Leuke tegenstrijdige postquote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Nizno het volgende:
omdat ik ga verhuizen ga ik de hunt NIET volgen.. Ik ga anders alleen maar domme dingen kopen
Heb wel een asperge/pastapan gekocht vandaag.....
https://www.onedayforladies.nl/

daarom ga ik dus ook niet huntenquote:

Hij is alweer openquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef Nizno het volgende:
euh?
Gaan we nu hier dan inhoudelijk de hun bespreken aangezien Kano de hunt sc sluit omdat er een hunt is?

ik zie het.quote:

quote:

jij hebt je zonnebril opquote:

Ja, het regent. Dus vandaar.quote:

heel belangrijk inderdaad om dan je zonnebril op te doen. Anders komt er water in je ogen en dan heb je Karina nodigquote:

quote:

Jij snapt hetquote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel belangrijk inderdaad om dan je zonnebril op te doen. Anders komt er water in je ogen en dan heb je Karina nodig
[..]

ik snap allesquote:

GC / [HUNT SC] iBOOD #226 - Draadloze refurb hamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Slowchat is dood D: Ik heb mijn eerste iBood gekocht: een tuinslang van 7,5 meter.

Wat fijn, ze doen niet meer voor elk pakket losse verzendkosten.quote:
 Nu heb ik pakket 3 & 8 besteld, had het mannenpakket ook wel willen hebben maar die was al uitverkocht.
 Nu heb ik pakket 3 & 8 besteld, had het mannenpakket ook wel willen hebben maar die was al uitverkocht.

Oh dat had ik nog niet eens gezien! Ga ik toch nog maar eens checken, ik ben altijd wel van de lekkere shampoo.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
Wat fijn, ze doen niet meer voor elk pakket losse verzendkosten.Nu heb ik pakket 3 & 8 besteld, had het mannenpakket ook wel willen hebben maar die was al uitverkocht.

My badquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef Marco001 het volgende:
huh? Woensdag en Donderdag volgens mijn mailtje..
 .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |