Dan heb je mazzel, want nu staat er weer 59 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zojuist voor 54,49 euro Watch_Dogs gepreorderd. http://www.psx-sense.nl/1(...)n-ps4-bespaar-flink/
Nee. Je moet wel die kortingscode gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, want nu staat er weer 59 euro
Wat heeft dat met de PS4 te maken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Bolters het volgende:
En, wat vonden jullie van de nieuwe trailer van GTA V?
We hebben het daar ongeveer de hele ochtend over gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de PS4 te maken?
Topicvervuiling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
We hebben het daar ongeveer de hele ochtend over gehad
Die Mark Cerny vind ik toch zo'n rare gast. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar er is iets mis met hem.quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De kans is er duidelijk aanwezig dat deze ook next-gen wordt
Wat de neuk gast.quote:
2016 in een Hd++ gepimpte versie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat de neuk gast.kom jij eens met een bron dat GTA V naar de PS4 komt? Of ga je zomaar dingen verzinnen totdat het tegendeel bewezen is?
De magische spelfout van Sony. Als je zo'n bericht de wereld instuurt dan is het vrijwel onmogelijk om een spelfout erin te zetten. Zo'n bericht controleer je wel 10x. Het kan namelijk je baan kosten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat de neuk gast.kom jij eens met een bron dat GTA V naar de PS4 komt? Of ga je zomaar dingen verzinnen totdat het tegendeel bewezen is?
Nog even wachten of ze ook in Nederland komen. Gisteren werd er nog ontkendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.videogamer.com(...)y_sony_confirms.html
Maar zal haast wel, toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even wachten of ze ook in Nederland komen. Gisteren werd er nog ontkend
Ik werk niet bij Sony, zo gauw het persbericht binnen is zet ik het op de site, maar ik heb nog steeds geen bevestiging voor Nederland. Ook wel vaag trouwens, op gamescom tegen een site iets zeggen en de winkels hebben in de UK nog niets op de site. dat is al raar op zich, want die winkels zijn vaak eerder op de hoogtequote:
Ja, het is inderdaad wel vreemd jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Sony, zo gauw het persbericht binnen is zet ik het op de site, maar ik heb nog steeds geen bevestiging voor Nederland. Ook wel vaag trouwens, op gamescom tegen een site iets zeggen en de winkels hebben in de UK nog niets op de site. dat is al raar op zich, want die winkels zijn vaak eerder op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |