Okquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef freud het volgende:
PS
We zitten nu onafhankelijk van elkaar naast elkaar op de bank te reageren...
Tea dear?
Ah, zo. Eens proberenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef freud het volgende:
[..]
Stap 1, haal een van de twee lange dividers eruit
Stap 2, doe de overgebleven divider diagonaal in je tas
Stap 3, cam met lens kan je nu dwars in de tas leggen, en de andere cam met lens precies gespiegeld.
Optionele stap: vrot een flitser ertussen.
Pics needed?
Ik heb zo'n ding in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Achteruit, achteruit, je beeldhoek is groter dan 180 graden. Dus ze hebben een beetje gelijk.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding in ieder geval nog nooit gezien.
Lijkt me logisch dat je iets verder dan 180 graden kan. 185 graden is niet echt nuttig meer dan de 180 van een doorsnee fish toch? Ik wordt warmer van een <f1 lensquote:Op woensdag 25 september 2013 14:56 schreef Wiebeldak het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
WTF?
Ik heb echt nog noot gekeken of er stof in mijn camera zit. Zou best kunnenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:33 schreef andreas612 het volgende:
Gisteren 4 uur bezig geweest met stofjes wegclonen in m'n foto's![]()
Maar binnenkort een goede camerazaak hier opzoeken.
Jup FF is duurderquote:
Als je in Noord-Holland woont de site van Cameraland eens in de gaten houden, die houden regelmatig check & clean dagen. Sensor laten cleanen is dan gratisquote:Op donderdag 26 september 2013 07:33 schreef andreas612 het volgende:
Gisteren 4 uur bezig geweest met stofjes wegclonen in m'n foto's![]()
Maar binnenkort een goede camerazaak hier opzoeken.
Heeft met allebei te makenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een Nikon. DX geloof ik. Of was dat weer iets met de lenzen... Uhm noob
D5100quote:Op donderdag 26 september 2013 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heeft met allebei te makenWelke nikon heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |