Halep is al enige tijd sterk bezig, dus dat vind ik geeneens zo verrassend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:20 schreef nightcowboy het volgende:
Halep - Kirilenko 6-1 6-0
Riske - Kvitova 6-3 6-0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vreselijk mens die Azarenka.
Volgens mij ging het zo. De lijnrechter gaf de bal van Azarenka uit. De umpire gaf overrulde en gaf hem in maar daarom moesten ze het punt opnieuw spelen. Azarenka was het er niet mee eens. Maar ik vind haar sowieso vreselijk.quote:
Sowieso iemand die met Redfoo datequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo. De lijnrechter gaf de bal van Azarenka uit. De umpire gaf overrulde en gaf hem in maar daarom moesten ze het punt opnieuw spelen. Azarenka was het er niet mee eens. Maar ik vind haar sowieso vreselijk.
cornet is wel een leuke speelsterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nuttige challenge van Cornet. Ze staat erbij hoe een lob vol op de lijn landt en gaat de call dan challengen.
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
cornet is wel een leuke speelster
Inderdaad, terwijl Azarenka iets te veel neus heeft imhoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.
een puntige neusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |