Voor welke site schrijf je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik was bezig met mijn NBA 2K14 preview en nu weet ik het: die moet ik nog preorderen!
Dezequote:
Krijg je die niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik was bezig met mijn NBA 2K14 preview en nu weet ik het: die moet ik nog preorderen!
Als reviewexemplaar misschien, maar soms koop ik zelf ook nog eens watquote:
Dan zit er iets in je ogenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik zie niks naast zijn naam staan, alleen Pheno?
Een beetje slaap waarschijnlijk. Maar Godtje, jij bent altijd wel een beetje snel aangebrand he?quote:
Ietsje verder naar rechts , zo bij de datum tijd van mijn postquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik zie niks naast zijn naam staan, alleen Pheno?
Ja, nu zag ik het inderdaad. Maar leuk joh, cool!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ietsje verder naar rechts , zo bij de datum tijd van mijn postEn ja, het is vrijwillig.
Aangebrand? Ik verbaas me over het aantal stomme posts wat jij er uit weet te spugen. Niet verder kijken en of denken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een beetje slaap waarschijnlijk. Maar Godtje, jij bent altijd wel een beetje snel aangebrand he?
Doe dan wat er onder je naam staat'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangebrand? Ik verbaas me over het aantal stomme posts wat jij er uit weet te spugen. Niet verder kijken en of denken dan je neus lang is.
Dat doe ik wel wanneer ik er zin in heb. Maar al dit geneuzel is offtopic. Schrijf maar een brief.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Doe dan wat er onder je naam staat'
Een brief? Gelukkig zijn dit hele slimme opmerkingenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel wanneer ik er zin in heb. Maar al dit geneuzel is offtopic. Schrijf maar een brief.
Ouwe zuurpruim dat ie is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:35 schreef Bolters het volgende:
[..]
Een beetje slaap waarschijnlijk. Maar Godtje, jij bent altijd wel een beetje snel aangebrand he?
Het is jammer dat ik de serie InFamous niks vind. Persoonlijke smaak, niet mijn type game. Maar ziet er inderdaad heerlijk uit.quote:
Geen idee, ik heb geen PS3 dus heb de games nooit gespeeld. Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik de serie InFamous niks vind. Persoonlijke smaak, niet mijn type game. Maar ziet er inderdaad heerlijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |