abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 september 2013 @ 21:40:13 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131003047
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef CoExist het volgende:
Zeg, kan dat PS Vita gelul niet in het PS Vita topic?
Mijn reactie gaat over mijn 3DS :7 In de Vita heb ik maar 16 GB zitten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131004339
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef Berend. het volgende:
Is de standaard geleverde 4 GB genoeg of moet ik voor een 8 gaan? :P
Is meer dan genoeg. En als je het te weinig blijkt zou ik wel gelijk voor een groot kaartje gaan, niet slechts 8, die zit dan ook zo vol en grotere kaartjes zijn niet veel duurder.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_131010907
Ik ben in de vakantie maar opnieuw begonnen met Zelda Phantom Hourglass, ik was er ooit beetje klaar mee omdat je zoveel dingen moet herhalen in die tempel en had geen idee meer waar ik nou was gebleven omdat het zeker anderhalf jaar geleden was, misschien wel langer. Dus opnieuw begonnen en dat was goede zet, wist veel dingen niet meer dus t was leuk om het opnieuw te doen, ben nu bijna bij het einde :9

Daarna ga ik Ocarina of Time ook maar afmaken, maar daar zit ik nu vast :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 00:16:13 ]
  Donald Duck held dinsdag 10 september 2013 @ 00:19:03 #154
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_131010997
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarna ga ik Ocarina of Time ook maar afmaken, maar daar zit ik nu vast
Je kunt in die portalen kruipen die je een hintfilmpje geven over wat te doen.
Maar veel leuker is natuurlijk zelf blijven en blijven proberen. Des te groter is het gevoel van overwinning als je de oplossing ontdekt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_131014216
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarna ga ik Ocarina of Time ook maar afmaken, maar daar zit ik nu vast :')
Waar is daar?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131020874
BTW: er is sinds een paar dagen een eShop patch voor Mario & Luigi Dream Team.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:36:21 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_131020993
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 16:12 schreef Pheno het volgende:
Willen mensen nog iets weten van de 2DS? Ga er morgen mee spelen :)
Wat er gebeurd als je hem toch wil dichtklappen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_131021061
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben in de vakantie maar opnieuw begonnen met Zelda Phantom Hourglass, ik was er ooit beetje klaar mee omdat je zoveel dingen moet herhalen in die tempel en had geen idee meer waar ik nou was gebleven omdat het zeker anderhalf jaar geleden was, misschien wel langer. Dus opnieuw begonnen en dat was goede zet, wist veel dingen niet meer dus t was leuk om het opnieuw te doen, ben nu bijna bij het einde :9

Daarna ga ik Ocarina of Time ook maar afmaken, maar daar zit ik nu vast :')
Daarna maar door met Spirit Tracks! Hoewel die direct na Phantom Hourglass misschien wel wat gemakkelijk is.
pi_131021271
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat er gebeurd als je hem toch wil dichtklappen?
Dan vervalt de garantie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131021586
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:31 schreef Aether het volgende:
BTW: er is sinds een paar dagen een eShop patch voor Mario & Luigi Dream Team.
Wat fixed die patch precies?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_131021829
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef CoExist het volgende:

[..]

Wat fixed die patch precies?
Neem aan dat hetzelfde patch is als voor Japan.
Incl. spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nintendoeverything(...)on-the-way-to-japan/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131022197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat er gebeurd als je hem toch wil dichtklappen?
http://fok.nl/616876
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_131037843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:38 schreef Reintji het volgende:

[..]

Daarna maar door met Spirit Tracks! Hoewel die direct na Phantom Hourglass misschien wel wat gemakkelijk is.
Heb Phantom Hourglass vandaag uitgespeeld, lang leve lang moeten wachten in het ziekenhuis. Spirit Tracks heb ik al uitgespeeld :) Nu dus verder met OOT :D
pi_131038086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je kunt in die portalen kruipen die je een hintfilmpje geven over wat te doen.
Maar veel leuker is natuurlijk zelf blijven en blijven proberen. Des te groter is het gevoel van overwinning als je de oplossing ontdekt.
Ja dat vind ik dan weer stom idd, dan blijf k liever nog een tijdje zelf prutsen :Y
pi_131038103
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Waar is daar?
Ik sta nu net in de fire temple :)
pi_131042611
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben in de vakantie maar opnieuw begonnen met Zelda Phantom Hourglass, ik was er ooit beetje klaar mee omdat je zoveel dingen moet herhalen in die tempel en had geen idee meer waar ik nou was gebleven omdat het zeker anderhalf jaar geleden was, misschien wel langer. Dus opnieuw begonnen en dat was goede zet, wist veel dingen niet meer dus t was leuk om het opnieuw te doen, ben nu bijna bij het einde :9

Daarna ga ik Ocarina of Time ook maar afmaken, maar daar zit ik nu vast :')
Ik had hetzelfde met phantom hourglass, erg vervelend dat je steeds dezelfde tempel moet doen.

Ik hou van Zelda-games, maar heb er nog nooit een uitgespeeld... Bij windwaker ben ik tot de eindbaas gekomen en daar gestopt. OoT heb ik tot vlak nadat je de grote Epona krijgt gespeeld (2x) en spirit tracks heb ik nog geen uur gespeeld. En met LttP ben ik nog niet eens in de donkere wereld geweest.

Eigenlijk heb ik geen idee wat ik zo leuk vind aan Zelda, want spelen doe ik het blijkbaar amper. Maar toch heb ik zin in de nieuwe Zelda!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_131043113
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:02 schreef koei het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde met phantom hourglass, erg vervelend dat je steeds dezelfde tempel moet doen.

Ik hou van Zelda-games, maar heb er nog nooit een uitgespeeld... Bij windwaker ben ik tot de eindbaas gekomen en daar gestopt. OoT heb ik tot vlak nadat je de grote Epona krijgt gespeeld (2x) en spirit tracks heb ik nog geen uur gespeeld. En met LttP ben ik nog niet eens in de donkere wereld geweest.

Eigenlijk heb ik geen idee wat ik zo leuk vind aan Zelda, want spelen doe ik het blijkbaar amper. Maar toch heb ik zin in de nieuwe Zelda!
Ik was vorige keer helemaal klaar met die tempel die je steeds opnieuw moet doen, maar dit keer was t ff doorbijten bij die rotstukjes en uiteindelijk wel blij want ik vond het een toffe game. Ik vond spirit tracks ook erg leuk en daarbij is het tempel gedeelte beter gedaan want je gaat gewoon steeds een verdieping hoger dus je hoeft geen dingen te herhalen.

Ik moet SS ook nog uitspelen op de wii idd, ik heb ook teveel halve games liggen dus ben nu eerst die aan t afmaken voordat ik nieuwe start :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:47:09 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131045287
Pff, en als ik kritiek heb op Zelda ben ik een hater :{w Het is gewoon een overhypte franchise die ze moeten laten rusten de komende tien jaar.

Windwaker HD is een mooie afsluiter.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131045337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, en als ik kritiek heb op Zelda ben ik een hater :{w Het is gewoon een overhypte franchise die ze moeten laten rusten de komende tien jaar.

Windwaker HD is een mooie afsluiter.
:{w Eerst nog 3DS versie.
----
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:51:25 #170
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131045491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, en als ik kritiek heb op Zelda ben ik een hater :{w Het is gewoon een overhypte franchise die ze moeten laten rusten de komende tien jaar.

Windwaker HD is een mooie afsluiter.
Kielhalen of dansen op een hete plaat. Je mag kiezen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131047757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, en als ik kritiek heb op Zelda ben ik een hater :{w Het is gewoon een overhypte franchise die ze moeten laten rusten de komende tien jaar.

Windwaker HD is een mooie afsluiter.
Een remake is nooit een mooie afsluiter...

Plus dat het op zich best meevalt hoeveel Zelda-games er verschijnen. Meestal 1 nieuwe per console, dus dat is een game per vier jaar ongeveer. Layton komt elk jaar met een nieuwe game... Ze moeten alleen eens stoppen met al die remakes. Dat geldt overigens voor alle Nintendo-games.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Donald Duck held woensdag 11 september 2013 @ 00:12:12 #172
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_131048011
Wind Waker HD is wel een bijzonder verdiende remake. De game is werkelijk een pareltje. Ik heb er meer van genoten dan van het alom bejubelde Ocarina of Time.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games woensdag 11 september 2013 @ 07:48:37 #173
181272 crew  Noppie2000
pi_131049867
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:59 schreef koei het volgende:

[..]

Een remake is nooit een mooie afsluiter...

Plus dat het op zich best meevalt hoeveel Zelda-games er verschijnen. Meestal 1 nieuwe per console, dus dat is een game per vier jaar ongeveer. Layton komt elk jaar met een nieuwe game... Ze moeten alleen eens stoppen met al die remakes. Dat geldt overigens voor alle Nintendo-games.
Oot was al jaren vraag naar, WW HD is om bekend te raken met Wii U hardware... verder kan ik me weinig remakes van Nintendos kan herinneren de afgelopen tijd, help me herinneren?

Mario geen remake, DK niet, Metroid niet, pokemon niet, Yoshi niet, smash niet. Starfox 2 jaar geleden, maar ook kirby niet (brhalve een 25 year collectie, amper een remake te noemen). Nee, kan me niets voor de geest halen 1 2 3.
pi_131049882
Mario 64 voor DS, Starfox 64 3D, Pokemon FireRed, LeafGreen, HeartGold, SoulSilver, Animal Crossing NGC, Link's Awakening DX, die "new control" games voor de Wii, Mario Games voor de GBA, Allstars voor de Snes. Etc

[ Bericht 73% gewijzigd door Reintji op 11-09-2013 07:58:23 ]
pi_131049889
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:48 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Oot was al jaren vraag naar, WW HD is om bekend te raken met Wii U hardware... verder kan ik me weinig remakes van Nintendos kan herinneren de afgelopen tijd, help me herinneren?
De Wii had wel veel re-make New Play Control games. Pikmin 1 & 2, Donkey Konga, Mario Tennis.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')