Klonk het nog wel een beetje goed?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben al 39, dus best wel oudik heb ze in 2004 gezien. Mijn ouders hadden kaarten over omdat er twee mensen ziek waren. Zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen
Garfunkel haalde die hoge noten niet meer. Paul Simon was nog prima bij stem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klonk het nog wel een beetje goed?
Kan toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Nog nooit in een achtbaan geweest?
Zekerquote:
Hier op de redactie blijkt er nog eentje te zijn, en die is zélfs nog nooit in de Efteling geweest.quote:
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie blijkt er nog eentje te zijn, en die is zélfs nog nooit in de Efteling geweest.
Sorry.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
Het loopt volledig uit de klauwen met de tt's!
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie blijkt er nog eentje te zijn, en die is zélfs nog nooit in de Efteling geweest.
Is het zo erg als iemand nog nooit in een achtbaan geweest is dan?quote:
Ik niet. En ik denk dat ik er ook nooit ga komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het zo erg als iemand nog nooit in een achtbaan geweest is dan?
Bijna iedereen in NL is daar op z'n minst wel één keer geweest volgens mij.
Omdat ze het kunnen vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke laarzen gezien. Kosten maar 400 euro... Wrm?
Ik ga wel 3 maanden lang niet eten ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ze het kunnen vragen.![]()
Maar het is wel een bak geld ja.
Kattenquote:
Vraag ze voor je verjaardag of alvast voor Sinterkerstquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga wel 3 maanden lang niet eten ofzo.
Mijn verjaardag is net een paar maanden geleden geweest. En niemand doet in de familie aan Sinterkerst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag ze voor je verjaardag of alvast voor Sinterkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |