meer direct is.
Maar er bestaan geen snelheidsborden met 12.5, dus maken ze er maar 120 van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
125 km/h volgens de specs. /mierenneukmodus
Jawel. Een grote 12 met een kleine 5 erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar er bestaan geen snelheidsborden met 12.5, dus maken ze er maar 120 van.
Die staan op de Maaslijn toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:50 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Jawel. Een grote 12 met een kleine 5 erbij.
dan kun je je afvragen waar ze de prioriteiten hebben liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:13 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Aah.. Leuk. De onderdelen voor de 1:34,7 bij Hattemerbroek moeten nog uit Duitsland komen schijnt. We hebben het niet op voorraad maar het heeft ook niet zoveel haast dat het er in 24 uur is. Het nare is alleen dat dit type wissel, waarbij relatief eenvoudig wat defect gaat bij een buitendienststelling of een fout, vrijwel altijd op een kritische locatie ligt. Dan zou je toch minstens verwachten dat je het herstel snel kunt regelen. Dat niet alles perfect kan gaan kan ik begrijpen maar dat het herstel dan zo lang moet duren en het allemaal zo ongeīnteresseerd overkomt vind ik echt niet te verkopen.
Net als overwegaankondigingsborden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:50 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Jawel. Een grote 12 met een kleine 5 erbij.
nee, want het is niet duidelijk waar de prioriteiten dan wel liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
dat hoef je je niet af te vragen. Het antwoord wordt meer dan duidelijk gegeven.
Dat is ook niet belangrijk in dit geval. We weten waar ze NIET liggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want het is niet duidelijk waar de prioriteiten dan wel liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |