Klonk het nog wel een beetje goed?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben al 39, dus best wel oudik heb ze in 2004 gezien. Mijn ouders hadden kaarten over omdat er twee mensen ziek waren. Zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen
Garfunkel haalde die hoge noten niet meer. Paul Simon was nog prima bij stem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klonk het nog wel een beetje goed?
Kan toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Nog nooit in een achtbaan geweest?
Zekerquote:
Hier op de redactie blijkt er nog eentje te zijn, en die is zélfs nog nooit in de Efteling geweest.quote:
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie blijkt er nog eentje te zijn, en die is zélfs nog nooit in de Efteling geweest.
Sorry.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
Het loopt volledig uit de klauwen met de tt's!
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie blijkt er nog eentje te zijn, en die is zélfs nog nooit in de Efteling geweest.
Is het zo erg als iemand nog nooit in een achtbaan geweest is dan?quote:
Ik niet. En ik denk dat ik er ook nooit ga komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is het zo erg als iemand nog nooit in een achtbaan geweest is dan?
Bijna iedereen in NL is daar op z'n minst wel één keer geweest volgens mij.
Omdat ze het kunnen vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke laarzen gezien. Kosten maar 400 euro... Wrm?
Ik ga wel 3 maanden lang niet eten ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ze het kunnen vragen.![]()
Maar het is wel een bak geld ja.
Kattenquote:
Vraag ze voor je verjaardag of alvast voor Sinterkerstquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga wel 3 maanden lang niet eten ofzo.
Mijn verjaardag is net een paar maanden geleden geweest. En niemand doet in de familie aan Sinterkerst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag ze voor je verjaardag of alvast voor Sinterkerst
Tja, dan houdt het op denk ik. Of je moet de Staatsloterij winnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is net een paar maanden geleden geweest. En niemand doet in de familie aan Sinterkerst.
Heel hard sparen en pruttel die ik niet gebruik maar eens verkopen, ookal schiet dat ook niet hard op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tja, dan houdt het op denk ik. Of je moet de Staatsloterij winnen.
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die dat niet snappen
Ondanks dat ik cowboy/girl laarzen supersexy vind denk ik dat ik er zelf weinig baat aan heb, dus neequote:
Het was te proberen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat ik cowboy/girl laarzen supersexy vind denk ik dat ik er zelf weinig baat aan heb, dus nee
Deep Sea Arcade - Girlsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Cool! Wat is dit? Klinkt als de Charlatans
twitter:ekstraweekend twitterde op donderdag 29-08-2013 om 15:31:27Morgenavond is @zimrageurts te gast bij @Domien en @michielveenstra. Binnenkort ook: K3, Rudolph van Veen, @JamaiLoman en...... . #3FM reageer retweet
Dankje. Ik check hem net nog even op de Jijbuis en deze jongens hebben heul goed geluisterd naar The Charlatans, Stone Roses en andere Britse bands uit de 90's. Heerlijk!quote:
klinkt alsof ik het ook eens moet opzoeken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dankje. Ik check hem net nog even op de Jijbuis en deze jongens hebben heul goed geluisterd naar The Charlatans, Stone Roses en andere Britse bands uit de 90's. Heerlijk!
Sterker nog. Als je voor ¤20,- boodschappen doet, krijg je een voucher met een code. Als je die code invult op de website van Lidl krijg je het 2e kaartje gratis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Holenmens het volgende:
Die reclame van LidlDaar zeggen ze dat je kans maakt op kaarten voor Live38XXL
Watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Holenmens het volgende:
Die reclame van LidlDaar zeggen ze dat je kans maakt op kaarten voor Live38XXL
Sowieso, talentenjachtenquote:
hysterisch geschreeuw wmbquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat een schijt supercrazyturbotophit.
Behoorlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat een schijt supercrazyturbotophit.
Lekker Claudia luisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen 3fm op op t werk, zit dan in mn eentje op mijn kamer namelijk.
Beter dan Sky.quote:
Morgen thuiswerken, dus de radio kan dan harder dan op kantoor (daar staat ook altijd 'mijn'stereo aan)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen 3fm op op t werk, zit dan in mn eentje op mijn kamer namelijk.
quote:
Goed topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een verademing, DJ-praat en uptempo nummers.
Topshow.
Had je dat topic nog niet gezien?quote:
Zovaak kijk ik niet in KLB, zag het nu in je pohi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien?
Ik ga jullie de komende 3 maanden mijn grootste Sky-ergernissen naar jullie hoofd gooien.
Tis echt een zender voor Syntix of dat soort idioten. Die houdt toch van Sky.
Ik ga je topic volgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien?
Ik ga jullie de komende 3 maanden mijn grootste Sky-ergernissen naar jullie hoofd gooien.
Tis echt een zender voor Syntix of dat soort idioten. Die houdt toch van Sky.
ik moet zeggen dat ik de Coen & Sandershow veel beter te harden vind dan vroeger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een verademing, DJ-praat en uptempo nummers.
Topshow.
Oh ik vind het vreselijk om naar te luisteren maar als ik iets doe is het prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik de Coen & Sandershow veel beter te harden vind dan vroeger.
kan ook komen door afstervende hersencellen komen
Nee, hoezo dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Pienjow, werk je tussen de polen in de aspergehandel?
omdat je het hebt over een 'werkplaats'quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je het hebt over een 'werkplaats'
zolang ze skynet maar niet aanzettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat iemand stiekem SkyRadio weer op had gezet...
Dé Vera?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
Als het de Vera is die nu op 3FM is heeft ze ook Habbo Hotel (gespeeld) en is/was ze fan van Tokio Hotel.
Zo'n eentje dus.
Is dat een soort cultfiguur ofzo?quote:
Nee, gewoon een Nederlandse zin?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een soort cultfiguur ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |