Leuke tegenstrijdige postquote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Nizno het volgende:
omdat ik ga verhuizen ga ik de hunt NIET volgen.. Ik ga anders alleen maar domme dingen kopen
Heb wel een asperge/pastapan gekocht vandaag.....
https://www.onedayforladies.nl/
daarom ga ik dus ook niet huntenquote:
Hij is alweer openquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef Nizno het volgende:
euh?
Gaan we nu hier dan inhoudelijk de hun bespreken aangezien Kano de hunt sc sluit omdat er een hunt is?
ik zie het.quote:
quote:
jij hebt je zonnebril opquote:
Ja, het regent. Dus vandaar.quote:
heel belangrijk inderdaad om dan je zonnebril op te doen. Anders komt er water in je ogen en dan heb je Karina nodigquote:
quote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel belangrijk inderdaad om dan je zonnebril op te doen. Anders komt er water in je ogen en dan heb je Karina nodig
[..]
ik snap allesquote:
GC / [HUNT SC] iBOOD #226 - Draadloze refurb hamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Slowchat is dood D: Ik heb mijn eerste iBood gekocht: een tuinslang van 7,5 meter.
Wat fijn, ze doen niet meer voor elk pakket losse verzendkosten.quote:
Oh dat had ik nog niet eens gezien! Ga ik toch nog maar eens checken, ik ben altijd wel van de lekkere shampoo.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
Wat fijn, ze doen niet meer voor elk pakket losse verzendkosten.Nu heb ik pakket 3 & 8 besteld, had het mannenpakket ook wel willen hebben maar die was al uitverkocht.
My badquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:51 schreef Marco001 het volgende:
huh? Woensdag en Donderdag volgens mijn mailtje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |