Niet normaal meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef lily het volgende:
Ik zat in de trein naar Alkmaar maar ik werd er in Den Bosch weer uitgebonjourd.
Moest ik via Nijmegen naar Utrecht om in Amsterdam te komen![]()
Niet gedaan en ik zit nu weer in een richting Alkmaar maar hij blijft een half uur in Utrecht staan riepen ze nu om.
Dag afspraak van 11uur ( daar ging ik voor)
Ben om 6.30 van huis vertrokken
Dan heb je toch geen probleem als er onder Amsterdam pas problemen komen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
o jee, ik moet ook naar amsterdam vandaag. dat is normaal een kwartiertje.
nog maar even wachten dan.
maar ach, dan duurt het wat langer. t is toch wel gezellig hier op het station.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
het probleem zit toch in sloterdijk als ik het goed begrijp?
daar moet ik wel langs
Volgens de actuele berichten nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
daar moet ik wel langs
doe je stekjes per post?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef simmu het volgende:
oeh, jarigen die nog een feestje moeten, gefeliciteerd![]()
selene doet ook mee; die trakteert vandaag. ben gister tot 10 uur nog beziggeweest.
ff wat anders; buuf, wil je nog een japansewijnbesstekkie? want da's nu of nooit, aangezien we toch echt gaan verhuizen
Nee, ik moetnaar Sloterdijk. De problemen zitten tussen Den Bosch en Utrechtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
daar moet ik wel langs
ooooo dan heb ik alleen de gebruikelijke vertragingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de actuele berichten niet
http://www.ns.nl/storingen/index.form
ik wil het best proberen, ik zou alleen niet weten hoequote:
Bubbelplastic en nat keukenpapier, dat werkt primaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:17 schreef simmu het volgende:
[..]
ik wil het best proberen, ik zou alleen niet weten hoe
en dan nu een uitleg over hoe ik een stekje afknip? da's denk ik niet een random stuk plant afknippen hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bubbelplastic en nat keukenpapier, dat werkt prima
ja dat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bubbelplastic en nat keukenpapier, dat werkt prima
waar wil je van mij een stekje van?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dol op stekjes, vandaar dat ik ff ontlurkte
het is een beetje een bizarre variant met paarse en roze én gele bloemen soms in een bos. Maar die variaties dus.quote:
ga je verhuizen?quote:
Een stekjesmeetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
misschien kunnen we een keer een stekjesmeet organiseren
ik ga mijn pepino binnenkort proberen te stekken.
aalbes kan je stekken door een tak over de grond te leggen (wel aan de plant laten zitten) en een steen halverwege de tak. dan gaat die daar wortelen en dan knip je de tak af : klaar nieuwe plantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik moet even kijken of ik nog plaats heb in de tuinhet is een beetje vol-achtig aan het worden.
Iemand nog belang bij Lupinezaad? En kan je Aalbes ook stekken? Mijn struiken zijn echt te groot nu.
damnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef lily het volgende:
Nou, het klokje rond.
Om 6.30 vertrokken en om 18.30 thuis.
Voor 3 uurtjes afspraak Amsterdam.
De terugreis was net zo'n ramp maar dit keer door een kapotte trein.
Ik heb heen in 4 treinen gezeten en terug in 3. En dat voor 450 km retour.
Doe mij dat huis in Zweden please...
ik ben heel goed geslaagdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, wat heb je?
Veel plezier in A'dam. Chinese supermarkt FTW
Ja, toestanden heh, in zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef simmu het volgende:
ik hoop dat je vanavond wat kan relaxen!
Nancy.quote:
WBquote:
ik denk dat spijkers voor geen een dier goed is.quote:Op maandag 2 september 2013 20:47 schreef simmu het volgende:
ja hoi, weet iemand of worsten met spijkers erin voor katten ook gevaarlijk zijn? we hebben hier een dierenhaterprobleempje
ik vind het zo laag om het zo te doen he. en dan zijn er nog mensen die mekken over "ja, ik snap het wel hoor. dan moeten de baasjes gewoon de poep opruimen of de kat binnenhouden". daar hebben die beesten toch geen boodschap aan? nog buiten dat ik gezeik met de buren krijg als ik mijn katten binnen ga houden.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik denk dat spijkers voor geen een dier goed is.
Hier in de buurt ook iemand die dat neer legt of met scheermesjes erin.
Euhm... bij rondlopende katten weet ik niet welk baasje erbij hoort! Hier jagen we ze gewoon weg ("kssst!" helpt meestal wel).quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap het ook niet. Hier ligt ook vergiftigd vlees buiten. Als je last van dieren hebt spreek de baasjes er dan op aan. Ik was de buurtkatten die onze voortuin als kattenbak gebruiken ook beu. Dus nu kattenschrik in de tuin gestrooid kijken of dat werkt.
Wat kunnen de baasjes er aan doen (behalve binnenhouden dan, wat bij katten vaak echt geen optie is)? Bij een hond kun je nog in de gaten houden waar ze poepen/plassen, bij katten niet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je last van dieren hebt spreek de baasjes er dan op aan.
er zijn hier verschrikkelijk veel katten, de kips lopen vrij in de tuin en die lusten wel een kattenkontjequote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef trui het volgende:
haha ik zou denken dat ze kippen juist wel interessant zouden vinden.
Ja, dat schijnt ook de normaalste zaak van de wereld te zijn. Bij ons tegen de, godzijdank onder een hoes staande maar toch, motor van F.quote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Vicky het volgende:
Niet alleen in de tuin. Gewoon midden op straat of in de speeltuin.
Tijd geleden was er iemand die zijn hond tegen M's fiets liet pissen. En ern van de buren die haar hond tegen mijn auto liet zeiken.
hier welquote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef moussy het volgende:
of kippen nemen, er komt geen kat meer in de tuin
quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:38 schreef lily het volgende:
Oh dat ken ik ook wel. Wij hebben geen voortuin en iemand liet zijn hond tegen ons opstapje/voordeur pissen. Serieus.
De urinelucht kwam je tegemoet als je de deur uitgingen het hout begon af te bladderen. Niet normaal echt.
Mijn echtgenoot heeft hem toen een keer opgewacht en daarna is het niet meer gebeurd.
of zelf een kat nemenquote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef moussy het volgende:
of kippen nemen, er komt geen kat meer in de tuin
Mensen die hun honden tegen de auto's laten pissen ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:38 schreef lily het volgende:
Oh dat ken ik ook wel. Wij hebben geen voortuin en iemand liet zijn hond tegen ons opstapje/voordeur pissen. Serieus.
De urinelucht kwam je tegemoet als je de deur uitgingen het hout begon af te bladderen. Niet normaal echt.
Mijn echtgenoot heeft hem toen een keer opgewacht en daarna is het niet meer gebeurd.
Als je niet wilt lopen, neem dan geen hont.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:45 schreef moussy het volgende:
Het ergste vind ik vooral, het zijn (hier) vooral die ouwetjes, die niet verder door willen lopen naar een enorme lap groen.
dat had ik ook idd maar torn kreeg ik een zeiksmsje van mijn onderbuurvrouw en toen was het klaar met zachtjes lopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Luigi het volgende:
Ik voel me bij wijze van spreken al bezwaard als ik te hard de trap op loop thuis. Ik snap echt niet waar die asocialiteit vandaan komt, om zo met elkaar om te gaan en zo met elkaars eigendommen om te gaan.
Ik ken de hele geschiedenis niet en die wil ik ook niet kennen, maar burenruzies via sms... ik weet niet hoor. Maar misschien ben ik te makkelijk ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat had ik ook idd maar torn kreeg ik een zeiksmsje van mijn onderbuurvrouw en toen was het klaar met zachtjes lopen.
Dat mens is gestoord..
Ach, ik zou beter gedijen in rust en ruimte, dat is waar, maar ik heb er verder ook weinig last van. Als de (ietwat) jongere buren een bqq hebben doe ik gewoon de buitendeur dicht, als de buurvrouw de kleinkinderen te logeren heeft denk ik fijn voor ze en weet ik weer wat zij af en toe moet doorstaan met die gillert van ons, etc, etc. En ik ben dan kennelijk niet erg sociaal ofzo. Ik denk wel eens als we allemaal wat autistischer (niet rot bedoeld maar ff als idee dus) zouden zijn dan zou dat er erg van opknappen in dit land, in plaats van continue tegen elkaar te lopen schelden en vloeken over dat we zo'n last van elkaar hebben.quote:
Noorwegen, zweden.... God wat lijkt me dat heerlijk... De ruimte die je daar hebt.quote:
Ja joh. Nederland is echt een paradijsje, globaal gezien. Niet meer het paradijsje van 10-20 jaar geleden, maar toch. Maar we hebben de laatste jaren alleen maar gehoord en geleerd dat we ontevreden moeten zijn...quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:59 schreef Gaoxing het volgende:
Het heeft ook zo z'n nadelennet als elk land, eigenlijk....
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja joh. Nederland is echt een paradijsje, globaal gezien. Niet meer het paradijsje van 10-20 jaar geleden, maar toch. Maar we hebben de laatste jaren alleen maar gehoord en geleerd dat we ontevreden moeten zijn...
Dito. En weetje, op internet vind ik dat allemaal wel grappig en ok, doe ik zelf ook. Maar het uit zich in alles, we richten er zelfs onze samenleving op in door ook heel ontevreden te stemmen en het publieke debat te voeren. Alsof we dagelijks aan de rand van de afgrond staan terwijl we 2x per jaar op vakantie gaan en ons druk maken of de iPad 5 nou deze of volgende week uitkomt... En hoe we met elkaar omgaan ook. Erg naar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is echt zo he, dat klagen en zeuren, dat staat me het meeste tegen aan Nederland(ers).
Ik zie een directe relatie met de opkomst van Fortuyn. Ontevredenheid voeren (de puinhopen van... etc), het hele zeggen wat je denkt (vergeten dat je eerst moet denken voordat je wat zegt), etc. Je mag het bijna niet zeggen maar sindsdien zijn we echt aardig van het padje af hier lijkt het.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Gaoxing het volgende:
Ik denk dat dat een jaar of 10-12 geleden begonnen is. We zagen toen een enorme explosie van wat er allemaal niet te koop was (en mensen dus ook kochten). Zeg maar toen de tuincentra opeens van die mega-paleizen werden. Het is toen even heel hard gegaan. En toen klaagden de mensen ook
En Wilders, voor de nog dommere doelgroep iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zie een directe relatie met de opkomst van Fortuyn. Ontevredenheid voeren (de puinhopen van... etc), het hele zeggen wat je denkt (vergeten dat je eerst moet denken voordat je wat zegt), etc. Je mag het bijna niet zeggen maar sindsdien zijn we echt aardig van het padje af hier lijkt het.
Nouja ik wil niet zeggen dat mensen dom zijn als ze op iets stemmen hoor maar sinds begin 2000 is echt elke nuance uit het debat (over welk onderwerp dan ook) verdwenen. Politiek moet kennelijk iets zijn wat Gekke Henkie ook moet kunnen begrijpen en dus kunnen we onwijs ingewikkelde problematiek als Europa samenvatten in 3 one-liners. Knapt het inhoudelijk niet van op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Wilders, voor de nog dommere doelgroep idd
uiteindelijk wordt het land van de vvd en pvda ook niet echt beter?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Wilders, voor de nog dommere doelgroep idd
Plus dat daardoor elke vorm van debat niet meer kan. Het gewoon oneens zijn met iemand mag bijna niet meer zo lijkt t. En om maar op t pluche te blijven compromissen sluiten waar niemand zich meer in kan vinden (als stemmer) en die op de lange termijn alleen maar schadelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja ik wil niet zeggen dat mensen dom zijn als ze op iets stemmen hoor maar sinds begin 2000 is echt elke nuance uit het debat (over welk onderwerp dan ook) verdwenen. Politiek moet kennelijk iets zijn wat Gekke Henkie ook moet kunnen begrijpen en dus kunnen we onwijs ingewikkelde problematiek als Europa samenvatten in 3 one-liners. Knapt het inhoudelijk niet van op.
We kunnen het best prima zelf. Maar we moeten echt ophouden met die gekkigheid om niks zoals burkaverboden en al die onzin.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Nederland gewoon teruggeven aan duitsland.. Zijn we van alle ellende af. Immer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |