SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Netjes, dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideeTotdat ik vind dat ik tevreden ben. Maar iig NIET! onder de 67kg. Ws niet eens onder de 70.
Is het ook wel maar ik word niet echt geraakt door de opmerkingen zelf. Ik ben wel boos dat mijn moeder ze maakt omdat ik dat echt absurd vind. Ik ben haar dochter en op sommige momenten doet ze niets anders dan mij afkraken, ik snap echt niet dat een moeder dat doet. Ze is heel narcistisch dus elke negatieve opmerking over mij is een positieve voor haarzelf. Ze is slimmer dan ik, haar lichaam is beter in verhouding dan dat van mij, haar beha's zitten beter, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Wat lijkt me dat ontzettend naar, dat soort opmerkingen van je ouders.
Jup. Alhoewel ik officieel nu klaar zou zijn want streef was 75.. maar dat staat me nog niet aan. Maar lager dan 67 kan gewoon niet. Dan heb ik een BMI van onder de 20. Dat is idioot. Dus ws gaat het iets van 69/70 worden.quote:
Jij bent gewoon een Tink 2.0quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Alhoewel ik officieel nu klaar zou zijn want streef was 75.. maar dat staat me nog niet aan. Maar lager dan 67 kan gewoon niet. Dan heb ik een BMI van onder de 20. Dat is idioot. Dus ws gaat het iets van 69/70 worden.
Ik kan dat ook niet begrijpenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het ook wel maar ik word niet echt geraakt door de opmerkingen zelf. Ik ben wel boos dat mijn moeder ze maakt omdat ik dat echt absurd vind. Ik ben haar dochter en op sommige momenten doet ze niets anders dan mij afkraken, ik snap echt niet dat een moeder dat doet. Ze is heel narcistisch dus elke negatieve opmerking over mij is een positieve voor haarzelf. Ze is slimmer dan ik, haar lichaam is beter in verhouding dan dat van mij, haar beha's zitten beter, etc.
Maar goed, ik heb inmiddels 32 jaar ervaring met haar en ik hoef haar niet te zien als ik er geen zin in heb. En ik kan goed relativeren wat ze zegt. Ik weet dat het bijna allemaal BS is. En zo niet, dan tochIk kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Ach, ook toen ik nog geen overgewicht had (komt bij mij door ziekte) verzon ze nog genoeg om op af te geven. Dat is gewoon de aard van het beestje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet begrijpenDat kun je bij iedereen doen, maar niet bij je eigen kinderen vind ik
![]()
Ik ben zelf moeder en als mijn zoon later overgewicht heeft door slechte eetgewoontes zou ik dat als faal van mezelf zien en zeker hem niet afkraken dat ik het veel beter kan. Ik hoop dat ik mijn zoon goede eetgewoontes mee kan geven voor later.
Ik denk dat ik dat vanavond maar eens door m'n smoothie ga gooien iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Bamba heb je al ooit lijnzaad geprobeerd? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij? Jawel
Maar zonder zumba kom ik deze week op 12 uur sport dus dat is het probleem niet.
Volgens mij zumba of bank. En als ik Sarabi was zou ik op de bank gaan zitten maar dat is natuurlijk geen motivatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?
Lijnzaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:17 schreef Bamba het volgende:
2 ons erbij vanochtend trouwensIk denk dat ik ook wel weet waar het aan ligt. M'n stoelgang is van slag
Vandaag dus aan de spijsverteringsthee en pruimen
![]()
Lijstje:
O: overnight oats
T: 6 pruimen
L: 2 speltbth, 1 met filet, 1 met light kruidenkaas en ham
T: perzik
D: Klein restje preischotel en ik ga een paprika vullen met light kruidenkaas en dat in de oven.
T: Groene smoothie
B: Uurtje wandelen
Ik herken het wel een beetje. Bij mijn ouders gaat het af en toe ook zo moeizaam. Frustrerend welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, ook toen ik nog geen overgewicht had (komt bij mij door ziekte) verzon ze nog genoeg om op af te geven. Dat is gewoon de aard van het beestje.
Maar goed, gisteren deed ze weer alsof er niets aan de hand was. Ze heeft honderduit gepraat over de wijzigingen in hun testament. Terwijl ze dinsdagavond nog door de telefoon zei dat hun testament mij niets aanging. Het zal wel. Het was niet ongezellig, dat is al heel wat. Ze gaan dit weekend lekker weer voor een maand op vakantie.
Met deze week op 12u sport ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij zumba of bank. En als ik Sarabi was zou ik op de bank gaan zitten maar dat is natuurlijk geen motivatie
Klinkt bekend. Sommige dagen kan ik er beter mee omgaan dan andere dagen. Ik heb het er zwaar mee dat ik er niet meer kom, maar elke keer als ik er was stapte ik na afloop met een rotgevoel in de auto. En kennelijk mist ze me niet zo hard, ze heeft zelf nul toenadering gezocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is gewoon de aard van het beestje.
Het blijven wel pitjes dus ik vind het niet zo fijn in de smoothie maar er zijn meer mensen die het wel in een smoothie gooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vanavond maar eens door m'n smoothie ga gooien idd
Het is of ofquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?
Ga het vanavond gebruikenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
LijnzaadHeb ik hele poos gebruikt. Is geniaal spul.
Ik vind ze sowieso niet erg lekker. Ik kan ook een lijnzaadcracker maken en dan smeren met kruidenkaas oid. Denk dat ik dat maar doequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het blijven wel pitjes dus ik vind het niet zo fijn in de smoothie maar er zijn meer mensen die het wel in een smoothie gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |