Hier ook, ik zou steeds verkeerd geklikt hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
NeeDat stomme vlakje lukt elke keer niet of daarna meteen bad gateway
Ja stom is dat he? En na dat verkeerd geklikt bad gateway.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Hier ook, ik zou steeds verkeerd geklikt hebben
Heb ik nog niet 1x gehad trouwens. Dat klikken gaat altijd wel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja stom is dat he? En na dat verkeerd geklikt bad gateway.
Nu in eerste instantie zag ik dat ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kwam tot na 't bank uitkiezen en toen kreeg ik een foutmelding. Achteraf wel blij, had niet eens gezien dat het 150 was
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meestal wel ja rond het eind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Piger het volgende:
Maar zal wel geen box meer komen. Of hooguit eentje van 25 rond half 12 a 12 uur.
Lezen is ook standaard al te laat zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Piger het volgende:
ze mogen serieus dat tekstje groter maken.
Ik zie heel groot staan: klik op de afbeelding om verder te gaan.
Direct klikken in de haast dus.
Vervolgens zie ik: Je hebt verkeerd geklikt.
Staat er dus ergens in de tekst dat je op het donkere gedeelte moet klikken.
Maar zal wel geen box meer komen. Of hooguit eentje van 25 rond half 12 a 12 uur.
Weer die kutsdkaartjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
't is alweer voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |