Heb jij wel goed gekeken wat voor een team daar staat? Chadli, Vertonghen, Eriksen, Soldado, Dembele, Bale, Adebayor, Holtby, Lamela. Nee, daar wil niemand mee voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spurs is nou niet echt het neusje van de zalm ofzo.
Dat niet alleen, de Premier League weet zich qua marketing enorm te manifesteren. Miljarden worden er binnengehaald zodat het over hele wereld te zien is. De Premier League is hier gewoon een aparte competitie in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niet te doen natuurlijk. Die kleine clubjes geven daar net zoveel uit aan aankopen als Ajax. Maar dat is gewoon de beperking van het land waarin Ajax speelt. Gewoon te weinig mensen hier.
Adebayor en Bale weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heb jij wel goed gekeken wat voor een team daar staat? Chadli, Vertonghen, Eriksen, Soldado, Dembele, Bale, Adebayor, Holtby, Lamela. Nee, daar wil niemand mee voetballen.
Ja tuurlijk hebben ze een heerlijk team. Maar het is geen Barcelona van paar jaar terug ofzo. Spurs gaat waarschijnlijk niet eens meedoen om de titel in Engeland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heb jij wel goed gekeken wat voor een team daar staat? Chadli, Vertonghen, Eriksen, Soldado, Dembele, Bale, Adebayor, Holtby, Lamela. Nee, daar wil niemand mee voetballen.
Als er echt een Europese competitie zou komen dan kan Ajax gewoon weer mee doen met de grote jongens, maar de nationale bonden van de grote landen zullen daar niet snel mee instemmen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niet te doen natuurlijk. Die kleine clubjes geven daar net zoveel uit aan aankopen als Ajax. Maar dat is gewoon de beperking van het land waarin Ajax speelt. Gewoon te weinig mensen hier.
Zeker, ze zetten het heel goed weg als een merk. Allemaal zelfde rugnummers enzo. Misschien dat de KNVB dat ook beter kan doen. Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de Premier League weet zich qua marketing enorm te manifesteren. Miljarden worden er binnengehaald zodat het over hele wereld te zien is. De Premier League is hier gewoon een aparte competitie in.
Wel Adebayor en Holtby opnoemen maar Sandro en Paulinho vergeten. Ga je schamen. Vooral Adebayor kan er niets van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik ook beetje zon bayern actie dan kopen we Bakkali van Psv en allemaal toppers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we onze slag slaan op de transfermarkt, ik voel het aan mijn tenen.
Dat komt er misschien over 50 jaar ofzo, als er echt Verenigde Staten van Europa zijn. Maar dan ben ik er niet meer, of dan zit ik als een demente oude zak te kwijlen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er echt een Europese competitie zou komen dan kan Ajax gewoon weer mee doen met de grote jongens, maar de nationale bonden van de grote landen zullen daar niet snel mee instemmen.
Ik neem aan dat je Lloris bedoelt ouwe pikkebaas.quote:
Nog niet, maar als Spurs weer eens echt mee gaat doen om de titel dan is het wel de komende 3-5 seizoenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk hebben ze een heerlijk team. Maar het is geen Barcelona van paar jaar terug ofzo. Spurs gaat waarschijnlijk niet eens meedoen om de titel in Engeland.
En scouting op orde krijgen en daar de grote talenten halen. Die direct voor het eerste zijn. En natuurlijk doorgaan met de jonge talentjes halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ook beetje zon bayern actie dan kopen we Bakkali van Psv en allemaal toppers.
Je bent dan net 70.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt er misschien over 50 jaar ofzo, als er echt Verenigde Staten van Europa zijn. Maar dan ben ik er niet meer, of dan zit ik als een demente oude zak te kwijlen.
Uh oke hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik er niet meer hoor.
Minstens 10quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een glazen bol.
In de komende 50 jaar wint Ajax nog 4 keer de CL.
Fryers! Stewart!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel Adebayor en Holtby opnoemen maar Sandro en Paulinho vergeten. Ga je schamen. Vooral Adebayor kan er niets van.
Onzin. Als je niet snapt hoe het werkt kun je beter gewoon niks posten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Daar word je toch sneller, wendbaarder en daadkrachtiger van? Geen verantwoordelijkheid afleggen aan aandeelhouders en al die verplichte vergaderingen met mensen die macht willen hebben. Niet meer deels bedrijf, maar meer voetbalclub. Klinkt goed.
Inderdaad of je moet met van die giga bedragen komen zoals in Rusland en ook met meerdere clubsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Omega het volgende:
Het lijkt ook wel of een aantal denken dat als je maar een club betaald dan komt die speler wel, het zijn geen auto's. Geen enkele topper wil komen want de competitie is niet zo sterk.
'ballotelli'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef huffderobot het volgende:
Kaartje kopen voor Messi en Ballotelli. Mooi toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |