Stelregel: Copyrighting nooit na 12u doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een festivalgids aan het verbeteren voordat hij naar de drukker gaat. Monnikenwerkje hoor.
Incubate inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Voor Incubate, of voor welk festival?
Het zou wel het een en ander verklaren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
Kan overmatige meligheid komen door bedorven rauwe paling of is dat een fabeltje
http://www.youtube.com/pl(...)VLmIdsLVXAKX6pPxpFFjquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
Kan overmatige meligheid komen door bedorven rauwe paling of is dat een fabeltje
Die ja. Die andere van Moody ken ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:46 schreef DO2 het volgende:
Over welke van de 2 heb je het, Fela? Odelay, neem ik aan?
Mijn oppas had ook geen ogen, vandaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef Darkestrah het volgende:
Mijn oppas had zo'n hond. Ik dacht altijd dat ze geen ogen had.
Midnite Vultures niet? Sexx Laws?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ja. Die andere van Moody ken ik niet.
Hihi de hond natuurlijk suffie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn oppas had ook geen ogen, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |