Dit onderzoek kan nog een paar weken op zich laten wachten...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren. Eerst maar eens het VN onderzoek afwachten.
Dat was volgens Obama ook eerst de bedoeling, zoals het er nu uitziet kan het nog heeeel lang duren, of er gebeurt helemaal niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze vanavond al zouden gaan bombarderen.
Niet erg...toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:33 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Dat was volgens Obama ook eerst de bedoeling, zoals het er nu uitziet kan het nog heeeel lang duren, of er gebeurt helemaal niks.
quote:Labour-partijleider Ed Miliband in het Britse debat: "We willen een militaire ingreep in Syrië in de toekomst wellicht steunen, maar dan moet premier Cameron met betere argumenten komen dan hij vandaag heeft gedaan. En we moeten zeker weten dat we de Britse houding tegenover de burgeroorlog in Syrië op zichzelf niet veranderen."
Dit is een commissie-vergadering hè.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Straatklinker het volgende:
In de tweede kamer mogen ze ook wel eens naar het VK kijken om te zien hoe je elkaar normaal kan aanspreken.
Eigenlijk gewoon sowieso hoe je een normaal debat kan voeren.
http://english.al-akhbar.(...)e-against-syria-weekquote:Moscow: No Strike Against Syria This Week
Diplomatic sources in Russia say that those who are expecting a military strike against Syria will have to wait a little longer, predicting a fight at the UN Security Council before Washington sends its Tomahawks over Damascus.
The diplomat explained that the Obama administration has now decided to expend all means to get international legitimacy for the strike by resorting to the UN Security Council
Ja en na de aanval kan je de middeninkomens extra belasten om de reparatiewerken te bekostigenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Ten Broeke (VVD) tegen De Roon (PVV): Je bent een partij voor de vrijheid, het gaat hier om de vrijheid van mensen om in veiligheid te kunnen leven."
Jup, want als het raketten gaat regenen dan zal iedereen het zo veilig hebben daar. En daarna zal het opeens ook magischer veilig zijn.
quote:Van Ojik stelt verder dat ook niet-militaire interventies in Syrië een 'overweging verdienen'. Hij noemt in dat kader een cyberaanval als voorbeeld.
Heel het parlement+regering zit daar toch? Ik kijk er niet vaak naar maar het komt een heel stuk geciviliseerder over dan wat ik hier op tv soms zie als de regering iets door het parlement wil krijgen. Ze vervallen iig niet in chaos, maar goed ik ga nu af op wat ik nu ziequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is een commissie-vergadering hè.
LOL. De mensen waren toch echt tevreden met hun vrijheid voordat deze opstandelingen aan de slag gingen. Het is helemaal geen burgeroorlog, want de rebellen zijn islamisten die het land willen islamiseren. Het is dus gewoon een minderheid van opstandelingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Ten Broeke (VVD) tegen De Roon (PVV): Je bent een partij voor de vrijheid, het gaat hier om de vrijheid van mensen om in veiligheid te kunnen leven."
Jup, want als het raketten gaat regenen dan zal iedereen het zo veilig hebben daar. En daarna zal het opeens ook magischer veilig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |