Het zou wel het een en ander verklaren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
Kan overmatige meligheid komen door bedorven rauwe paling of is dat een fabeltje
http://www.youtube.com/pl(...)VLmIdsLVXAKX6pPxpFFjquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
Kan overmatige meligheid komen door bedorven rauwe paling of is dat een fabeltje
Die ja. Die andere van Moody ken ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:46 schreef DO2 het volgende:
Over welke van de 2 heb je het, Fela? Odelay, neem ik aan?
Mijn oppas had ook geen ogen, vandaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef Darkestrah het volgende:
Mijn oppas had zo'n hond. Ik dacht altijd dat ze geen ogen had.
Midnite Vultures niet? Sexx Laws?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ja. Die andere van Moody ken ik niet.
Hihi de hond natuurlijk suffie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn oppas had ook geen ogen, vandaar
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen tussen 2u en 3u?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een festivalgids aan het verbeteren voordat hij naar de drukker gaat. Monnikenwerkje hoor.
Belangrijkere vraag: hoe post hij twee keer precies hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen tussen 2u en 3u?
quote:
Twee keer hetzelfde typen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: hoe post hij twee keer precies hetzelfde?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Twee keer hetzelfde typen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |