quote:Gautier fluit AZ - Atromitos FC
Antony Gautier fluit donderdag de returnwedstrijd in de play-off-ronde van de Europa League tussen AZ en Atromitos FC. De wedstrijd tussen de Alkmaarders en de Grieken begint om 19:00 uur.
De 35-jarige arbiter uit het Franse Seclin wordt langs de zijlijnen geassisteerd door Guillame Debart en Frédéric Haquette. Benoît Millot is door de UEFA aangesteld als vierde official. Gautier floot vorig seizoen onder meer de kwartfinale van de Europa League tussen Benfica en Newcastle United.
http://www.az.nl/nieuws/gautier-fluit-az-atromitos-fc/1
Heenwedstrijd werd 3-1 in het voordeel van AZ. Weet AZ de wedstrijd rustig uit te spelen en halen ze de groepsfase? We gaan het zien.quote:Van 2 dagen geleden...
Het AFAS-stadion in Alkmaar dreigt behoorlijk leeg te blijven bij de returnwedstrijd van AZ tegen Atromitos FC. Er zijn pas 8000 kaarten verkocht.
AZ hoopt dat er nog minimaal 3000 kaarten verkocht worden. De wedstrijd wordt donderdag om 19.00 uur gespeeld.
http://www.rtvnh.nl/sport(...)voor+AZ-Atromitos+FC
Hoe weet je nou dat ze er niets aan kunnen doen? Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je niets zeggen. Voor mijn part is het aangestoken, of ligt er belabberde bedrading in dat stadion. Weten wij veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ reglementair uitsluiten wegens iets waar ze niets aan kunnen doen zou belachelijk zijn.
Dat uit spelen gaat niet lukken schat ik zo....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Heenwedstrijd werd 3-1 in het voordeel van AZ. Weet AZ de wedstrijd rustig uit te spelen en halen ze de groepsfase? We gaan het zien.
Als het aangestoken is zijn ze wel de sjaak ja, maar ze gaan er vanuit dat het kortsluiting is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze er niets aan kunnen doen? Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je niets zeggen. Voor mijn part is het aangestoken, of ligt er belabberde bedrading in dat stadion. Weten wij veel.
hoor net dat er definitief gestaakt is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat uit spelen gaat niet lukken schat ik zo....
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Je bent de hele dag al bijzonder raar bezig.
in een skybox lijkt me die kans kleinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het aangestoken is zijn ze wel de sjaak ja, maar ze gaan er vanuit dat het kortsluiting is.
twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:49:12De UEFA heeft voorgesteld om restant van AZ-Atromitos vrijdagmorgen af te werken, vóór aanvang van de loting. #azatr #brand #uel reageer retweet
als je goede voorzorgsmaatregelen neemt is een brandje in ieder geval geblust voor het zover komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze er niets aan kunnen doen? Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je niets zeggen. Voor mijn part is het aangestoken, of ligt er belabberde bedrading in dat stadion. Weten wij veel.
Lichtuitval en stillegging langer dan 30 minuten.quote:
middag kan niet want de loting...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Morgenmiddag spelen? Enige oplossing denk ik. Ze hoeven ook maar 30 min.
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:51:22UEFA-man: 'Wedstrijd moet morgen voor loting worden uitgespeeld. In dit stadion of anders op ander veld' #brand http://t.co/DAkRlxeUnz reageer retweet
twitter:
Kutgrieken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:51:22UEFA-man: 'Wedstrijd moet morgen voor loting worden uitgespeeld. In dit stadion of anders op ander veld' #brand http://t.co/DAkRlxeUnz reageer retweet
twitter:
Goede reactie van de Uefaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
twitter:
Maandag spelen?quote:
grieken die het woord onrechtvaardig in de mond durven te nemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
twitter:
vetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Ohw, nog eerder aan het ontbijt...twitter:
quote:AZ @AZAlkmaar 2m
DEFINITIEF: AZ - Atromitos wordt vrijdag om 11:00 uur uitgespeeld. Kaarten blijven geldig voor publiek. #azatr #brand
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
zou AZ morgenvroeg dit potje nog willen winnen trouwens ?
Uitspelen is voldoende. 1 doelpunt tegen kunnen ze nog hebben. Lachen is natuurlijk als het 1 - 3 wordt. Moeten ze nog verlengen ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Ohw, nog eerder aan het ontbijt...twitter:
quote:
Wauw! Goed opgelost zo. Geen extra wedstrijddagen, geen mindere voorbereiding. AZ-Vitesse kan prima later in het seizoen als er geen Europese wedstrijden meer zijn. Valt me echt reuze mee van de UEFAquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
twitter:
Daarom werd het net zeker ook opeens 11:00 i.p.v. 11:30 in de berichtgeving zojuist ;-)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:02 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Uitspelen is voldoende. 1 doelpunt tegen kunnen ze nog hebben. Lachen is natuurlijk als het 1 - 3 wordt. Moeten ze nog verlengen ook
AZ - Vitesse kan ook verplaatst worden naar maandag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wauw! Goed opgelost zo. Geen extra wedstrijddagen, geen mindere voorbereiding. AZ-Vitesse kan prima later in het seizoen als er geen Europese wedstrijden meer zijn. Valt me echt reuze mee van de UEFA
En de reactie van de Grieken snap ik ook wel, eigenlijk. Als je in Athene een brandend stadion uit moet en de ochtend er na moet voetballen is Verbeek ook woedend.
Je mag hopen van wel, na al die afgangen van de andere Nederlandse teams in Europa.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
de ME is onderweg?quote:Wijkagent Bas @basdirkmaat 11m
Met de ME naar Alkmaar voor wedstrijd AZ-Atromitos
niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef z0rz0r het volgende:
wat is er precies gebeurd met die rode kaart?
Overtreding. Scheids gaf geel. Kijkt bij speler, laat half kapotte sok zien, scheids geeft rood.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef z0rz0r het volgende:
wat is er precies gebeurd met die rode kaart?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Overtreding. Scheids gaf geel. Kijkt bij speler, laat half kapotte sok zien, scheids geeft rood.
Ah nouja, meer was het niet hahaquote:
Op tv was helemaal geen voetbal. Foxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was er nog iets te zien op tv van die brand?
Alleen een beetje rookontwikkeling wat boven het dak uitkwam, maar geen vlammen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was er nog iets te zien op tv van die brand?
Serieus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Overtreding. Scheids gaf geel. Kijkt bij speler, laat half kapotte sok zien, scheids geeft rood.
Jep. Zwaar bedroevend niveau scheidsrechter. Even later ook nog een onterechte penaltyquote:
voldoende om de zaak plat te leggen, kan bloedlink zijn in een stadionquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Alleen een beetje rookontwikkeling wat boven het dak uitkwam, maar geen vlammen.
En het dan op verlenging aan laten komen, wat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Daarom werd het net zeker ook opeens 11:00 i.p.v. 11:30 in de berichtgeving zojuist ;-)
Ja, er was rook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Tropanzia het volgende:
Was die brand nog een beetje sensationeel of wat?
Ik denk dat een aantal mensen die vrij zijn en in Alkmaar wonen wel even heen gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benieuwd hoeveel volk er morgenvroeg in dat stadion gaat zitten, en de mensen die hun ticket al hebben weggegooid
Sowieso de enige juiste beslissing om stil te leggen, maar het was meer om aan te geven wat er qua beelden van te zien wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
voldoende om de zaak plat te leggen, kan bloedlink zijn in een stadion
twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 29-08-2013 om 22:26:37De wedstrijd #AZ-#Vitesse van zondag is verplaatst naar 16.30 uur @FOXSportsnl #AZVit reageer retweet
Verrassendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Esteban; Johansson, Gouweleeuw, Wuytens, Viergever; Gudelj, Elm, Berghuis; Gudmundsson, Beerens.
Mag dat zomaar? Andere spelers op de banktwitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 10:43:57Bij Atromitos speelt vandaag Garcia mee in plaats van Dimoutsos. Ook op de bank twee nieuwe spelers: Arago en Tavares. #azatr reageer retweet
Ja, van de UEFA mag dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:47 schreef AllesWatWas het volgende:
Mag dat zomaar? Andere spelers op de banktwitter:AZAlkmaar twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 10:43:57Bij Atromitos speelt vandaag Garcia mee in plaats van Dimoutsos. Ook op de bank twee nieuwe spelers: Arago en Tavares. #azatr reageer retweet
?
Dacht dat dat mocht met blessures maar anders nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:47 schreef AllesWatWas het volgende:
?
Nee ik heb het even nagelezen nu en het klopt;quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat dat mocht met blessures maar anders niet
Bron: http://www.uefa.com/uefa/documentlibrary/regulations/index.html Download UEFA Europa League regels, vanaf pagina 13.quote:the match sheet may contain any of the eligible players who were on lists A and B when the match was abandoned, irrespective of whether they were actually on the match sheet for the abandoned match, with the exception of players substituted or sent off during the abandoned match as well as players suspended for the abandoned match. The players who were in play at the time the match was abandoned may not be included on the match sheet as substitutes when the match is resumed;
Jinx op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even lekker volgen dit. AZ gaat winnen.
Ik ben al 2.5 uur aan het 'werk'quote:
Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al 2.5 uur aan het 'werk'
Bedanktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/720264/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |