SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
We mogen de Duitsers wel eens wat meer waarderen. Zijn economisch nog sterk, in tegenstelling tot onze Spaanse 'vrienden'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O nee heb je hem weer die bij alles wat Duitsers doen met een hard plassertje loopt
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We mogen de Duitsers wel eens wat meer waarderen. Zijn economisch nog sterk, in tegenstelling tot onze Spaanse 'vrienden'.
Tevens zijn Duitsers gewoon oppermachtig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.
En wat je zeg over Spanje slaat ook negers op
Pace-abuserquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Mayuka alleen aan het begin gehad maar ik heb hem nu weer opgepikt. Ik heb Jerome ernaast gezet dus ik heb best wel veel pace voorin. Mayuka scoorde 3x bij zijn debuut.
Reageer gewoon inhoudelijk op zijn posts, spelling en taal zijn niet zijn sterkste punten respecteer dat gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]Moet ik dit nu echt serieus nemen?
Tevens:
Jij haalt de Duitsers erbij terwijl Ribery op zich gewoon een Fransman is. Messi en Ronaldo spelen in Spanje. Jij krijgt een hard plassertje van alles dat met Barcelona te maken heeft, dus dat heft elkaar ook weer op.
Vertel jij ons dan maar eens waarom we Duitsland horen te haten en we Spanje lief moeten hebben anders?
Tevens II:
Je bent gewoon een triest figuur. Ik hoop dat je opgepakt wordt.
Kun je niet verder lezen dan de eerste zin of...?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Reageer gewoon inhoudelijk op zijn posts, spelling en taal zijn niet zijn sterkste punten respecteer dat gewoon.
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.quote:
Bukharov kan ook gewoon met links schieten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.
Dan rent 'ie ervandoor en kan ik hem niet bijhouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ga gewoon keihard op de vuist JimBakkert en Dreetje.
Tuurlijk wel, maar tot ik bij de rest kom moet ik eerst een zinnetje lezen waarin jij les geeft in de Nederlandse taal, word er gewoon een klein beetje moe van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kun je niet verder lezen dan de eerste zin of...?
je loopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.
En wat je zeg over Spanje slaat ook negers op
Grapje tochhhh jwzquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.
Als hij niet de tijd neemt om zijn spelling te overdenken of te controleren, is het nogal logisch dat hij ook de tijd niet neemt om zijn argumenten te overdenken. Het corrigeren van zijn spelling is dan een goed begin om zijn punten wat meer begrijpelijk te maken voor de gewone lezer. Daarna hoop ik dat hij ook eens gaat nadenken over de inhoud.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar tot ik bij de rest kom moet ik eerst een zinnetje lezen waarin jij les geeft in de Nederlandse taal, word er gewoon een klein beetje moe van.Sowieso gaan die discussie van jullie 9 van de 10 keer nergens over.
Maikon Leite vuile pacehoerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op Agbonlahor na heb ik dit jaar geen 1 spits gebruikt met meer dan 90 pace.
En dan evra op lb?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team eindelijk D1 weer eens gewonnen, binnenkort misschien IF/TOTS N'Koulou naast Chedjou zetten
De linkerkant word dan omgebouwdquote:
Marcie de verlosser.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
Sjonge jonge , is het altijd hier zo'n feest?
Tbakkert, niet iedereen is zo goed in spelling. Houd daar rekening mee, en ga in een discussie niet over iemand zijn spelling beginnen, bedankt!(je bent volwassen.)
Djeetje : let voor TBakkert en andere op je spelling.
Tadaa probleem opgelost
Graag gedaan.
Ik vind dat je best over iemand zijn spelling mag beginnen, zeker als meneertje gewoon havo doet. Dat mag, zolang je maar niet aan de hoofdzaak voorbijgaat en die heb ik gewoon beantwoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
Sjonge jonge , is het altijd hier zo'n feest?
Tbakkert, niet iedereen is zo goed in spelling. Houd daar rekening mee, en ga in een discussie niet over iemand zijn spelling beginnen, bedankt!(je bent volwassen.)
Djeetje : let voor TBakkert en andere op je spelling.
Tadaa probleem opgelost
Graag gedaan.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat je best over iemand zijn spelling mag beginnen, zeker als meneertje gewoon havo doet. Dat mag, zolang je maar niet aan de hoofdzaak voorbijgaat en die heb ik gewoon beantwoord.
Maar dat ik het terecht vind dat Ribery deze verkiezing wint, heeft in eerste instantie al niks met Duitsland te maken lijkt me?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap het niet hoor.
Waarom moet ik nu gaan uitleggen waarom Spanje zo goed is ?
Spanje heeft toch niks te maken met Duitsland of ligt dat aan mij ?
oke rot maar weer opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daar staan we dan
Je zag dit moment al zo vaak in je nachtmerries
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is helaas hier
Zijn we er klaar voor
Kan Eriksen dit echt ooit doen ?
Daar staan we dan
Iedere voetballer heeft een taak in het veld
Alles gedaan voor ons kampioenschap
Daar is het dan
Je belooft dat je alles voor Ajax zou geven
Dat contract dat je in Londen tekenden leidde naar hier
En kijk om je heen
Wij blijven in Nederland en gaan niet mee
Door de regen en de wind
Zullen we punten verspelen
Jij beschermde ons tegen alles wat kwam
Wij kunnen niet waken
En jij kan ons niet meer behoeden voor de storm
Hou je veilig zo lang daar in Londen
DAAG
Mooi zeg..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daar staan we dan
En daar is t dan
Zijn we er klaar voor
Daar staan we dan
Daar is het dan
En kijk om je heen
Door de regen en de wind
Wij kunnen niet waken
DAAG
Ik moet huilen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daar staan we dan
En daar is t dan
Zijn we er klaar voor
Daar staan we dan
Daar is het dan
En kijk om je heen
Door de regen en de wind
Wij kunnen niet waken
DAAG
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet huilen.Ben er alleen nog niet over uit waarom.
Heb ik over heen gelezen dan denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het heeft een emotionele lading.
De meeste mensen hier zijn werkloos of hebben hun school niet afgemaakt. Wat wil je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat mij net verteld is niet meer zo op de taalfouten te letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet huilen.Ben er alleen nog niet over uit waarom.
Maar Dreetje is er vrij trots op dat hij 'gewoon' havo doet. Ik kan hier niemand betrappen op zoveel fouten als hij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn werkloos of hebben hun school niet afgemaakt. Wat wil je?
Datz egt niejt wahrquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Dreetje is er vrij trots op dat hij 'gewoon' havo doet. Ik kan hier niemand betrappen op zoveel fouten als hij.![]()
zit niet zo in zijn billetjes te kruipenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
TBakkert.
Pak ze knul. Taalnazi's aan de magt.
Nadat AZ klaar is met spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef el-blanchito het volgende:
Wanneer loten ze eigenlijk iemand ipv Fener?
Niet iedereen is perfect.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Dreetje is er vrij trots op dat hij 'gewoon' havo doet. Ik kan hier niemand betrappen op zoveel fouten als hij.![]()
Het wordt steeds beter en minder voorspelbaar. Zo komt nu deze man opeens terug:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik nu s05e01
vond het 2e deel van seizoen 4 echt epic
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nadat AZ klaar is met spelen.
[ afbeelding ]
Dan moet hij er ook niet zo mee lopen te pochen.quote:
Dat maak jij er vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat meeeeeeen je niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zei net dat het irritant is als Jerome met links schiet maar hij maakt er net 2 met links in de finaleOok scoorde Gardner met links van 30 meter. Eigenlijk sloeg het dus nergens op maar ik won wel met 0-3.
ok.quote:
Een van de teams die uitgeschakeld zijn kunnen de plek van Fenerbahce morgen innemen aan de hand van een loting.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Ik schakel net in bij Feyenoord, waar heeft die commentator het over? Feyenoord lucky verliezer morgen?
Alle teams die deze ronde verliezen loten mee..er is 1 plekje vrij omdat Fener geschorst is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
Ik schakel net in bij Feyenoord, waar heeft die commentator het over? Feyenoord lucky verliezer morgen?
Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou? Hou eens op!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat meeeeeeen je niet?Bi-zar!!!
![]()
We staan toch nog vrij ver voor op Turkije?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
Als we niet oppassen houden we straks helemaal geen plekken meer over in het Europees voetbal. Echt dramatisch dit.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou? Hou eens op!
Oh, had ik ook gemist. Fener dus toch geschorstquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Een van de teams die uitgeschakeld zijn kunnen de plek van Fenerbahce morgen innemen aan de hand van een loting.
[..]
[..]
Heb je zelfs geen tijd meer om het nieuws te lezen, omdat je zo druk bent met WeFUT?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, had ik ook gemist. Fener dus toch geschorst
[..]
Valt mee met vrij ver, maar de komende jaren kan er wel een groter gat geslagen worden. Fenerbahce kan de komende 2 seizoenen geen punten pakken. En in 2012 hebben we ook geen Europees mogen spelen. Na de schorsing hebben we van de 5 jaar 3 zonder punten. Fener is dan echt keihard iedere keer geen groepshoofd en pot 4.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We staan toch nog vrij ver voor op Turkije?
Oh ja, ik had trouwens wel wat geprobeerd voor een favicon, maar het is niet bepaald een succes tot nog toe...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je zelfs geen tijd meer om het nieuws te lezen, omdat je zo druk bent met WeFUT?![]()
Yep, dit jaar zou het Europees gezien toch niks worden, dan maar zo eruit en een jaartje achter de rug hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, had ik ook gemist. Fener dus toch geschorst
Nazibloem.quote:
Waardoor het daarna automatisch ook moeilijker is om nog punten te pakken, want je speelt bijna alleen maar tegen veel sterkere tegenstanders...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Valt mee met vrij ver, maar de komende jaren kan er wel een groter gat geslagen worden. Fenerbahce kan de komende 2 seizoenen geen punten pakken. En in 2012 hebben we ook geen Europees mogen spelen. Na de schorsing hebben we van de 5 jaar 3 zonder punten. Fener is dan echt keihard iedere keer geen groepshoofd en pot 4.
Dan houd ik je salaris deze maand nog even in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh ja, ik had trouwens wel wat geprobeerd voor een favicon, maar het is niet bepaald een succes tot nog toe...
Mag ik wel zondag nog langs komen op het jacht voor een drankje?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan houd ik je salaris deze maand nog even in.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mag ik wel zondag nog langs komen op het jacht voor een drankje?
Ik ben gisteren uitgevaren. In december kom ik weer terug naar Nederland samen met al m'n negerslaven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mag ik wel zondag nog langs komen op het jacht voor een drankje?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren uitgevaren. In december kom ik weer terug naar Nederland samen met al m'n negerslaven.
Enige wat ik niet snap is dat Fener nu dubbel gestraft wordt. In 2011-2012 werden we al uitgesloten en nu twee seizoenen verder krijgen we er nog twee bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waardoor het daarna automatisch ook moeilijker is om nog punten te pakken, want je speelt bijna alleen maar tegen veel sterkere tegenstanders...
Ik denk dat ze gewoon een hekel aan dürüm döner hebben bij de UEFA.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Enige wat ik niet snap is dat Fener nu dubbel gestraft wordt. In 2011-2012 werden we al uitgesloten en nu twee seizoenen verder krijgen we er nog twee bij.
Heel Italië was betrokken in 2006 en die kregen maximaal 1 jaar uitsluiting van Europees voetbal. Zelfde verhaal nu met Steaua Boekarest, voorzitter van ze zit in de bak wegens matchfixing, maar krijgen geen uitsluiting.
Dat zal dan ook wel weer omgekocht zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Enige wat ik niet snap is dat Fener nu dubbel gestraft wordt. In 2011-2012 werden we al uitgesloten en nu twee seizoenen verder krijgen we er nog twee bij.
Heel Italië was betrokken in 2006 en die kregen maximaal 1 jaar uitsluiting van Europees voetbal. Zelfde verhaal nu met Steaua Boekarest, voorzitter van ze zit in de bak wegens matchfixing, maar krijgen geen uitsluiting.
Ja, Platini.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een hekel aan dürüm döner hebben bij de UEFA.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker anoniem op Lindgren gestemd
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-08-2013 om 22:38:36Opmerkelijk nieuws: Zakaria #Labyad heeft Marcel Brands gebeld en zijn excuses aangeboden. 'Ik wil graag terug naar #psv', aldus Labyad reageer retweet
Met FUT ben je wel beter dan ik maar clubs speel ik je zo van de mat.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef wieisboos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-08-2013 om 22:38:36Opmerkelijk nieuws: Zakaria #Labyad heeft Marcel Brands gebeld en zijn excuses aangeboden. 'Ik wil graag terug naar #psv', aldus Labyad reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest het echt 3x lezen omdat ik de hele tijd Zakaria Bakkali las en er daardoor geen fuck van begreepquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
met bier op natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Patje1987 het volgende:
Mo stemde op met bier op of sowieso, kan niet anders
soms ga je bier pakken dus dan ga ik er van uit dat je daarvoor ff zonder speelt, en dat merk je dan ook gelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk speel ik altijd met bier op
goh wat is het gras groenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Godver wat speelt Feyenoord slecht zeg
Eerste uur best prima hoor..lesje in effectiviteit alleen. Die 1-2 was ook beslissend natuurlijk..dan moet je er 3 maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Godver wat speelt Feyenoord slecht zeg
wie niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef detennismaster het volgende:
http://www.rockstargames.com/videos/video/11000
Wie gaat hem hier halen?
Thorbquote:
ikquote:
Enkeltje naar Rusland met hemquote:
quote:
quote:
boksquote:
Sharknadoquote:
Ik miste Lia alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Sharknado![]()
Teens react wel>>youtubers react
quote:
Waarom niet?quote:
Zijn gewoon niet mijn games. Heb andere GTA's wel wat gespeeld, maar boeit me niet zo. Ik speel eigenlijk alleen sportgames en die Batman Arkham spellen.quote:
Hmm dat kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn gewoon niet mijn games. Heb andere GTA's wel wat gespeeld, maar boeit me niet zo. Ik speel eigenlijk alleen sportgames en die Batman Arkham spellen.
Jullie mogen die kankerhagenees van ons gratis hebben. Heb je gelijk een 10, vervanger voor Eriksenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
Alderweireld ook naar Atletico, leegloop alles![]()
Eens zien waar Marc Netto nu weer mee aan komt zetten
Vervanging is niet nodig joh, we hebben Serero en Vd Hoorn. Genieten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef dion_v_k het volgende:
Alderweireld ook naar Atletico, leegloop alles![]()
Eens zien waar Marc Netto nu weer mee aan komt zetten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jullie mogen die kankerhagenees van ons gratis hebben. Heb je gelijk een 10, vervanger voor Eriksen
We hebben Denswilquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vervanging is niet nodig joh, we hebben Serero en Vd Hoorn. Genieten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jullie mogen die kankerhagenees van ons gratis hebben. Heb je gelijk een 10, vervanger voor Eriksen
Beter zet Frankie zijn autisme even in de koelkast en zet hij er gewoon 2 linkspoten in ja. Moisander speelde bij AZ ook prima op RCB. Denswil > de andere opties.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
We hebben Denswilen
[ afbeelding ]
Ja Frank heeft gezegd dat het zondag waarschijnlijk Moisander/Denswil wordt, omdat vd Hoorn aanpassingsproblemen heeft. Hij heeft ook nog gezegd dat van Rhijn een optie op RCB isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter zet Frankie zijn autisme even in de koelkast en zet hij er gewoon 2 linkspoten in ja. Moisander speelde bij AZ ook prima op RCB. Denswil > de andere opties.
Ja, hij zei dat Van Rhijn goede workrates heeft voor een CB en dat het voor hem onbegrijpelijk is dat hij high/med heeft in FUT>quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja Frank heeft gezegd dat het zondag waarschijnlijk Moisander/Denswil wordt, omdat vd Hoorn aanpassingsproblemen heeft. Hij heeft ook nog gezegd dat van Rhijn een optie op RCB is
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat Van Rhijn goede workrates heeft voor een CB en dat het voor hem onbegrijpelijk is dat hij high/med heeft in FUT>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer geland?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haters
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Of je weer met beide beentjes op de grond staat nu? Neem aan van wel, gezien je reactie zonet.quote:
Heb ik altijd al gestaan. Kijk mijn reacties maar terug. Had verwacht dat we een doelpunt zouden scoren in de 1ste helft -> check. Eigenlijk dat we die zouden winnen. We waren wel de betere partij in de eerste helft. Tweede helft was gewoon slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of je weer met beide beentjes op de grond staat nu? Neem aan van wel, gezien je reactie zonet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |