de klaag was ook niet dat er geSCt werd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als er eenmaal een SC is, moet er niet geklaagt worden als er geslowchat wordt
Ja en nee, de SC kwam er wel met de reden dat we ook mochten praten over hoe lang iemand wakker is en dat soort bijkomende zaken tijdens een hunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als er eenmaal een SC is, moet er niet geklaagt worden als er geslowchat wordt
Ik mis de oude sfeerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat deze ook dichtgaat
TT hoaxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom is dit in vredesnaam een sc
Maar okee
+1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef Vleuver het volgende:
Zou fijn zijn als hij even reageert.
Er zijn nog genoeg anderequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat deze ook dichtgaat
Ik dacht aan wat andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
Ik heb trouwens die stofzuiger van net gekocht..M'n vriend zocht er nog 1 maar die is nu not aan het werk. Als ie het niks vind annuleer ik hem wel weer
Als ik drie goudstaven heb, dan mag jij er eentje hebben. Als er rotzooi in zit betaal jij de retourkosten. Deal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef shiznuts het volgende:
Ze hadden nu ook de iBood Golden Box erbij, hè. Da's een enkele suprisebox met drie goudstaven erin.
Energy, bal, autowashand, ledstripjes, BTstcik en nog wat crap en dat was hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Ach, misschien een leuke Onkyo receiver met een Popcorn Hour mediacenter en een Huawei smartphone. Hoeft echt geen megagrote flatscreen te zijn om er een minimale waarde van 150 euro uit te halen (wat waarschijnlijk toch een veelvoud daarvan is) en misschien heb je er toch wat aan of kun je er een ander mee blijmaken en zelf de 150 euro eruithalen en dan nog wat spul overhouden, of dat ook nog slijten.
Meestal zijn de boxen best geinig, of in ieder geval hun waarde waard.
In ieder geval niet zo'n faalbox als destijds met wat was dat Clicktobuy ofzo?
Neem hem zo van je over voor ¤150 hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef xminator het volgende:
Ook nog eens een kleine doos
Afmeting (lxbxh): 650x300x455
Gewicht (gr.): 12080
Volume: 88725
Denk dat ik hem direct weiger aan de deur..
had het zelfde al gdmedquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Neem hem zo van je over voor ¤150 hoor
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
had het zelfde al gdmed
Maar ik ben bang dat het niet serieus is/was
Dafuqquote:Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, een klote doos. Minstens 2 defecte producten zitten erin.
Dat dan weer niet, gewoon geluk.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
DafuqDaar zit je dan dag en nacht voor te hunten.
Nah, geluk..quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, gewoon geluk.
Geloof er geen reet vanquote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, gewoon geluk.
Zijn die niet gerepareerd ondertussen (dus 'refurbished')? Of echt nog steeds kapot? Dat is wel slecht dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef xminator het volgende:
Minstens 2 defecte producten zitten erin.
Suit yourselfquote:
Even gekeken die Oregon is nog steeds defect en ga nu naar de internetradio kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn die niet gerepareerd ondertussen (dus 'refurbished')? Of echt nog steeds kapot? Dat is wel slecht dan.
Wel een (kapotte) internetradio
OMG je had een 150 box toch? Wat slecht zeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals ik zei, een klote doos. Minstens 2 defecte producten zitten erin.
Heb je nou de hele box terug gestuurd? Of alleen de defecte spullen?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:14 schreef xminator het volgende:
Even kijken hoe ibood dit wil gaan oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |