Zelfde hier. Ook 2 uur 's nachts bed uit en stream aanslingeren. Heb hier ook een grote vlag hangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:19 schreef AlfredMehran het volgende:
Ja, ik ga er vannacht speciaal m'n bed voor uit. 21.00 uur Nederlandse tijd is 02.00 uur Vietnamese tijd, dan ben ik morgen maar brak op m'n werk. Wil deze wedstrijd toch heel graag zien en ik hoop dat het de moeite waard is..
Lekker strakke rigor mortis kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap, ze is al 4 jaar dood
We zijn in ieder geval geen successupporters. Waar ook ter wereld, als één man achter Feyenoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:33 schreef Trebo het volgende:
Alsof jullie ook maar een schijn van kans hebben
Puur uit interesse: wat voor werk doe jij eigenlijk in Vietnam?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval geen successupporters. Waar ook ter wereld, als één man achter Feyenoord.
Groeten uit Vietnam!
Communicatie/PR.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puur uit interesse: wat voor werk doe jij eigenlijk in Vietnam?
Ah ok.quote:
Dat wordt inderdaad een stream. 5 á 6 euro vind ik ook nog wel ok, maar 12 euro is achterlijk veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah ok.
Oh en die kijkcodes? Pak gewoon een stream. Als het nou 2-3 euro was, oké, maar 12 euro is echt debiel voor een wedstrijd.
Volgens mij had je dar 2-3 jaar geleden nog een maandabbo voor inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een stream. 5 á 6 euro vind ik ook nog wel ok, maar 12 euro is achterlijk veel.
Volgens mij is het gewoon een ontmoedigingsbeleid om zo iedereen aan een abonnement te krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij had je dar 2-3 jaar geleden nog een maandabbo voor inderdaad
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval geen successupporters. Waar ook ter wereld, als één man achter Feyenoord.
Groeten uit Vietnam!
Ik was aan het kijken of ik ook een abbo zou afsluiten, dacht dat het nog altijd ietrs van 12E was, maar ik vond die 18 eingenlijk ook wel aan de dure kant. Toen kwam ik deze kosten tegen en stond ik wel even perplex. Gewooon streamen dan maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een ontmoedigingsbeleid om zo iedereen aan een abonnement te krijgen.
Jwz!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken of ik ook een abbo zou afsluiten, dacht dat het nog altijd ietrs van 12E was, maar ik vond die 18 eingenlijk ook wel aan de dure kant. Toen kwam ik deze kosten tegen en stond ik wel even perplex. Gewooon streamen dan maar
Is Vietnam een mooi land?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:41 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Groeten uit Vietnam!
quote:Kuban Krasnodar mist twee vaste krachten
| Bron: Algemeen Dagblad
Feyenoord hoopt dat de absentie van de Russische verdedigers Aleksey Kozlov en Ángel Dealbert vanavond voor onrust zal zorgen bij Kuban Krasnodar. Kuban-coach Derinel Munteanu heeft ondanks het gemis van de twee belangrijke krachten vertrouwen in een goede afloop.
Zijn collega Ronald Koeman had in Rusland nog verteld dat hij de wedstrijd gelijk op vond gaan. Munteanu was het daar totaal niet mee eens. 'Wij wonnen met 1-0, maar we hadden wel zes of zeven kansen om te scoren. Veel meer dan Feyenoord.'
Om de snelle spits Ibrahima Baldé af te kunnen stoppen, moet Koeman vanavond voor snelle verdedigers kiezen. De kans lijkt dus groot dat Joris Mathijsen net als tegen NAC op de bank begint
.
Zou de redacteur ook in dit topic loeren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef satecl het volgende:
In het AD van vandaag stond trouwens ook dat die 2 verdedigers geschorst zijn vandaag.....
[..]
Nog concreter, werkt GGMM voor het AD?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou de redacteur ook in dit topic loeren?
Die gasten hebben in voorgaande wedstrijden 2 x geel gepakt. Dat betekent dat ze niet geschorst zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Maar die gasten zijn toch ook geschorst? Of ben ik er nou gewoon echt ingetrapt?
Neem aan dat ze geschorst zijn, anders zou hun eigen coach toch niet over hun vervangers zeggen dat het waardige vervangers zijn en ze het vanavond goed gaan doen?quote:Nadeel voor de Russen is de afwezigheid van de verdedigers Dealbert en Aleksey Kozlov, normaal gesproken basisspelers. Munteanu: "Ik ben ervan overtuigd dat de vervangers Zhavnerchik en Igor Armas het goed zullen doen. Zij zijn topspelers, anders speelden ze niet voor Kuban. Ik heb er alle vertrouwen in. We nemen een voorsprong mee uit Rusland en moeten het nu afmaken", aldus Munteanu.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef satecl het volgende:
In het AD van vandaag stond trouwens ook dat die 2 verdedigers geschorst zijn vandaag.....
[..]
Misschien verkeerd verstaan ./ gebrekkig Engels.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Neem aan dat ze geschorst zijn, anders zou hun eigen coach toch niet over hun vervangers zeggen dat het waardige vervangers zijn?![]()
Niet geschorst , ze hebben maar 2 keer geel gepakt terwijl je er 3 moet hebben voor een schorsing.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is het dan wel. De een zegt van niet en de ander van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Bron: Reglement Europa League 2012-2015, pagina 34quote:22 Yellow and red cards
22.01 As a rule, a player who is sent off the field of play is suspended for the next
match in a UEFA club competition. The Control and Disciplinary Body is
entitled to augment this punishment. For serious offences the punishment can
be extended to all UEFA competition categories.
22.02 In case of repeated cautions:
a) before the group stage, a player is suspended for the next competition
match after three cautions in three different matches, as well as after the
fifth caution;
b) from the first match in the group stage, a player is suspended for the next
competition match after three cautions in three different matches, as well
as following any subsequent odd-numbered caution (fifth, seventh, ninth,
etc.).
Ja die had ik gisteren ook opgezocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Je moet er inderdaad 3 hebben, volgens de UEFA:
[..]
Bron: Reglement Europa League 2012-2015, pagina 34
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef satecl het volgende:
HMF is nu actief op FR12
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:21 schreef satecl het volgende:
Ik heb vannacht over de wedstrijd gedroomd:
1e minuut: Gekkenhuis in de Kuip. Iedereen leip... Het lijkt wel de CL finale. Maar dan..... in de 15e minuut al: 0-1... Ballé. Lekker provocerend naar het publiek. Aansteker tegen zijn hoofd. Ballé dus wissel. Cissé erin. Ook die krijgt kans op kans. De 0-2 lijkt een kwestie van tijd. De Kuip wordt stiller en stiller. Een paar stoeltjes worden al leeg. Ook nog Pelle gebleseerd in de 70e minuut. Te Vrede erin. Bakt er ook helemaal niks van. En dan in de 80e minuut.Dit verhaal klopt niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''De Kuip wordt stiller''
en
''Een paar stoeltjes worden al leeg''
Al staan we 0-3 achter![]()
Pelle wordt goed gestopt. Koeman ziet in Immers de man die moet scoren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef Cara het volgende:
Hup Feijenoord. Echt alles moet goed vallen, maar het kan vanavond. Hopelijk kunnen die reserverdedigers wat minder met de druk om gaan en heeft Pelle wat ruimte.
Immers gaat opeens scoren!??!?!?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef Differ het volgende:
Vraag met niet waarom, maar ik heb een goed gevoel over vanavond.
Stijn, kanker eens op hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers gaat opeens scoren!??!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |