Ik niet, maar daarom haat ik het joch nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er wordt ook verdomd veel naar dat bieber kind geluisterd...
Maar waarom luister je er niet naar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, maar daarom haat ik het joch niet
Ik luister amper radio, dus dit geldt voor meer artiesten. Ik ken Justin Bieber alleen van NBA 2K13quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar waarom luister je er niet naar?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef koei het volgende:
Is dat nieuwe pakket niet gewoon de retailer aanbieding, die iemand niet begrepen heeft? Ten tijde van de launch van de ps3 kon je ook (als retailer) een pack kopen met 2 games en extra controller tegen een flinke korting van ook zo'n 80 à 100 euro. Je moest alleen wel die avond gelijk betalen dacht ik, en dan kreeg je hem bij de launch.
Hier 439, nog goedkoper, nog ongeloofwaardiger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Toch vreemd dat hij dan zo op Amazon.fr wordt aangeboden:
http://www.amazon.fr/Cons(...)ywords=playstation+4
Oh dat is met 1 controllerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier 439, nog goedkoper, nog ongeloofwaardiger.
http://www.amazon.fr/Cons(...)sr=1-7&keywords=Sony
Maar er luisteren heel veel mensen naar, dus het is niet slecht. Waarom luister je er dan niet naar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik luister amper radio, dus dit geldt voor meer artiesten. Ik ken Justin Bieber alleen van NBA 2K13
Er worden ook verdomd veel PS4s gepre-orderedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er wordt ook verdomd veel naar dat bieber kind geluisterd...
Klopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Er worden ook verdomd veel PS4s gepre-ordered
Dat iets goed verkoopt, zegt niets over de kwaliteit.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Er worden ook verdomd veel PS4s gepre-ordered
Dat iets goed verkoopt, zegt niets over de kwaliteit.
Omdat ik geen radio heb, het is eigenlijk vrij simpelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar er luisteren heel veel mensen naar, dus het is niet slecht. Waarom luister je er dan niet naar?
Ik heb ook geen radio, en toch luister ik naar muziek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik geen radio heb, het is eigenlijk vrij simpelWat voor punt wil je maken?
De ene mening is beter te onderbouwen dan de ander. Hoeveel mensen een bepaalde mening hebben zegt niets over de validiteit van deze mening.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Pheno het volgende:
Dat is een mening. Die mensen die CoD wel leuk vinden zullen het geen bagger vinden. Maar bashen op Bieber of CoD of EA is hip, dus vooral doorgaan!
Uitval % van 37% tegen 7% (net zoveel als de Wii bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We moeten wel sceptisch blijven he
Oké daar was ik niet van op de hoogtequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitval % van 37% tegen 7% (net zoveel als de Wii bijvoorbeeld).
Heb m al voor 59¤quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zojuist voor 54,49 euro Watch_Dogs gepreorderd. http://www.psx-sense.nl/1(...)n-ps4-bespaar-flink/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |