abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:04:51 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130585773
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130585804
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee :) Totdat ik vind dat ik tevreden ben. Maar iig NIET! onder de 67kg. Ws niet eens onder de 70.
Netjes, dan ben je bijna klaar :)
pi_130585813
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef Lonaa het volgende:
-O-
Wat lijkt me dat ontzettend naar, dat soort opmerkingen van je ouders.
Is het ook wel maar ik word niet echt geraakt door de opmerkingen zelf. Ik ben wel boos dat mijn moeder ze maakt omdat ik dat echt absurd vind. Ik ben haar dochter en op sommige momenten doet ze niets anders dan mij afkraken, ik snap echt niet dat een moeder dat doet. Ze is heel narcistisch dus elke negatieve opmerking over mij is een positieve voor haarzelf. Ze is slimmer dan ik, haar lichaam is beter in verhouding dan dat van mij, haar beha's zitten beter, etc.

Maar goed, ik heb inmiddels 32 jaar ervaring met haar en ik hoef haar niet te zien als ik er geen zin in heb. En ik kan goed relativeren wat ze zegt. Ik weet dat het bijna allemaal BS is. En zo niet, dan toch ;) Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Spoilers!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:07:39 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130585827
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Netjes, dan ben je bijna klaar :)
Jup. Alhoewel ik officieel nu klaar zou zijn want streef was 75.. maar dat staat me nog niet aan. Maar lager dan 67 kan gewoon niet. Dan heb ik een BMI van onder de 20. Dat is idioot. Dus ws gaat het iets van 69/70 worden.
pi_130585856
Ik moet nog motivatie voor zumba zien te vinden.
Wil namelijk ook graag een avondje thuis zijn.
pi_130585904
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jup. Alhoewel ik officieel nu klaar zou zijn want streef was 75.. maar dat staat me nog niet aan. Maar lager dan 67 kan gewoon niet. Dan heb ik een BMI van onder de 20. Dat is idioot. Dus ws gaat het iets van 69/70 worden.
Jij bent gewoon een Tink 2.0 w/
Spoilers!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:12:53 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130585916
Is dat geen motivatie dan? :)

Ik ga zo sporten. Gisteren rustdag gehad, die was echt nodig. Net mijn kuiten ingesmeerd met biofreeze want ik voelde mijn hamstring al kutten :')

Morgen sporten, zaterdagochtend heel vroeg sporten en dan Zaterdag vanaf 12:00 lekker aan het bier e.d op een festival *O* zin in *O*
pi_130585942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is het ook wel maar ik word niet echt geraakt door de opmerkingen zelf. Ik ben wel boos dat mijn moeder ze maakt omdat ik dat echt absurd vind. Ik ben haar dochter en op sommige momenten doet ze niets anders dan mij afkraken, ik snap echt niet dat een moeder dat doet. Ze is heel narcistisch dus elke negatieve opmerking over mij is een positieve voor haarzelf. Ze is slimmer dan ik, haar lichaam is beter in verhouding dan dat van mij, haar beha's zitten beter, etc.

Maar goed, ik heb inmiddels 32 jaar ervaring met haar en ik hoef haar niet te zien als ik er geen zin in heb. En ik kan goed relativeren wat ze zegt. Ik weet dat het bijna allemaal BS is. En zo niet, dan toch ;) Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Ik kan dat ook niet begrijpen :N Dat kun je bij iedereen doen, maar niet bij je eigen kinderen vind ik :(
Ik ben zelf moeder en als mijn zoon later overgewicht heeft door slechte eetgewoontes zou ik dat als faal van mezelf zien en zeker hem niet afkraken dat ik het veel beter kan. Ik hoop dat ik mijn zoon goede eetgewoontes mee kan geven voor later.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_130585954
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:12 schreef Qwea het volgende:
Is dat geen motivatie dan? :)

Jij? Jawel
Maar zonder zumba kom ik deze week op 12 uur sport dus dat is het probleem niet.
pi_130585998
2 ons erbij vanochtend trouwens :') Ik denk dat ik ook wel weet waar het aan ligt. M'n stoelgang is van slag ;( Vandaag dus aan de spijsverteringsthee en pruimen :Y)

Lijstje:

O: overnight oats
T: 6 pruimen
L: 2 speltbth, 1 met filet, 1 met light kruidenkaas en ham
T: perzik
D: Klein restje preischotel en ik ga een paprika vullen met light kruidenkaas en dat in de oven.
T: Groene smoothie
B: Uurtje wandelen
pi_130586014
Bamba heb je al ooit lijnzaad geprobeerd? Dat wil ook nog wel eens helpen.
pi_130586048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik kan dat ook niet begrijpen :N Dat kun je bij iedereen doen, maar niet bij je eigen kinderen vind ik :(
Ik ben zelf moeder en als mijn zoon later overgewicht heeft door slechte eetgewoontes zou ik dat als faal van mezelf zien en zeker hem niet afkraken dat ik het veel beter kan. Ik hoop dat ik mijn zoon goede eetgewoontes mee kan geven voor later.
Ach, ook toen ik nog geen overgewicht had (komt bij mij door ziekte) verzon ze nog genoeg om op af te geven. Dat is gewoon de aard van het beestje.

Maar goed, gisteren deed ze weer alsof er niets aan de hand was. Ze heeft honderduit gepraat over de wijzigingen in hun testament. Terwijl ze dinsdagavond nog door de telefoon zei dat hun testament mij niets aanging. Het zal wel. Het was niet ongezellig, dat is al heel wat. Ze gaan dit weekend lekker weer voor een maand op vakantie.
Spoilers!
pi_130586057
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Bamba heb je al ooit lijnzaad geprobeerd? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ik denk dat ik dat vanavond maar eens door m'n smoothie ga gooien idd :Y
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:19:47 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130586064
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij? Jawel
Maar zonder zumba kom ik deze week op 12 uur sport dus dat is het probleem niet.
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?
pi_130586086
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?
Volgens mij zumba of bank. En als ik Sarabi was zou ik op de bank gaan zitten maar dat is natuurlijk geen motivatie :')
Spoilers!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:20:41 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130586087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:17 schreef Bamba het volgende:
2 ons erbij vanochtend trouwens :') Ik denk dat ik ook wel weet waar het aan ligt. M'n stoelgang is van slag ;( Vandaag dus aan de spijsverteringsthee en pruimen :Y)

Lijstje:

O: overnight oats
T: 6 pruimen
L: 2 speltbth, 1 met filet, 1 met light kruidenkaas en ham
T: perzik
D: Klein restje preischotel en ik ga een paprika vullen met light kruidenkaas en dat in de oven.
T: Groene smoothie
B: Uurtje wandelen
Lijnzaad :Y Heb ik hele poos gebruikt. Is geniaal spul.
pi_130586089
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ach, ook toen ik nog geen overgewicht had (komt bij mij door ziekte) verzon ze nog genoeg om op af te geven. Dat is gewoon de aard van het beestje.

Maar goed, gisteren deed ze weer alsof er niets aan de hand was. Ze heeft honderduit gepraat over de wijzigingen in hun testament. Terwijl ze dinsdagavond nog door de telefoon zei dat hun testament mij niets aanging. Het zal wel. Het was niet ongezellig, dat is al heel wat. Ze gaan dit weekend lekker weer voor een maand op vakantie.
Ik herken het wel een beetje. Bij mijn ouders gaat het af en toe ook zo moeizaam. Frustrerend wel -O-

"gelukkig" gaan ze een maand op vakantie, heb je even rust ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:21:14 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130586097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij zumba of bank. En als ik Sarabi was zou ik op de bank gaan zitten maar dat is natuurlijk geen motivatie :')
Met deze week op 12u sport ik ook :P
pi_130586112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is gewoon de aard van het beestje.

Klinkt bekend. Sommige dagen kan ik er beter mee omgaan dan andere dagen. Ik heb het er zwaar mee dat ik er niet meer kom, maar elke keer als ik er was stapte ik na afloop met een rotgevoel in de auto. En kennelijk mist ze me niet zo hard, ze heeft zelf nul toenadering gezocht.
pi_130586120
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat vanavond maar eens door m'n smoothie ga gooien idd :Y
Het blijven wel pitjes dus ik vind het niet zo fijn in de smoothie maar er zijn meer mensen die het wel in een smoothie gooien.
pi_130586131
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is of of ;)
Anders zit ik pas om half 10/10 en dat is wel laat.
pi_130586142
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lijnzaad :Y Heb ik hele poos gebruikt. Is geniaal spul.
Ga het vanavond gebruiken :Y

Ik kom vandaag maar op 1362 kcal :o
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:23:31 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130586150
Prima, dan blijf ik wel :) Heb met Sarabi overlegd en ze komt niet naar de meet. Die gaat dan ook gewoon door...

Vanochtend 0.9 onder m'n atl. Da's een bmi van 25,8 *O* Is voor een deel vocht van het sporten van gisterenavond, maar toch, het voelt fijn om het op de weegschaal te zien.

Laisje!
O: 3 volkoren. 2 smeerkaas, 1 gestampte muisjes. Lv yoghurt met aardbeien, theelepel suiker en een verkruimelde volkoren beschuit.
T: Van die rijstwafels van de aldi in de meergranenvariant. Jum!
L: Straks thuis een salade of geroosterd brood. Heb nog niet echt een planning. Ik eet alleen, vriendlief is aan het werk, en wil me zelf verwennen met iets lekker gezonds.
T: Meloen.
D: Heb nog een courgette, twee kleine aubergines, een paprika en allerlei andere dingen liggen, maar moet nog even op zoek naar een lekker recept.
S: De weekboodschappen doen, drie trappen omhoog slepen en inruimen.
T: Geen idee, misschien een waterijsje of een appel uit de magnetron.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130586152
Ik kijk wel of mijn vriend van plan is om naar de sportschool te gaan of aan zijn scriptie te werken.
Als hij gaat ga ik ook wel mee en anders ga ik lekker op de bank zitten breien :D

Vanmiddag sowieso Jillian *O*
Heb alleen spierpijn in mijn hand :D dus dat gaat leuk worden met de gewichtjes.
pi_130586161
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het blijven wel pitjes dus ik vind het niet zo fijn in de smoothie maar er zijn meer mensen die het wel in een smoothie gooien.
Ik vind ze sowieso niet erg lekker. Ik kan ook een lijnzaadcracker maken en dan smeren met kruidenkaas oid. Denk dat ik dat maar doe :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')