abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130587483
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Als je naar de kassa loopt met een ps4 en daarna denkt hey ik kan beter die en die aanbieding pakken met een controller erbij dan zou ik verwachten dat het niet eerlijk is dat je bijna de gehele wachtrij inhaalt.
Dit gaat natuurlijk ook niet gebeuren. Als je nu een bevestiging hebt, krijg je er ook gewoon een. Ook als je het meest voordelige pakket haalt.
pi_130587513
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Als je naar de kassa loopt met een ps4 en daarna denkt hey ik kan beter die en die aanbieding pakken met een controller erbij dan zou ik verwachten dat het niet eerlijk is dat je bijna de gehele wachtrij inhaalt.
Wel als ze daarvoor niet eens gemeld hadden dat er een aanbieding zou zijn :P Als het waar is verwacht ik eigenlijk een mailtje of ik niet wil wisselen omdat ik als eerste interesse toonde voor de ps4.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130587568
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wel als ze daarvoor niet eens gemeld hadden dat er een aanbieding zou zijn :P Als het waar is verwacht ik eigenlijk een mailtje of ik niet wil wisselen omdat ik als eerste interesse toonde voor de ps4.
Dit zou heel goed kunnen. En in mijn geval; ik zou het direct doen :P
pi_130587571
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dit gaat natuurlijk ook niet gebeuren. Als je nu een bevestiging hebt, krijg je er ook gewoon een. Ook als je het meest voordelige pakket haalt.
Maar ik heb hem volledig betaald met spel en controller dan is t niet eerlijk dat ik opeens meer betaal dan iemand die van te voren gepre ordred heeft en dan het pakket wisselt. Of ze bieden mij ook de aanbieding aan of ik boycot de hele winkel na deze aankoop.
pi_130587634
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb zojuist Nedgame een mail gestuurd met de vraag of ze dit pakket ook gaan leveren.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_130587638
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:27 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Maar ik heb hem volledig betaald met spel en controller dan is t niet eerlijk dat ik opeens meer betaal dan iemand die van te voren gepre ordred heeft en dan het pakket wisselt. Of ze bieden mij ook de aanbieding aan of ik boycot de hele winkel na deze aankoop.
Waarom heb je van te voren al volledig betaald?
pi_130587667
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb zojuist Nedgame een mail gestuurd met de vraag of ze dit pakket ook gaan leveren.
Ik naar Sony, of ze nog bezig zijn met het persbericht (letterlijk zo gevraagd :P ). We horen het wel. Als hetz o is dan gaat er een mailtje richting gamewinkel om te kijken wat ze met bestaande preorders gaan doen.
pi_130587675
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik naar Sony, of ze nog bezig zijn met het persbericht (letterlijk zo gevraagd :P ). We horen het wel. Als hetz o is dan gaat er een mailtje richting gamewinkel om te kijken wat ze met bestaande preorders gaan doen.
Lol, awesome _O_
pi_130587730
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom heb je van te voren al volledig betaald?
Omdat ik normaal goed behandeld wordt bij Mediamarkt en ik heb er gewerkt.

http://www.psx-sense.nl/1(...)ampaign=Headliner.nl

Pre-order cijfers Amerika bekend
pi_130587784
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb bol.com gemaild
pi_130587849
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:33 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Omdat ik normaal goed behandeld wordt bij Mediamarkt en ik heb er gewerkt.

http://www.psx-sense.nl/1(...)ampaign=Headliner.nl

Pre-order cijfers Amerika bekend
Dus je hebt nu een preorder betaald en wat is precies het probleem? Dat je niet bij de eerste lichting zit? Tja, er zijn er die eerder gepreorderd hebben, dus om in jouw vergelijking te zitten: jij wil nu de rij langs rennen eigenlijk :P
pi_130587885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb bol.com gemaild
Mooi, dan horen we het een van de drie wel. SOny zal wel stil blijven tot het persbericht, maar goed, ik heb ze de linkjes van die twee sites hierboven ook gemeld, zo van: het is geen geheim meer, komt u maar met het verlossende antwoord :P
pi_130587899
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus je hebt nu een preorder betaald en wat is precies het probleem? Dat je niet bij de eerste lichting zit? Tja, er zijn er die eerder gepreorderd hebben, dus om in jouw vergelijking te zitten: jij wil nu de rij langs rennen eigenlijk :P
Ik ben juist creatief met accounts geweest zodat ik met acceptgiro kan betalen.
Dat geld hoeeven ze niet te hebben voo ze iets leveren. Een weekje prima maar geen maanden.
pi_130587910
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik bedoel als zij het pakket wisselen vind ik het niet raar als ze achteraan aansluiten als ik het pakket niet wissel.
pi_130587915
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mooi, dan horen we het een van de drie wel. SOny zal wel stil blijven tot het persbericht, maar goed, ik heb ze de linkjes van die twee sites hierboven ook gemeld, zo van: het is geen geheim meer, komt u maar met het verlossende antwoord :P
Ik heb de linkjes er ook bij gegeven. De beschikbaarheid van het pakket zal de grote vraag zijn.
pi_130587919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb de linkjes er ook bij gegeven. De beschikbaarheid van het pakket zal de grote vraag zijn.
Same
pi_130587920
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik bedoel als zij het pakket wisselen vind ik het niet raar als ze achteraan aansluiten als ik het pakket niet wissel.
Ik vind dat wel raar.
pi_130587979
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Dat zou ik wel raar vinden. Je had namelijk geen andere mogelijkheid. Nu krijg je een opeens keuze en dan zouden de eerste geïnteresseerden genaaid moeten worden door het volle pond te betalen? Ze toonden interesse in d eps4, toen waren er nog geen bundels. Ik zie mijn preorder dan ook als een "ja ik wil een ps4, ik zie nog wel wat ik erbij neem". Dus als er een bundel is, neem ik die.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar dat is weer wat anders :)
pi_130587992
Al antwoord: Sony vindt het een mooi pakket, maar ze weten van niets . Maar wat niet is kan nog komen :) Not confirmed yet.
pi_130588001
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat zou ik wel raar vinden. Je had namelijk geen andere mogelijkheid. Nu krijg je een opeens keuze en dan zouden de eerste geïnteresseerden genaaid moeten worden door het volle pond te betalen? Ze toonden interesse in d eps4, toen waren er nog geen bundels. Ik zie mijn preorder dan ook als een "ja ik wil een ps4, ik zie nog wel wat ik erbij neem". Dus als er een bundel is, neem ik die.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar dat is weer wat anders :)
Dat dus. Maar dan veel beter verwoord
pi_130588024
quote:
Al antwoord: Sony vindt het een mooi pakket, maar ze weten van niets . Maar wat niet is kan nog komen :) Not confirmed yet.
Snel! _O_
pi_130588098
quote:
Maar jij hebt het over Sony Nederland neem ik aan?
pi_130588104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

Snel! _O_
Met ontkennen zijn ze altijd snel :+
We gaan het vanzelf wel horen. Misschien is het een geniale manier van iemand om Sony aan te laten geven dat we een bundel willen :+ Zo'n nieuwtje gaat binnen notime over internet en voor je het weet ziet iedereen het voor waar :7
pi_130588121
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Met ontkennen zijn ze altijd snel :+
We gaan het vanzelf wel horen. Misschien is het een geniale manier van iemand om Sony aan te laten geven dat we een bundel willen :+ Zo'n nieuwtje gaat binnen notime over internet en voor je het weet ziet iedereen het voor waar :7
Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar zou Sony daar zich iets van aantrekken?
pi_130588141
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar jij hebt het over Sony Nederland neem ik aan?
Ja, House antwoordt matig tot slecht. En Kaz, tja, Kaz...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')