quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn download snelheid is hoger maar mijn upload aanzienlijk lager? Nou ja, weet toch niet of ik dat laatste eigenlijk gebruik![]()
[ link | afbeelding ]
Upload van jou is krankzinnig hoogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
down- en upload zijn beide wel eens 50/60 geweest
dmquote:
ik heb hem opgeslagen maar luister nu alleen zielige liedjes. luister een andere keer oke?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF SOF SOF OMG DEZE GA JE LEKKAH VINDEN
Het melancholieke nummer van de melancholieke liedjes:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen maar luister nu alleen zielige liedjes. luister een andere keer oke?
Eigenlijk luister ik nu nog maar een nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het melancholieke nummer van de melancholieke liedjes:
Wat is er loos!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen maar luister nu alleen zielige liedjes. luister een andere keer oke?
En dat is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik nu nog maar een nummer.
quote:
niet interessantquote:
In principe wel, maar best weinig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook niet. Maar goed, gebruik ik toch niet? Toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |