Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja nog steeds. Is dat een probleem dan?quote:
Ben je 28+ dan? Zo nee dan was je niet de oudste hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik voelde me te oud![]()
Ik dacht: jullie willen vast niet met twee oude dames praten. Sorry, volgende keer komen we erbij
Puur, ja puur, heel puurquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Is dat een probleem dan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
Meet 3 zal begin oktober plaatsvinden.
In EINDJE
(Nooit meer Utrecht)
Vertel me meer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik al om half 6 thuis was![]()
Het was ZO koud trouwens op de fiets. Hoe haal ik het in mijn hoofd geen jas aan te doen
Dat ik bij iemand geslapen hadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen je ouders vertelt?
Geen woord van gelogen toch?quote:
Was bij mijn moederquote:
ja toch ik zei ja ik kreeg kaolo ippa's xdquote:
Dat klopt nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Maar haantje. Jij hebt wel echt een serieus alcoholprobleem. Kan dat kloppen?
-supergirl- en haan33:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom? Hij heeft toch genoeg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb genoeg bier liggen, niks alcoholprobleemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou nog ontkennen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bier liggen, niks alcoholprobleem
Heb je nog gehosseldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik al om half 6 thuis was![]()
Het was ZO koud trouwens op de fiets. Hoe haal ik het in mijn hoofd geen jas aan te doen
Dafuqquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:46 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen was echt een topmeet!! Haan, dat baardje zou ik weglaten, die vlechtjes van die donkere jongen waren ok, maar het rode petje is een beetje té (zeker voor in een tapastent), sg: ondanks dat ik je blond had voorgesteld zag je er erg leuk uit. Madjack, gelijk die wodka onder sg dr neus duwen toen ze aankwam op Utrecht cs was een beetje overdreven! Mahl: volgende keer mag je wel gewoon hoi zeggen. Voor de jongen met het grijze vestje en het blonde haar: voor jou geldt het zelfde!
Nou toedeloe jongens, was leuk jullie gezien te hebben!
Edit: ik hoor net dat Micson de blonde was, nou Micson: volgende keer hoef e niet zo stiekem te doen.![]()
Volgende week wordt er een nieuw meettopic geopend (niet door mij ik ben een slechte met dingen regelen) voor een meet in Eindhovenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:42 schreef Mikezor het volgende:
Doe volgende keer in Nijmegen of Eindhoven! en graag op een vrijdag.
Dan ben ik er zeker weten bij!
Ik regel die shit wel, vorige keer is alles goed gegaan door mijn whatsapp-groepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgende week wordt er een nieuw meettopic geopend (niet door mij ik ben een slechte met dingen regelen) voor een meet in Eindhoven
Ik ken eindhoven best goed als je hulp nodig hebt zeg het maar!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgende week wordt er een nieuw meettopic geopend (niet door mij ik ben een slechte met dingen regelen) voor een meet in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |