Shabazz Palaces heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef DO2 het volgende:
Lijstjes van 2011 waar PJ, The Weeknd en Shabazz Palaces niet in staan kan ik onmogelijk serieus nemen.
Jep, allemaal ook in mijn top-50 dacht ik. (zie link)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Other Lives, Tom Waits, Jonathan Wilson, The War on Drugs, Feist,PJ Harvey en The Antlers stonden bij mij ook nog hoog, met vlak daarachter Wilco (niet hun beste album, maar nog steeds in de top 10).
Ja, da's dan jouw gemis. Experimentele hiphop op 't allerhoogste niveau.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Shabazz Palaces heb ik nog nooit van gehoord.
Die is wel leukquote:
Hier kunnen we wat meequote:
Jij hoort Engels te spreken en hamburgers te eten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Ook een top jaar 2011.Mijn topper was Roosbeef en ook Jonathan Wilson, Antlers, Radiohead en Feist hebben ook eeuwigheidswaarde voor mijOok wel een fantastisch jaar trouwens, dus
Je kunt in ieder geval zeggen dat je een stel artiesten uit Chili kent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier kunnen we wat meeDownloading......
Al zijn de meningen verdeeld op MuMe:
http://www.musicmeter.nl/album/311819
Wie is Svendra? Bob????
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Check de TT
In heb de modjes in da pocket!!!
Hij kan ons niet missen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hoort Engels te spreken en hamburgers te eten!
Ook een shitload aan geweldige Belgische albums.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:03 schreef ranja het volgende:
2011, aantal geweldige nederlandse albums van oa Eefje de Visser, Houses, Eins Zwei Orchestra, The Deaf... ook wat oud gedienden zoals Bangles, Heather Nova, Juliana Hatfield... nieuwe namen zoals Alice Gold, Wild Flag, Beady Eye... toch wel een erg geweldig jaar
Hipster.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
Ik ga weer weg hier. Wordt alleen maar geluld over muziek uit vervlogen jaren.
Nietes. In 't afgelopen uur zijn al Julia Holter, Julianna Barwick en Darkside (= Nicolas Jaar) voorbij gekomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
Hoe waren de Stone Roses in Manchester? Hip nieuw bandje hoorde ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
niet ontdektquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef Moody het volgende:
Ook een shitload aan geweldige Belgische albums.
er wordt tenminste weer over muziek gepraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
Fink, de man die eigenlijk helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar ik kan er niets mee.quote:
Typische muziek om 's nachts te draaien in de auto. Daar is hij bij mij ook gegroeidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fink, de man die eigenlijk helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar ik kan er niets mee.
Smaak hoort niet consistent te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fink, de man die eigenlijk helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar ik kan er niets mee.
Ik hoor er wel potentie in, al hoor je tegenwoordig wel erg veel Kraftwerk-klonen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat vinden we hier van? Schijnt helemaal hip te zijn in East London.
ik ga wel naar west-Londen danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat vinden we hier van? Schijnt helemaal hip te zijn in East London.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |