heej karinaquote:
zullen vast fokkers zijn die dat plezier graag met je delenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
Alleen een douchekop gekocht.
Nou, da'k er maar plezier van (mee?) mag hebben.
Zo ja willen die mensen zichzelf dan even voor hun hersens slaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef xminator het volgende:
Zijn er mensen die dit 48 uur hebben gevolgd (in ieder geval het grootste gedeelte ervan?)
hard!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zo ja willen die mensen zichzelf dan even voor hun hersens slaan?
Goed idee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Geen fokkers voor nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Piger het volgende:
[..]
zullen vast fokkers zijn die dat plezier graag met je delen
Laat er nou net een pan in de aanbieding zijn, waarmee ze dat kunnen doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over 5 minuten is het afgelopen toch?
of baksteenquote:
neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over 5 minuten is het afgelopen toch?
Karmaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem me niet in de maling! Bad karma u know
is geen braadpan voor gehaktballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Onnoman het volgende:
PAN WIJVEN EEN PAN!! KOPEN!! NU!
KOPEN EN KOKEN!
ik lees heel wat anders!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Melleyn het volgende:
Klikaanklikuitset voor triple woordwaarde
geef toe dat las jij ook.quote:
ik moet er nu gewoon van gapen.quote:
ik vond het ook al vreemd dat ik ineens muziek hoordequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat dat liedje uit het 2e scherm bij K&vdB kwam
Misschien is bokt.nl wat voor jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Piger het volgende:
ik snap jullie gedachtengang niet. Ik voel me zo niet echt een fokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |