Vraag me af of het echt wel zo tof is, heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom had het net ook goed moeten gaan.
Zo een douche is wel lekker trouwens. Maar ik weet niet of ik dat zelf kan ophangen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
Die douchekop is wel aardig trouwens. Gekocht!
Ik heb nu ook al een vrije grote, best lekker. Maar deze is denk ik nog groter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vraag me af of het echt wel zo tof is, heb er geen ervaring mee.
Dus het is wel de moeite waard?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al een vrije grote, best lekker. Maar deze is denk ik nog groter.
Ja denk het wel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dus het is wel de moeite waard?
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
Nu nog wat leuke pannen en dat laserontharingsding.
Gotsamme ik lijk wel een wijf.
ja klopt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Piger het volgende:
[..]
"Ambtelijk gezag en ordehandhaving"
Dat doe je vast vaker
je bent toch ook vrouwelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
Nu nog wat leuke pannen en dat laserontharingsding.
Gotsamme ik lijk wel een wijf.
waar??????????????????quote:
Ging die niet zo snel of even snel als de anderen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Martijn93 het volgende:
150 is me iets te veel van het goeie helaas
ik ga de stress niet eens aan...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef lipjes het volgende:
405 not allowed
&
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Hij staat nog steedsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef lipjes het volgende:
405 not allowed
&
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Ik ga em ook niet kopen, 150 euro kan ik nu echt niet missen, maar vraag me af of ik er ooit eens doorheen komquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |