nee, vertelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Weetje hoeveel DM's ik krijg met het verzoek om pics
Nee ik bedoel vanaf vanmiddag 4 uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:28 schreef Piger het volgende:
shame on you
paar stuks, 3 ofzo toen ik er snel langs scrollde
Heeft daar ook weleens een succesverhaal tussen gezeten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Toch wel een stuk of tien afgelopen jaren.
Meestal met verzoek tot daten.
Nope.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft daar ook weleens een succesverhaal tussen gezeten?
Dat is dan weer jammer.quote:
Dat is de laatste die ik gezien heb en gemist hebquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geen idee zoiets zei uccie net ofzo
Ja, maar daar was Karina zelf bij". We hadden hetzelfde probleemquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geen idee zoiets zei uccie net ofzo
Nee gewoon picsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja iemand die begint met pics van je tieten per DM zou ik ook niet serieus nemen
Ik ging er vanuit dat er ook serieuze dm's tussen zatenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja iemand die begint met pics van je tieten per DM zou ik ook niet serieus nemen
Ja maar ik niet, weet ik veelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar daar was Karina zelf bij". We hadden hetzelfde probleem
Mja meestal begint het gezellig en dan lijkt dat een goed ideequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat er ook serieuze dm's tussen zaten
quote:
ga ik je niet voor dm'enquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Was dus geen box meer na die ene. Wel dit bazending![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |