Je slaapkamer is groot genoeg dat als je iemand alle hoeken van de kamer wil laten zien je voorlopig nog wel even bezig bent?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een iets te grote slaapkamer
Een net zo'n grote woonkamer(en ja die's best ruim)
Een klein bijkamertje (muziekkamer)
en dan gewwoon douche, wc, keuken etc...
Ongeveer 23m2...quote:
Alsnog, als je dan 's ochtends wilt gaan douchen moet je met een beetje pech in de rij gaan staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met 5 anderen dus valt best mee
WTFquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeveer 23m2...
M'n huiskamer is ietsje groter (25m2...)
Lara heeft ook een big ass krabpaal in de slaapkamerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
WTF![]()
En dat deel je alleen met Lara? Gelukkige kat.
Geen idee of dat groot is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeveer 23m2...
M'n huiskamer is ietsje groter (25m2...)
Nooit last van gehad. Iedereen heeft hier een ander ritme. De helft is hier avond doucher, de andere helft ochtend doucher. En niemand staat hier even laat op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alsnog, als je dan 's ochtends wilt gaan douchen moet je met een beetje pech in de rij gaan staan.
* Sirolf woont sinds een week of 2 in een eigen studiootje, lekker alles voor mezelf.
Ik ben nu dus serieus jaloers op de kat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lara heeft ook een big ass krabpaal in de slaapkamer
dat is voor 1 persoon best groot ja. mijn hele woon/kamer is ong 25m2quote:
doet dat geen pijn? als die poes aan je krabpaal haar nagels scherpt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lara heeft ook een big ass krabpaal in de slaapkamer
quote:
wacht ff...jij hebt dus ong 2x25m2 + 16m2.....en dan ook nog keuken, badkamer, toilet? holy crap(paal)! das behoorlijk ruimquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
prachtig
gewoon, 4,5 bij 5 meter ofzo...
M'n muziekkamer is het kleinst, maar ook daar zou je prima een 2 persoonsbed in kwijt kunnen
m'n muziekkamer is 4x4m ofzo... (die van de video's ja)
Klopt... Mijn huis is ongeveer 75m2...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is voor 1 persoon best groot ja. mijn hele woon/kamer is ong 25m2
Jouw muziekkamer is mijn hele huisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
prachtig
M'n muziekkamer is het kleinst, maar ook daar zou je prima een 2 persoonsbed in kwijt kunnen
TJE???? man, ik zou er in verdwalen. heb niet eens genoeg spullen om erin te zetten. ik ben nu op zoek naar iets en ik kom meestal bij woonkamers van ca 20m2 en dan 1 of 2 gewone slaapkamers, 3x3 ofzo en dat is net binnen mn budget. niet dat ik klaag hoor. maar beetje jaloers wel. maar ja, jij woont niet weer in wereldstad Liwwadden.....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt... Mijn huis is ongeveer 75m2...
Maar ja, appartementje he
he kletskolonel!quote:
quote:
quote:
Wat is er prachtig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
prachtig
ja, is een boektitel. gaat over iemand die veel kletst, nog meer dan een kletsmajoorquote:
Nee ik woon in de reservestad van onze Hofstadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TJE???? man, ik zou er in verdwalen. heb niet eens genoeg spullen om erin te zetten. ik ben nu op zoek naar iets en ik kom meestal bij woonkamers van ca 20m2 en dan 1 of 2 gewone slaapkamers, 3x3 ofzo en dat is net binnen mn budget. niet dat ik klaag hoor. maar beetje jaloers wel. maar ja, jij woont niet weer in wereldstad Liwwadden.....
idem hiero. ik vind het ruk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
WTF is trouwens gebeurt met mijn twitter timeline? Krijg steeds ook de tweet te zien waar iemand op antwoord. Het wordt zo een complete chaotische puinhoop.
Ik vind het mooi dat je geen idee hebt of dat groot is of nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is er prachtig?
Tis maar net wat je gewend bent of het groot is ja of nee.
ah, je koopt ook nog eens. en je bent vrijgezel? ik word homo!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik woon in de reservestad van onze Hofstad
Ja koophuis, ik denk dat dat een hoop scheelt3 kamer appartement in je eentje is misschien wat overdreven, maar ik wou een hobbykamer i.v.m. mijn enorme gitaarcollectie
Ik las al zoiets ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij ook even opscheppen over je riante levensruimte?
Ik ben wat ouder denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, je koopt ook nog eens. en je bent vrijgezel? ik word homo!
ah, daar pas ik wel bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik las al zoiets ja.
Ff kijken hoor
douche/wc van 2 x 1 meter
keuken van 2 x 3 meter
slaapkamer van 3 x 3 meter
woonkamer van 4 x 6 meter
Ongeveer dan. Geen idee van de exacte maten eigenlijk. En alles voor mijzelf
Groot is relatief he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je geen idee hebt of dat groot is of niet
Dat zeg ik ook elke keer tegen m'n scharrelsquote:
ik gok dat jij niet veel ouder ben dan ik.....31 hieroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder denk ik
En ik werk al zo'n 7 jaar 40 uur per week
quote:
mwoah, dat hou ik wel een weekje vol.....en jij ook ben ik bangquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Alleen als je elke avond kookt!
Ik las tarrels.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook elke keer tegen m'n scharrels
Ah dat maakt het allemaal wat kutter iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gok dat jij niet veel ouder ben dan ik.....31 hieroen ik werk voor mijn huidige baas al bijna 8jaar ca 40 per week. maar ik had ooit een koophuis...met mn ex...en dat heeft me 10.000euro restschuld opgeleverd.
Elke avond pizzaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, dat hou ik wel een weekje vol.....en jij ook ben ik bang
En na 3 jaar ben je nog steeds aan het klussen? Manmanman.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah dat maakt het allemaal wat kutter idd
Ik ben wat jonger dan (volgende maand 29). Kocht op m'n 25ste
Er zijn van die dingen waar je geen zin in hebt als je het koopt en waar je je pas na 3 jaar aan gaat ergerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En na 3 jaar ben je nog steeds aan het klussen? Manmanman.
ik op m'n 25e...en 1 dag. en tis net 2wk geleden weer verkocht. slechts 10.000 op ingeleverd in ruim 6 jaar! en het heeft me nog wel meer gekost, maar dat terzijde. heeft me wel geleerd dat als ik ooit weer koop ik het koop, en niet ik en evt partner.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah dat maakt het allemaal wat kutter idd
Ik ben wat jonger dan (volgende maand 29). Kocht op m'n 25ste
Da's het nadeel van een koophuis, er is altijd wel wat op te knappen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En na 3 jaar ben je nog steeds aan het klussen? Manmanman.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al iets gezegd over My Bloody Valentine op 3voor12?
Ze gaan kaartjes weggeven vanavond.quote:
neuh, ik kan ook chicken tonight, chiliconcarne uit zo'n pot van hak. pasta met saus uit pot. en aardappelschijfjes met een salade (uit een zakje) en een stukkie vleesch lukt ook nog wel. maar ik ben bang voor voedselvergiftiging....quote:
Heeft m'n baas gedaan, prachtig huisquote:
Als je kiest voor zwarte tegels op de vloer, witte tegels op de muur, een inloopdouche en een strakke vierkante wastafel dan krijg je klappenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen waar je geen zin in hebt als je het koopt en waar je je pas na 3 jaar aan gaat ergeren
Volgende project: nieuwe badkamer
slaap lekker! en geef Lara een kus van mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft m'n baas gedaan, prachtig huis
Ik ga pitten.
SC is dol op smquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je kiest voor zwarte tegels op de vloer, witte tegels op de muur, een inloopdouche en een strakke vierkante wastafel dan krijg je klappen
Ik kan ook niet koken hoor. Maar ik woon al 4 jaar op mezelf en ik leef nog steedsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, ik kan ook chicken tonight, chiliconcarne uit zo'n pot van hak. pasta met saus uit pot. en aardappelschijfjes met een salade (uit een zakje) en een stukkie vleesch lukt ook nog wel. maar ik ben bang voor voedselvergiftiging....
Trustenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga pitten.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga pitten.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken hoor. Maar ik woon al 4 jaar op mezelf en ik leef nog steeds
wat zouden we toch een heerlijk koppel zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan koken. Vooral als je alleen bent. Dan heb sta je een uur in de keuken en dan duw je het in 10 minuten, zittend voor de tv, naar binnen
Biomeukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan uitstekend gezond budget koken zonder kant-en-klaar troep
joh, volgens mij kan jij amper water koken!quote:
Het enige biologische wat ik vandaag naar binnen heb gewerkt was de tofu, omdat ze dat alleen maar biologisch verkopen.quote:
Dat laat ie nog vebrandenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, volgens mij kan jij amper water koken!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wat zouden we toch een heerlijk koppel zijn
Klopt, dat doet de fluitketel voor me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, volgens mij kan jij amper water koken!
is de ex van een collega ooit gelukt. die heeft een pan water laten droogkoken. zegt mn collega tenminste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat laat ie nog vebranden
sorry Pino![]()
Haha, herkenbaar. Ik probeer het een beetje om-en-om te doen, dus de ene dag wat lastigers met meerdere pannen enzo, en de andere dag een kant-en-klaar iets als pizza ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan koken. Vooral als je alleen bent. Dan heb sta je een uur in de keuken en dan duw je het in 10 minuten, zittend voor de tv, naar binnen
fluitketelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, dat doet de fluitketel voor me.
ik kook meestal in t weekend. en dan eet ik ma en di de 2e porties en wo en do kantenklaar. tja, en vrijdag moet ik dan wel pizza etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Ik probeer het een beetje om-en-om te doen, dus de ene dag wat lastigers met meerdere pannen enzo, en de andere dag een kant-en-klaar iets als pizza ofzo.
winwin! ik lust ook wel een sneetje brood. met hazelnootpastaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de broodbakmachine is even aan het werk zetten.
Morgenochtend dan geen Sandra meuk op de radio maar wel heerlijk versgebakken brood
Eigenlijk fluit ie niet, dus gewoon ketel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fluitketel
[..]
ik kook meestal in t weekend. en dan eet ik ma en di de 2e porties en wo en do kantenklaar. tja, en vrijdag moet ik dan wel pizza eten
Fluitketel? Ouderwets! Daar zijn waterkokers voor uitgevonden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, dat doet de fluitketel voor me.
Ik heb geen oven of magnetron. Dus dan houdt het al gauw op qua mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Ik probeer het een beetje om-en-om te doen, dus de ene dag wat lastigers met meerdere pannen enzo, en de andere dag een kant-en-klaar iets als pizza ofzo.
WHUT?? hoe kun je zonder leven? zo'n beetje het eerste wat ik kocht toen ik bij mn ex wegging!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen oven of magnetron. Dus dan houdt het al gauw op qua mogelijkheden.
Niet? Dat zou voor mij echt bijna onmogelijk zijn, ik gebruik m'n combimagnetron meer dan het gasfornuis...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen oven of magnetron. Dus dan houdt het al gauw op qua mogelijkheden.
trustenquote:
+1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet? Dat zou voor mij echt bijna onmogelijk zijn, ik gebruik m'n combimagnetron meer dan het gasfornuis...
Truste Muis!quote:
dat past toch nooit??? kun je beter bij SC gaan koken. plek zat!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en ik nodig iedereen bij mij thuis uit voor een fatsoenlijke gekookte maaltijd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WHUT?? hoe kun je zonder leven? zo'n beetje het eerste wat ik kocht toen ik bij mn ex wegging!
Ik weet het. Maar ik ken mezelf. Dan ga ik van die kant en klaar magnetronmaaltijden kopen en dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet? Dat zou voor mij echt bijna onmogelijk zijn, ik gebruik m'n combimagnetron meer dan het gasfornuis...
Uh, oké.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fluitketel? Ouderwets! Daar zijn waterkokers voor uitgevonden.
nee, dat is het eigenlijk ook niet...maar tis zo makkelijk.....en sommige zijn best goed te etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het. Maar ik ken mezelf. Dan ga ik van die kant en klaar magnetronmaaltijden kopen en dat is niet de bedoeling.
Ik ook niet. Ik geloof dat ik in al die jaren 4 of 5x iets heb gehaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
eten afhalen en bezorgen doe ik btw zelden!
maar t valt me eigenlijk nog best mee hoe makkelijk een pastamaaltijd met gehakt, wokgroente en een pot saus isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik geloof dat ik in al die jaren 4 of 5x iets heb gehaald.
Ah.quote:
Fix het album van Stromae ook even, aanraderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nieuwe muziekjes op mn mp3-speler gezet.
de metal van Gojira, de rap van Ghostface Killah, die indie van Imagine Dragons, de speedpolka van Elakelaiset en de greatest hits van Shania Twain, Whitesnake, Ultravox, A-Teens en Steps. plust nog wat andere zooi
quote:
Uh, nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fix het album van Stromae ook even, aanrader
Racine Caree oid? komt binnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fix het album van Stromae ook even, aanrader
tisser? niet credible genoeg?quote:
√quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Racine Caree oid? komt binnen
[..]
Van Nieuwland??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Sandra morgenochtend op de radio. Mooi ik kom dus definitief voor 10 uur mijn nest niet uit.
en staat inmiddels gezellig bij Steps, Kendrick Lamar, Vampire Weekend en Whitesnakequote:
Jawel, maar tussen die andere artiesten zijn het wel een beetje de buitenbeentjes. Maar ik heb er niks op tegen hoorquote:
ach, ik vind het wel gezelligquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel, maar tussen die andere artiesten zijn het wel een beetje de buitenbeentjes. Maar ik heb er niks op tegen hoor
Haha, herkenbaar. Ik doe dat ook altijd. Dan krijg je af en toe wel vreemde blikken ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind het wel gezellig's ochtens terwijl ik naar mn werk lopen een beetje Steps playbacken. soms kijken mensen dan wel wat vreemd...
Truste!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
zo, bedtijd. kan uitslapen. wekker gaat pas om 8u! betekent wel dat ik tot 18u moet werken....
trusten
Ik kwam er voorbij zappen. Die ging wel ff tekeer jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ancilla is een beetje boos
ik herhaal Ancilla is een beetje boos
Ik heb haar via Twitter een aanbod gedaan dat ze niet gaat weigeren, denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kwam er voorbij zappen. Die ging wel ff tekeer ja
Ik zie het jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb haar via Twitter een aanbod gedaan dat ze niet gaat weigeren, denk ik.
Ik neem aan dat je komt ie dan he bedoelt, want dat is gewoon pleurisherrie hoor. Vergis je nietquote:
Slaap lekker!quote:
Truste!quote:
Iddquote:
Kijk, ze heeft wel een punt (2 zelfs hihi gr gr) maar als woordvoerder moet je namens een collectief spreken en niet aan tafel zitten emmeren over hoe ZIJ werd gestalkt en ZIJ ongewenste intieme liefdesbrieven kreeg en ZIJ daar niet om heeft gevraagd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En dan een beetje schaapachtig op de radio gaan zitten lachen. Ze vindt het maar al te leuk, die aandacht. Met d'r 'excuses'
Dat ook. Maar je moet vooral je fatsoen houden, ook al zit Gordon aan tafel. Dat verdedigen van privacy door haar vind ik sws raar. Ze komt bepaald niet slim over...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, ze heeft wel een punt (2 zelfs hihi gr gr) maar als woordvoerder moet je namens een collectief spreken en niet aan tafel zitten emmeren over hoe ZIJ werd gestalkt en ZIJ ongewenste intieme liefdesbrieven kreeg en ZIJ daar niet om heeft gevraagd.
Ik vind anders het antwoord 'Dat weet ik niet meer' op de vraag 'Wat was je echte naam dan voordat je het veranderde?' razend intelligent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ook. Maar je moet vooral je fatsoen houden, ook al zit Gordon aan tafel. Dat verdedigen van privacy door haar vind ik sws raar. Ze komt bepaald niet slim over...
Idd, niveautjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind anders het antwoord 'Dat weet ik niet meer' op de vraag 'Wat was je echte naam dan voordat je het veranderde?' razend intelligent.
twitter:ncilla twitterde op donderdag 29-08-2013 om 07:29:41Ook naaktmodellen mogen hun grondrechten, en die van vrienden, familie en de maatschappij als geheel, verdedigen. reageer retweet
twitter:vangroningen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 07:58:50@ncilla Ben je nou nóg bezig. Volgens mij moet je even een (crisis) media-expert raadplegen en tijdelijk radiostilte betrachten. reageer retweet
twitter:ncilla twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:00:34@vangroningen en me het zwijgen laten opleggen?
Neuh… #Vrijheidvanmeningsuiting #yay reageer retweet
twitter:vangroningen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:03:34@ncilla Dat bedoel ik niet! In een vlek moet je niet wrijven. Ik zei tijdelijk. Het betreft je eigen imago en hoe dit soort processen werkt reageer retweet
#yayquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:ncilla twitterde op donderdag 29-08-2013 om 07:29:41Ook naaktmodellen mogen hun grondrechten, en die van vrienden, familie en de maatschappij als geheel, verdedigen. reageer retweet
twitter:vangroningen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 07:58:50@ncilla Ben je nou nóg bezig. Volgens mij moet je even een (crisis) media-expert raadplegen en tijdelijk radiostilte betrachten. reageer retweet
twitter:ncilla twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:00:34@vangroningen en me het zwijgen laten opleggen?
twitter:vangroningen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:03:34@ncilla Dat bedoel ik niet! In een vlek moet je niet wrijven. Ik zei tijdelijk. Het betreft je eigen imago en hoe dit soort processen werkt reageer retweet
.
Mijn hemel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Desondanks zou ik haar keihard en ongenadig doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Het fragment dat Giel uur geleden uitzond, was wel weer genoeg voor mequote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#yay
Wat een klein kind. Heb RTLLN niet gezien btw.
Dit keer sta ik alleen wel aan Gordon's kant... komt niet vaak voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het fragment dat Giel uur geleden uitzond, was wel weer genoeg voor me.
Uiteraard gaan we de komende drie avonden Gordon nog jankend op zestien zenders voorgeschoteld krijgen.
Zo maar eens terugluisteren dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het fragment dat Giel uur geleden uitzond, was wel weer genoeg voor me.
Uiteraard gaan we de komende drie avonden Gordon nog jankend op zestien zenders voorgeschoteld krijgen.
Nee. Maar even doen zo. M'n dag kan toch al niet beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je 3FM aan? Ben wel benieuwd naar hoe SvN John Newman verneukt.
Ik heb heerlijk zitten kakken op die plaatquote:
Plan het dan later in je programma.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.
[..]
Niet iedereen heeft het gehoord he.
Normaal herhaalt hij dit soort dingen ook pas na 9:00....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Plan het dan later in je programma.
ben ik ff blij dat ik die zender niet eens heb!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, Sandra van Nieuwland in de backstage. Even naar 101tv allemaal!
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hangen mensen weer in de vangrails?
Morequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb hem even opgezocht voor jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik kan de webstream opzoeken maar dat doe we dus even lekker niet!
Waarom moet je mij daar aan herinneren? Ik was dat "gezang" net kwijt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is Keep your heeeeeeeaaaaaaaaad up, keeep your heeeeeeeeaaaaaaaart strong al voorbij geweest?
Gangbang?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef ChatGirl het volgende:
Wás het dat maarquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En morgen Frans Bauer! WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!
Wanneer leren mensen het eens om horizontaal te filmen?quote:
BETER DAN HET ORIGINEEL!!111quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
WAT EEN ZANGERES MENSEN WAT EEN ZANGERES
WOWWOWWOWWOWHEEJ!!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
WAT EEN ZANGERES MENSEN WAT EEN ZANGERES
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:TMeuwissen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:27:20Kan iemand die valse kip de kop in douwe? #3Fm reageer retweet
twitter:brostvarta twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:26:40Waarom hoor ik drie minuten lang een lama schijten op 3fm? @giel3fm reageer retweet
twitter:Jeroen_L twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:29:25Het houdt niet op, niet vanzelf #sandravannieuweland #3fm reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:30 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:Jeroen_L twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:29:25Het houdt niet op, niet vanzelf #sandravannieuweland #3fm reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:30 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:RoelBerson twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:26:52@giel3fm wordt er een kat geslacht? #kut reageer retweet
Toch jammer dat 'ie dit in z'n nieuwe weekend-radioshow op Radio 6 niet kan draaien... want echt jazz of blues is dit natuurlijk niet.quote:
Daar is vast een draai aan te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch jammer dat 'ie dit in z'n nieuwe weekend-radioshow op Radio 6 niet kan draaien... want echt jazz of blues is dit natuurlijk niet.
Ook niet in een een of andere remix?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch jammer dat 'ie dit in z'n nieuwe weekend-radioshow op Radio 6 niet kan draaien... want echt jazz of blues is dit natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen mensjes en ander gespuis
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:48:05@RoelJewel nee dat wow is oprecht. Ik nodig artiesten uit die ik goed vind. Sorry dat ik geniet. Zal mn vocabulair proberen aan te passen reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 29-08-2013 om 09:48:05@RoelJewel nee dat wow is oprecht. Ik nodig artiesten uit die ik goed vind. Sorry dat ik geniet. Zal mn vocabulair proberen aan te passen reageer retweet
. Tja.
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN WHISKEYCOLA WAT EEN WHISKEYCOLA.
Ik wilde exact dit typenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Eckte bazen dinken Captain Morgan & Colaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal het doorgeven aan m'n paquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eckte bazen dinken Captain Morgan & Cola
Ps. Roel, held!
WAT EEN STATEMENT WAT EEN STATEMENT!!twitter:Domien twitterde op donderdag 29-08-2013 om 10:53:15Dangerous. Het beste dat Jackson maakte. There, I said it. #3FM reageer retweet
Je paps drinkt dat namelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan m'n pa
M'n vader heet Rob en toen hij in dienst zat werd hij altijd "Rum Robbie" genoemdquote:
Zonder ouders geen ieniminimuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouders die eerst jou gaan whatsappen ipv te googlen
En dan halverwege zeggen; je regelt het dit weekend maar voor mij.
Echt. Soms. Serieus. Ouders
Klopt en daar ben ik ze ook dankbaar voor. Maar je zou toch denken dat ze nu wel een keer zonder mij zouden moeten redden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonder ouders geen ieniminimuis.
Hoe ouder ze worden, hoe meer ze je nodig gaan hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt en daar ben ik ze ook dankbaar voor. Maar je zou toch denken dat ze nu wel een keer zonder mij zouden moeten redden.
Zo oud is mijn moeder nog niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe ouder ze worden, hoe meer ze je nodig gaan hebben
Gemaild!quote:
niet?!?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken deze plaat niet eens van Wham
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken deze plaat niet eens van Wham
Omdat ik gok dat mijn moeder er wel een plaat van heeft en ze die vast ook wel gedraaid heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet. Zou niet weten waarvoor.
het is ook wel zo'n beetje de eerste single van Wham volgens mij, en heel vaak hoor je hem niet meer. Dus niet zo gek als je het vergeten/verdrongen hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik gok dat mijn moeder er wel een plaat van heeft en ze die vast ook wel gedraaid heeft.
Schijnbaar heeft mijn geheugen dit liedje niet opgeslagen.
"Ik ben opeens fan. Ik heb de Voice niet gezien, maar wat fantastisch klinkt dit. Groetjes Herman"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hangen mensen weer in de vangrails?
Ja, want Get lucky kan ik eigenlijk niet meer horen.quote:
Dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom doen ze 2 nummers in de lunchboxen die gvd al elk uur zo'n beetje voorbij komen
Eens!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom doen ze 2 nummers in de lunchboxen die gvd al elk uur zo'n beetje voorbij komen
Je woord"grapjes" worden met de dag slechter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij doet er iemand Nirva-na
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Is de aanstell-er?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je woord"grapjes" worden met de dag slechter.
Ja Editors zijn wat later, kan ik ook niet helpen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De lunchtip van de dag hoor je voor 12-en in te sturen SC! [ afbeelding ]
Doet u mij dequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja Editors zijn wat later, kan ik ook niet helpen...
"A ton of lof"
"Schnitzel"
Dat is de keuze voor vandaag...
A ton ofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A ton of???
OKE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Wie wil er nou geen Haus am See?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil geen Hause am See, maar ook geen Happy
SC.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie wil er nou geen Haus am See?
Ik had het niet over de plaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Tyfusplaat vind ik het
Lorde en Queen daarentegen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://instagram.com/p/dmF-OxNpuF/
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
http://instagram.com/p/dmF-OxNpuF/
die heb ik de heren nog live zien uitvoerenquote:
Echt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heb ik de heren nog live zien uitvoeren
ik ben al 39, dus best wel oudquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Echt?
Ouwe lul![]()
Nee grapje. Gaaf hoor.![]()
Die mag 3fm wel eens draaien in plaats van de Beatles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |