Tsja, we moeten het doen met de nieuwe Franz Ferdinand en compilatie-album van Belle & Sebestian. En Julia Holterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:47 schreef DO2 het volgende:
't Is weer lekker inhoudelijk tot dusver.
Stierenpoep!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja, we moeten het doen met de nieuwe Franz Ferdinand en compilatie-album van Belle & Sebestian. En Julia Holter
Julia Holter!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Julia Holter nog steeds niet beluisterd. Miscchien toch eens aan beginnen.
Tis net Julia Holterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
En Julianna Barwick... Wat vinden we daarvan, dan? Hoor ik niemand over.
Ook een geweldige plaat. Ik had al een paar lofzangen geplaatst, hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
En Julianna Barwick... Wat vinden we daarvan, dan? Hoor ik niemand over.
Niemand pikt hier iets op, dat is ook mijn probleem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ook een geweldige plaat. Ik had al een paar lofzangen geplaatst, hoor.
Er schijnt een berg naar haar vernoemd te zijn ter ere van haar vorige album.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef DO2 het volgende:
Hey die Julia Holter klinkt verdomd goed, mensen. Vreemd dat ik daar niemand over hoor. Aanradertje, hoor.
Wait. Wut? Ik en Norrage hebben die plaat als een gek lopen pluggen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef DO2 het volgende:
Hey die Julia Holter klinkt verdomd goed, mensen. Vreemd dat ik daar niemand over hoor. Aanradertje, hoor.
Hoe heet die berg?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Er schijnt een berg naar haar vernoemd te zijn ter ere van haar vorige album.
Nee, ik kom niet uit Twente, Moody. Heb je teveel gezopen, ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja wappie, sjappie, sjikke, toetum, lappie.
Of kom je niet uit Twente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |