Nietes. In 't afgelopen uur zijn al Julia Holter, Julianna Barwick en Darkside (= Nicolas Jaar) voorbij gekomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
Ik ga weer weg hier. Wordt alleen maar geluld over muziek uit vervlogen jaren.
Hoe waren de Stone Roses in Manchester? Hip nieuw bandje hoorde ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
niet ontdektquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef Moody het volgende:
Ook een shitload aan geweldige Belgische albums.
er wordt tenminste weer over muziek gepraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef MCH het volgende:
Fink, de man die eigenlijk helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar ik kan er niets mee.quote:
Typische muziek om 's nachts te draaien in de auto. Daar is hij bij mij ook gegroeidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fink, de man die eigenlijk helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar ik kan er niets mee.
Smaak hoort niet consistent te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Fink, de man die eigenlijk helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar ik kan er niets mee.
Ik hoor er wel potentie in, al hoor je tegenwoordig wel erg veel Kraftwerk-klonen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat vinden we hier van? Schijnt helemaal hip te zijn in East London.
ik ga wel naar west-Londen danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat vinden we hier van? Schijnt helemaal hip te zijn in East London.
Omdat XCX.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef Darkestrah het volgende:
Wow, waarom gaat dit topic zo hard?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Check de TT
In heb de modjes in da pocket!!!
Aha.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb ze meteen gezegd dat ze jou moeten negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |