Heb ik een handlanger voor héquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Xeor het volgende:
Gewoon serieus op in gaan toto, kan je nog een beetje lachen.
quote:
toto!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik een handlanger voor hé
[..]klootzak
Oh hey Arachide ik ben Tchockquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef arachide. het volgende:
Echt, waarom heb ik geen tweede nummer voor dit soort onzin, volgens mij zou ik der gillend klaar kunnen laten komen met woorden.
Nice.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
Mijn schoolrooster is best chill
8:45 - 15:00, dagelijks.
godverquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice.
Kan je na school nog die chick pakken
Ik ken haar al een jaar of drie en ik weet niet eens hoequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
Haha Toto, hoe grappig zou het zijn als het gewoon echt een geile chick is die je nummer ergens heeft gescoord en een enorme crush voor je heeft.
En ze whatsappt je na drie jaar op deze manier en jij reageert zo? Baas.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken haar al een jaar of drie en ik weet niet eens hoe![]()
Joh, ik hoef echt geen gratis soa van dat mensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ze whatsappt je na drie jaar op deze manier en jij reageert zo? Baas.
Muratquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, ik hoef echt geen gratis soa van dat mens
Ze whatsappt me ook bijna elke avond met het volgende: "Vnv was ik in 't parkje met Murat en 't ging een beetje ver, we lagen in de bosjes enz :$"
Ja dan laat maar zitten hoor
Begin over poepsex.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moest schijten en had geen zin meer.
Muratquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze whatsappt me ook bijna elke avond met het volgende: "Vnv was ik in 't parkje met Murat en 't ging een beetje ver, we lagen in de bosjes enz :$"
Dat soort grieten moet je niet aan beginnen. Een goed keus, mijn waarde vriendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar ga je wonen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En wat heeft 't voor zin. Zij woont in Gelderland en ik woon dinsdag 1800 km verderop
Weet ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat soort grieten moet je niet aan beginnen. Een goed keus, mijn waarde vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |