quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef xminator het volgende:
Binnen. Ik heletijd f5 klikken in allemaal vensters, bleek die in één venster open te staan (kwam ik net achter) Betaald en binnen .
Feliquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef xminator het volgende:
Binnen. Ik heletijd f5 klikken in allemaal vensters, bleek die in één venster open te staan (kwam ik net achter) Betaald en binnen .
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef xminator het volgende:
Laat wel weten wat er in zit!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef xminator het volgende:
Haha ja eigenlijk welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef ejfaar het volgende:
Eigenlijk belachelijk als je het bedenkt. Iedereen staat in de rij om ¤150 aan iets onbekends uit te geven
uhuh klopt.... en maar klik klik klik klik.... t zijn net parkinson patiënten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef ejfaar het volgende:
Eigenlijk belachelijk als je het bedenkt. Iedereen staat in de rij om ¤150 aan iets onbekends uit te geven
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh klopt.... en maar klik klik klik klik.... t zijn net parkinson patiënten.
voor vrouwen toch heel gewoon. als je maar iets kan kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef ejfaar het volgende:
Verzendt maar naar mijn adres danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef xminator het volgende:
Thanks! Vond het vaag, kwam pas achter mijn pc toen die al op 88% stond met beschikbaarheid. Klikken f5 in allemaal vensters. Kijk ik een paar minuten later, staat die op kies betalingsmogelijkheid. Dus meteen creditcard en besteld.
Alleen denk dat het een kut box zal zijn
Dikke NAS ofzo denk ik dat er wel in zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef xminator het volgende:
Thanks! Vond het vaag, kwam pas achter mijn pc toen die al op 88% stond met beschikbaarheid. Klikken f5 in allemaal vensters. Kijk ik een paar minuten later, staat die op kies betalingsmogelijkheid. Dus meteen creditcard en besteld.
Alleen denk dat het een kut box zal zijn
Nvm danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef xminator het volgende:
Eerst kijken wat er in zit, daarna blijft dat een optie
one box to rule them all..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh klopt.... en maar klik klik klik klik.... t zijn net parkinson patiënten.
Frustrated much? Met al je antivrouwenopmerkingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef Piger het volgende:
[..]
voor vrouwen toch heel gewoon. als je maar iets kan kopen.
Maar als het echt kut is, kan het altijd nog retour.
Hoezo gebruiken jullie meerdere tabjes?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
OK half 12 pc, groter scherm, meer ruimte voor nog meer tabjes
Open in nieuw tab op ik neem er eenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo gebruiken jullie meerderentabjes?
Blijkbaar word je dan 'meester der boxen'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo gebruiken jullie meerdere tabjes?
komt door het opvallend grote vrouwenpubliek deze huntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Frustrated much? Met al je antivrouwenopmerkingen
Omg dat klinkt eigenlijk best logischquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Open in nieuw tab op ik neem er een
Werkt wel, heel veel 'foute' en 1 met betaalscherm, alleen ging die daarna helaas ook fout.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Blijkbaar word je dan 'meester der boxen'.
Jammer welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt wel, heel veel 'foute' en 1 met betaalscherm, alleen ging die daarna helaas ook fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |