Weet niet meer precies, maar het was gewoon slowchatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Flauw. Iemand moet de fipo hebben. Of was het een racistische fipo?
IVXCXVIquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
XCX is de nieuwe 100.
Alle Romeinen van toen zijn dood, niemand kan er over zeiken.
101 wordt ook gewoon XCXI
Zo onschuldig als je naam doet vermoeden ben je dus nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet niet meer precies, maar het was gewoon slowchat
En een keer een ban voor crewbash gehad
BAH!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef DO2 het volgende:
dikketietenlangebenennattegleuvenCnevuelgettannenebegnalneteitekkid
Wat kan ons het schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, we moeten het doen met de nieuwe Franz Ferdinand en compilatie-album van Belle & Sebestian. En Julia Holterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:47 schreef DO2 het volgende:
't Is weer lekker inhoudelijk tot dusver.
Stierenpoep!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja, we moeten het doen met de nieuwe Franz Ferdinand en compilatie-album van Belle & Sebestian. En Julia Holter
Julia Holter!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef DO2 het volgende:
Ik heb die Julia Holter nog steeds niet beluisterd. Miscchien toch eens aan beginnen.
Tis net Julia Holterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
En Julianna Barwick... Wat vinden we daarvan, dan? Hoor ik niemand over.
Ook een geweldige plaat. Ik had al een paar lofzangen geplaatst, hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
En Julianna Barwick... Wat vinden we daarvan, dan? Hoor ik niemand over.
Niemand pikt hier iets op, dat is ook mijn probleem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ook een geweldige plaat. Ik had al een paar lofzangen geplaatst, hoor.
Er schijnt een berg naar haar vernoemd te zijn ter ere van haar vorige album.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef DO2 het volgende:
Hey die Julia Holter klinkt verdomd goed, mensen. Vreemd dat ik daar niemand over hoor. Aanradertje, hoor.
Wait. Wut? Ik en Norrage hebben die plaat als een gek lopen pluggen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef DO2 het volgende:
Hey die Julia Holter klinkt verdomd goed, mensen. Vreemd dat ik daar niemand over hoor. Aanradertje, hoor.
Hoe heet die berg?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Er schijnt een berg naar haar vernoemd te zijn ter ere van haar vorige album.
Nee, ik kom niet uit Twente, Moody. Heb je teveel gezopen, ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja wappie, sjappie, sjikke, toetum, lappie.
Of kom je niet uit Twente?
Ja joh... Geintje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wait. Wut? Ik en Norrage hebben die plaat als een gek lopen pluggen!
Omschrijving en titel deden me een beetje denken aan:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef Moody het volgende:
Me Like Bees......
Dit kan niemand niet leuk vinden. Vrij rechttoerechtaan pop/rock plaatje. Beetje Franz, beetje Jack White, maar dat net een tikkie liever. Staat geen slecht nummer op, aanradertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |