Ziek? Toch niet van een joint he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
was gister stoned. ben vandaag gewoon lekker thuisgebleven beetje uitzieken enzo
Nee gewoon virusje/griepjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ziek? Toch niet van een joint he?
Vandaag is mijn bierrustdag.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Mensen kak je in als je mdma neemt op een (hardstyle) feest?Misschien gekke vraag maar ik weet niet of het te doen is om daar 9 uur lang op door te gaan en te blijven staan enz. Ik heb eigenlijk geen zin om wat anders te fiksen en dit heb ik nog
ik hele week niet gedronkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ziek? Toch niet van een joint he?
Vandaag is mijn bierrustdag.
ja dat gebeurt. ik zou 4fa aanraden voor als je begint in te kakken, lees er eens wat over. is in de meeste smartshops ook te halen (onder de toonbank) en anders online te bestellen.quote:
Je hoeft toch ook niet vanaf het begin strak te staan.quote:
Geen tijd voor, geen smartshop in de buurt. Blikje red bull er tegen aan werkt niet zeker?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja dat gebeurt. ik zou 4fa aanraden voor als je begint in te kakken, lees er eens wat over. is in de meeste smartshops ook te halen (onder de toonbank) en anders online te bestellen.
Haha dan heb je er zeker wel even behoefte aan. Ik zit al sinds zondag in een achtbaan en dat gaat nog wel even door volgens mij. Vandaag wat minder bier gedronken zodat ik morgen weer naar een feestje kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hele week niet gedronkenen dat ik daar trots op ben betekend wel dat het nodig was
Feestje is van 22:00 tot 07:00quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso pas na een paar uur, rond de namiddag, 5/6 uur ofzo.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hele week niet gedronkenen dat ik daar trots op ben betekend wel dat het nodig was
Er zijn er genoeg die zonder ook wel los gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen tijd voor, geen smartshop in de buurt. Blikje red bull er tegen aan werkt niet zeker?Maar van mdma wil je toch niet losgaan op hardstyle? Juist van speed enz lijkt me
Oh ik dacht overdag, ja dan neem ik het sowieso pas rond 12/1 uur maar dan ga ik meestal ook pasquote:
En nu niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
he dat is mijn koosnaampje voor haar
Maar jij doet ook speed toch? Ik ga pure mdma nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht overdag, ja dan neem ik het sowieso pas rond 12/1 uur maar dan ga ik meestal ook pasAnders kak ik idd keihard in.
24 uur plezier van acid gehad hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet vanaf het begin strak te staan.![]()
Ik kak altijd wel in met welke drugs ook. Lsd heb je meer dan 9 uur plezier van dus zit je zeker goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |