Die erkenning heb jij toch helemaal niet nodig, jongen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
In de drang naar erkenning loop ik zo in deze snode val. Een lesje nederigheid.
Ik ken daarvan alleen sjikkequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja wappie, sjappie, sjikke, toetum, lappie.
Of kom je niet uit Twente?
Dat is toch een user die goed kan paintenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef DO2 het volgende:
Nu is het de bedoeling dat ik ga vragen wat een HaaJeetje is, zeker?
Vertik ik dus.
Moody is grafisch vormgever. Hell yeah I can paint. Tsss.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch een user die goed kan paintenMoody gaat painten?
Nee, want het is niet normaal als man om je benen te scheren. Niet als je....ik citeer bob.... "Niet als een mongool fietst...". Snap je het nog? Waarom scheren amateur wielrenners hun benenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik wilde net gaan zeggen dat alleen wielrenners en vrouwen dat doen.
Dus wat je eigenlijk vraagt is wie er hier weleens op een wielrenfiets zit...?
Ik niet.
Ja dat denk ik namelijk ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef DO2 het volgende:
Ja, weet ik veel.
Omdat ze stiekem een beetje verwijfd zijn en het wielrennen als excuus aanvoeren.
Toffe plaat idd. Door dit topic ontdekt. Die andere mevrouw ook al geluisterd, die vind ik na één keer luisteren minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wait. Wut? Ik en Norrage hebben die plaat als een gek lopen pluggen!
Serieus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er is ook een atleet die heet Brent Newdick_
Er schijnt een Wit-Russische tennisser te zijn die Newbolzplizki heet. Ook zoiets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er is ook een atleet die heet Brent Newdick_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |