Eurosport deed gewoon iets met de kritiek die overal op internet te lezen isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef suus21 het volgende:
Ik vind er ook weinig aan. Zheng vs williams was leuk alleen jammer dat eurosport daar tien minuten van laat zien en net bij de ontknoping overschakelt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:00 schreef suus21 het volgende:
Die eeuwige wta wedstrijden die worden uitgezondenzz
Isner-Hewitt lijkt me op zichzelf nog wel aardig maar vind ik te laat. Ga je Haas dan via een stream volgen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Haas en Hewitt wil ik wel even zien morgen.
Vind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer staat met veel vertrouwen te spelen vindt ik.
Ja, nul komma nul tegenstand.quote:Heel verschil met paar weken terug.
Of is die berlocq een ideale opponent?
Isner speelt tegen Monfils.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Hewitt lijkt me op zichzelf nog wel aardig maar vind ik te laat. Ga je Haas dan via een stream volgen?
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Isner speelt tegen Monfils.
Hewitt tegen Del Potro![]()
Zal vast wel lukken. Zou die Eurosport Player wel willen hebben maar geen zin om overal voor te betalen.quote:Ja, ik hoop een stream te vinden van Haas.
Bedankd voor de correctie ;-)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind.
[..]
Ja, nul komma nul tegenstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |