Het is inderdaad al bijna weer de 1e maandag van de maand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef kaaskazer het volgende:
Ga in je schuilkelder, stiekem zijn het nazi's die komen inspecteren.
Ja heel makkelijk om 6.30 de directeur van dat bedrijf uit zijn bed bellen. Het probleem is alleen dat tegenwoordig de nummers van de directie vaak wat moeilijker te vinden zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:11 schreef Loekie1 het volgende:
De verordening zegt zeven uur maar ze beginnen gerust om halfzeven en proberen dan zoveel mogelijk herrie te maken als ze maar kunnen.
Hoe kan je hier iets tegen doen?
vaak is het zo dat ze in de zomer eerder beginnen omdat het licht is en in de winter een uurtje korter werken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:11 schreef Loekie1 het volgende:
De verordening zegt zeven uur maar ze beginnen gerust om halfzeven en proberen dan zoveel mogelijk herrie te maken als ze maar kunnen.
Hoe kan je hier iets tegen doen?
Hmm, is een idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja heel makkelijk om 6.30 de directeur van dat bedrijf uit zijn bed bellen. Het probleem is alleen dat tegenwoordig de nummers van de directie vaak wat moeilijker te vinden zijn.
enige mogelijkheidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Politie bellen en/of klagen bij gemeente. Als het stelselmatig is doen ze er misschien iets aan, anders bespaar je de moeite.
Bel gewoon het algemene nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:30 schreef Loekie1 het volgende:
Bij wie moet je zijn bij de gemeente?
Amsterdam natuurlijk. Hier zijn ze de boel aan het dichtbouwen, overal waar het kan in de dichtbebouwde omgeving, wordt gesloopt en nieuwbouw gepleegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:18 schreef Deshain het volgende:
Waar is het en wat zijn ze aan het maken?
Oh Roeterseiland of Wibaut?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Amsterdam natuurlijk. Hier zijn ze de boel aan het dichtbouwen, overal waar het kan in de dichtbebouwde omgeving, wordt gesloopt en nieuwbouw gepleegd.
Ja want er woont verder bijna niemand in Amsterdamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:43 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zeg niet waar want ik woon er tien meter vandaan en dan weet iedereen waar ik woon.
Aah, de anus van de Randstad...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Amsterdam natuurlijk. Hier zijn ze de boel aan het dichtbouwen, overal waar nog een stukje open is in de dichtbebouwde omgeving, wordt gesloopt en nieuwbouw gepleegd.
Dan zit ik al achter mijn bureauquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:53 schreef Aberkullie het volgende:
07.00 is evengoed een belachelijke tijd.
Modje zijn is geen baan, het is een lifestyle.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan zit ik al achter mijn bureau
Net als bouwvakker, ook een soort van lifestyle waar je met bilspleten mag rondlopen en tussen de middag rustig 5 frikadel speciaal naar binnen mag schuiven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Modje zijn is geen baan, het is een lifestyle.
Vind ik ook, er zullen hier ook mensen wonen met nachtdiensten. Onbegrijpelijk dat daar geen rekening mee gehouden wordt. Nu zijn ze stil, koffieleuten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:53 schreef Aberkullie het volgende:
07.00 is evengoed een belachelijke tijd.
Dus moeten de bouwvakkers maar 's nachts gaan werken? Maar dan slaap jij weer.. Of ze moeten 's middags beginnen, maar dan wel om 5 uur stoppen, anders komen er mensen terug van hun werk en hebben ze al dat lawaai.. Wat dan weer inhoud dat de bouw 2x zo lang gaat durenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vind ik ook, er zullen hier ook mensen wonen met nachtdiensten. Onbegrijpelijk dat daar geen rekening mee gehouden wordt.
Het is om halfzeven nog doodstil in de buurt, dan dreunt het lawaai als mokerslagen door je huis. Laat ze met rustige activiteiten beginnen, iedereen weet dat ze beginnen met het grootste lawaai en in de loop van de ochtend rustiger werk gaan doen. Ze hebben geen empathie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus moeten de bouwvakkers maar 's nachts gaan werken? Maar dan slaap jij weer.. Of ze moeten 's middags beginnen, maar dan wel om 5 uur stoppen, anders komen er mensen terug van hun werk en hebben ze al dat lawaai.. Wat dan weer inhoud dat de bouw 2x zo lang gaat duren
Jij hebt geen verstand van bouwen, daar kom je gewoon niet onderuit om een teringherrie te maken als je begint.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is om halfzeven nog doodstil in de buurt, dan dreunt het lawaai als mokerslagen door je huis. Laat ze met rustige activiteiten beginnen, iedereen weet dat ze beginnen met het grootste lawaai en in de loop van de ochtend rustiger werk gaan doen. Ze hebben geen empathie.
Wat ben je ook een kutuser he...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef Aberkullie het volgende:
Van 09.00 tot 16.00 lijkt mij een prima tijd voor dat soort bezigheden.
Daar kan je toch al uit afleiden dat de belangen van het bouwen /vernieuwen zwaarder wegen dan van iemand die in een stad (!) gaat wonen wel eens wakker kan worden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:11 schreef Loekie1 het volgende:
En het is al twintig jaar zo en er verandert niets, dat vind ik zo raar.
Ik heb in Amsterdam ook 24-uurs projecten gedraaid waarbij ze inderdaad tussen 6:00 en 22:00 los mochten.quote:Alleen begonnen ze vroeger om halfacht volgens mij.
Straks beginnen ze om zes uur, of halfzes. Waarom niet? Het is dan al licht. En anders zet je er toch lampen bij?
Is al gebeurd. Ik had vooral meelij met de katten die niet weg konden. En waarom moest het? Omdat het niet goed gebouwd is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wacht maar tot ze het voegwerk van je woning komen doen. Dát wordt pas lachen.
Ja, nog ffquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |