quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn download snelheid is hoger maar mijn upload aanzienlijk lager? Nou ja, weet toch niet of ik dat laatste eigenlijk gebruik![]()
[ link | afbeelding ]
Upload van jou is krankzinnig hoogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
down- en upload zijn beide wel eens 50/60 geweest
dmquote:
ik heb hem opgeslagen maar luister nu alleen zielige liedjes. luister een andere keer oke?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF SOF SOF OMG DEZE GA JE LEKKAH VINDEN
Het melancholieke nummer van de melancholieke liedjes:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen maar luister nu alleen zielige liedjes. luister een andere keer oke?
Eigenlijk luister ik nu nog maar een nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het melancholieke nummer van de melancholieke liedjes:
Wat is er loos!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen maar luister nu alleen zielige liedjes. luister een andere keer oke?
En dat is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik nu nog maar een nummer.
quote:
niet interessantquote:
In principe wel, maar best weinig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook niet. Maar goed, gebruik ik toch niet? Toch![]()
Zo'n grote autist ben ik nou ook weer niet...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent niet nerd genoeg, je speelt niet eens WoW of LoL!
Jij mag een [cousin-hunter] tagquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent niet nerd genoeg, je speelt niet eens WoW of LoL!
Ik heb een sandwich van de AH to Goquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even een stokbrood ontdooeien, doormidden snijden, beleggen met kaas, ham, bacon en wat ik nog meer kan vinden en dan onder de grill
Munchies
Niece and nephew zijn meer voor kleine kinderen ofzo dacht ikquote:
Is ook ranzig voor veel te veel geldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een sandwich van de AH to Go
De EI is gewoon NIET te vreten
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niece and nephew zijn meer voor kleine kinderen ofzo dacht ik
nope ;pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het enkel 'neef' was
cousin is als sibling, zelfde familiare plek, allebei gelschtsloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar cousin is iets anders dan nephew. Een cousin is het kind (m/v) van je oom of tante. Wat wij dus normaal gesproken neef of nicht noemen. Een niece of nephew is het kind van je broer of zus. Wat wij jonge mensen dus in de regel niet hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar cousin is iets anders dan nephew. Een cousin is het kind (m/v) van je oom of tante. Wat wij dus normaal gesproken neef of nicht noemen. Een niece of nephew is het kind van je broer of zus. Wat wij jonge mensen dus in de regel niet hebben.
Dat is als je oom/tante bent en dus je siblings kinderen hebben, dan zijn dat je Nieces and nephews!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niece and nephew zijn meer voor kleine kinderen ofzo dacht ik
Dankquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar cousin is iets anders dan nephew. Een cousin is het kind (m/v) van je oom of tante. Wat wij dus normaal gesproken neef of nicht noemen. Een niece of nephew is het kind van je broer of zus. Wat wij jonge mensen dus in de regel niet hebben.
Je bent zelf een nicht!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is als je oom/tante bent en dus je siblings kinderen hebben, dan zijn dat je Nieces and nephews!
dat weet ik nu ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is als je oom/tante bent en dus je siblings kinderen hebben, dan zijn dat je Nieces and nephews!
woowowowowowowowowowwopeuoifhuigwucnflarquote:
Goed Nederlands man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
Enige reden dat ik Nederlandse taal stom is is omdat we geen vertaling hebben voor het woord: sibling
Nou en. Engelsen hebben geen woord voor gezellig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
Enige reden dat ik Nederlandse taal stom is is omdat we geen vertaling hebben voor het woord: sibling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |