Voyeur is nu wat leukerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef arachide. het volgende:
HAH! Ik zag mijn ex in mijn fobo kijken.
hahahaha
hhahaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 15:44:12 ]
I think so.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef arachide. het volgende:
Jezus christus, heeft ze daddy issues?
Als ze helemaal zegt van NEEE IK GA NAAR EEN ANDER, dan moet je even helemaal serieus gaan doenquote:
Haha neee joh, heb dr al aan een ander doorgegeven, ik moet totaal niks van haarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ze helemaal zegt van NEEE IK GA NAAR EEN ANDER, dan moet je even helemaal serieus gaan doen"Ik wil je, ik neem je hard van achter blablabla. Ik zuig op je tepel fuckyeaaaaaaaaah"
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef arachide. het volgende:
HAH! Ik zag mijn ex in mijn fobo kijken.
hahahaha
hhahaha!
Godverquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef arachide. het volgende:
Echt, waarom heb ik geen tweede nummer voor dit soort onzin, volgens mij zou ik der gillend klaar kunnen laten komen met woorden.
On itquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef arachide. het volgende:
Echt, waarom heb ik geen tweede nummer voor dit soort onzin, volgens mij zou ik der gillend klaar kunnen laten komen met woorden.
Dat is het leuke deel, lijkt me. De ander laten gillen als een biggetje terwijl je zelf droger dan de sahara bent.quote:
Been there, done thatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is het leuke deel, lijkt me. De ander laten gillen als een biggetje terwijl je zelf droger dan de sahara bent.
Feyenoord Rotterdam natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
FR staat voor?
maar was laatst ook een topic net voordat JNG dichtging
JNG / Doet een tattoo laten zetten aan de binnenkant van je polsen pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |