SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
We mogen de Duitsers wel eens wat meer waarderen. Zijn economisch nog sterk, in tegenstelling tot onze Spaanse 'vrienden'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O nee heb je hem weer die bij alles wat Duitsers doen met een hard plassertje loopt
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We mogen de Duitsers wel eens wat meer waarderen. Zijn economisch nog sterk, in tegenstelling tot onze Spaanse 'vrienden'.
Tevens zijn Duitsers gewoon oppermachtig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.
En wat je zeg over Spanje slaat ook negers op
Pace-abuserquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Mayuka alleen aan het begin gehad maar ik heb hem nu weer opgepikt. Ik heb Jerome ernaast gezet dus ik heb best wel veel pace voorin. Mayuka scoorde 3x bij zijn debuut.
Reageer gewoon inhoudelijk op zijn posts, spelling en taal zijn niet zijn sterkste punten respecteer dat gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]Moet ik dit nu echt serieus nemen?
Tevens:
Jij haalt de Duitsers erbij terwijl Ribery op zich gewoon een Fransman is. Messi en Ronaldo spelen in Spanje. Jij krijgt een hard plassertje van alles dat met Barcelona te maken heeft, dus dat heft elkaar ook weer op.
Vertel jij ons dan maar eens waarom we Duitsland horen te haten en we Spanje lief moeten hebben anders?
Tevens II:
Je bent gewoon een triest figuur. Ik hoop dat je opgepakt wordt.
Kun je niet verder lezen dan de eerste zin of...?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Reageer gewoon inhoudelijk op zijn posts, spelling en taal zijn niet zijn sterkste punten respecteer dat gewoon.
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.quote:
Bukharov kan ook gewoon met links schieten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.
Dan rent 'ie ervandoor en kan ik hem niet bijhouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ga gewoon keihard op de vuist JimBakkert en Dreetje.
Tuurlijk wel, maar tot ik bij de rest kom moet ik eerst een zinnetje lezen waarin jij les geeft in de Nederlandse taal, word er gewoon een klein beetje moe van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kun je niet verder lezen dan de eerste zin of...?
je loopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.
En wat je zeg over Spanje slaat ook negers op
Grapje tochhhh jwzquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.
Als hij niet de tijd neemt om zijn spelling te overdenken of te controleren, is het nogal logisch dat hij ook de tijd niet neemt om zijn argumenten te overdenken. Het corrigeren van zijn spelling is dan een goed begin om zijn punten wat meer begrijpelijk te maken voor de gewone lezer. Daarna hoop ik dat hij ook eens gaat nadenken over de inhoud.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar tot ik bij de rest kom moet ik eerst een zinnetje lezen waarin jij les geeft in de Nederlandse taal, word er gewoon een klein beetje moe van.Sowieso gaan die discussie van jullie 9 van de 10 keer nergens over.
Maikon Leite vuile pacehoerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op Agbonlahor na heb ik dit jaar geen 1 spits gebruikt met meer dan 90 pace.
En dan evra op lb?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team eindelijk D1 weer eens gewonnen, binnenkort misschien IF/TOTS N'Koulou naast Chedjou zetten
De linkerkant word dan omgebouwdquote:
Marcie de verlosser.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
Sjonge jonge , is het altijd hier zo'n feest?
Tbakkert, niet iedereen is zo goed in spelling. Houd daar rekening mee, en ga in een discussie niet over iemand zijn spelling beginnen, bedankt!(je bent volwassen.)
Djeetje : let voor TBakkert en andere op je spelling.
Tadaa probleem opgelost
Graag gedaan.
Ik vind dat je best over iemand zijn spelling mag beginnen, zeker als meneertje gewoon havo doet. Dat mag, zolang je maar niet aan de hoofdzaak voorbijgaat en die heb ik gewoon beantwoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
Sjonge jonge , is het altijd hier zo'n feest?
Tbakkert, niet iedereen is zo goed in spelling. Houd daar rekening mee, en ga in een discussie niet over iemand zijn spelling beginnen, bedankt!(je bent volwassen.)
Djeetje : let voor TBakkert en andere op je spelling.
Tadaa probleem opgelost
Graag gedaan.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat je best over iemand zijn spelling mag beginnen, zeker als meneertje gewoon havo doet. Dat mag, zolang je maar niet aan de hoofdzaak voorbijgaat en die heb ik gewoon beantwoord.
Maar dat ik het terecht vind dat Ribery deze verkiezing wint, heeft in eerste instantie al niks met Duitsland te maken lijkt me?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap het niet hoor.
Waarom moet ik nu gaan uitleggen waarom Spanje zo goed is ?
Spanje heeft toch niks te maken met Duitsland of ligt dat aan mij ?
oke rot maar weer opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daar staan we dan
Je zag dit moment al zo vaak in je nachtmerries
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is helaas hier
Zijn we er klaar voor
Kan Eriksen dit echt ooit doen ?
Daar staan we dan
Iedere voetballer heeft een taak in het veld
Alles gedaan voor ons kampioenschap
Daar is het dan
Je belooft dat je alles voor Ajax zou geven
Dat contract dat je in Londen tekenden leidde naar hier
En kijk om je heen
Wij blijven in Nederland en gaan niet mee
Door de regen en de wind
Zullen we punten verspelen
Jij beschermde ons tegen alles wat kwam
Wij kunnen niet waken
En jij kan ons niet meer behoeden voor de storm
Hou je veilig zo lang daar in Londen
DAAG
Mooi zeg..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daar staan we dan
En daar is t dan
Zijn we er klaar voor
Daar staan we dan
Daar is het dan
En kijk om je heen
Door de regen en de wind
Wij kunnen niet waken
DAAG
Ik moet huilen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daar staan we dan
En daar is t dan
Zijn we er klaar voor
Daar staan we dan
Daar is het dan
En kijk om je heen
Door de regen en de wind
Wij kunnen niet waken
DAAG
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet huilen.Ben er alleen nog niet over uit waarom.
Heb ik over heen gelezen dan denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het heeft een emotionele lading.
De meeste mensen hier zijn werkloos of hebben hun school niet afgemaakt. Wat wil je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat mij net verteld is niet meer zo op de taalfouten te letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet huilen.Ben er alleen nog niet over uit waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |