Is je bank zo klein of je vrouw zo groot?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vervolgens heb ik dan geen plek meer op de bank.
Want gaat ze languit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vervolgens heb ik dan geen plek meer op de bank.
woordspelingen ftwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
KRO detectives nu op TV, dodelijk saai maar mijn vrouw is er gek op.
Maar nu zit je toch ook achter de pc... Of voel je je nu verplicht om te FoKken om dat je geen tv met je vrouw wilt/mag kijken ?quote:
Mijn oude vertrouwde leren hoekbank moest na 12 jaar toch eens plaats maken voor wat anders en heb nu 3 zits met 2 stoelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je bank zo klein of je vrouw zo groot?
Mijn PC staat in de eetkamer en ik kan ook tegelijk TV kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu zit je toch ook achter de pc... Of voel je je nu verplicht om te FoKken om dat je geen tv met je vrouw wilt/mag kijken ?
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen ging mijn man zeuren dat ik altijd de bank in beslag namquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude vertrouwde leren hoekbank moest na 12 jaar toch eens plaats maken voor wat anders en heb nu 3 zits met 2 stoelen.
hoekbank voor jezelf?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen ging mijn man zeuren dat ik altijd de bank in beslag nam![]()
Nu heb ik een heerlijke hoekbank
En het 2 zits gedeelte is voor je kerel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, toen ging mijn man zeuren dat ik altijd de bank in beslag nam![]()
Nu heb ik een heerlijke hoekbank
Ik kan hier lopen zeiken, maar zo ben ik ook niet echt...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar je kan dan geen ruzie maken.
Jij bent best wel relaxed altijd, is dat echt of verberg je nog wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan hier lopen zeiken, maar zo ben ik ook niet echt...
Het 3-zitsgedeelte is voor mij een mijn man mag zijn benen op het loungegedeelte kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En het 2 zits gedeelte is voor je kerel?
Dat gedeelte ben ik nu dus kwijt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het 3-zitsgedeelte is voor mij een mijn man mag zijn benen op het loungegedeelte kwijt
Nee ik verberg eigenlijk niets....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent best wel relaxed altijd, is dat echt of verberg je nog wat?
Daar heb ik een poef voor gevonden .... Werkt primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gedeelte ben ik nu dus kwijt.
Als man moet je wat dwarser doen om te scoren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik verberg eigenlijk niets....
Als single loop ik lekker vrij te hosselen ...
En wie weet schiet ik ooit eens en keer raak![]()
Tis een online Forum waar je je kunt uiten op je eigen manier... Dat geklaag en gekanker over en weer en afzeiken van personen ligt me niet echt... Niet dat ik het nooit doe ... Ik ga mn gang hier op FoK en zolang ik het leuk vind zul je me hier vinden ...
Heb jij eigenlijk wel geslapen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
ze gaan hier midden in de nacht de weg opnieuw asfalteren.
Een beetje Mod kan precies zien wanneer ik siësta deed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel geslapen?
Zag volgens mij ook nog allerlei posts van jou die afgelopen nacht waren geplaatst
Oh, is dat zo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een beetje Mod kan precies zien wanneer ik siësta deed.
Dwars doen moet wel in je aard liggen... Maar ga het eens proberenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als man moet je wat dwarser doen om te scoren.
Maar wat mij betreft ben je prettig persoon online dan.
Dat kan iedereen met "sherlock " toch ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje Mod kan precies zien wanneer ik siësta deed.
Jij hebt idd rare notesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
Ben ook nog nooit geband, dus het zal wel kloppen
Je hebt minder slaap nodig op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
Was niet al te lang, toch?
Dat vind ik altijd zo zielig, komt opeens iemand die nooit in een bepaalde reeks post een topic binnenstormenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
Dat kan iedereen met "sherlock " toch ook?
Volgens mij mag ik dat niet doen, moet je maar een abo nemen ofzo.quote:
Ik quote vaak niet om die reden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zielig, komt opeens iemand die nooit in een bepaalde reeks post een topic binnenstormen
Ik heb het in het begin een paar keer gebruikt om te kijken wat het doet , maar daarna, pfff nee, boeienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zielig, komt opeens iemand die nooit in een bepaalde reeks post een topic binnenstormen
Wanneer was dat... Want ik ben me in het algemeen van geen kwaad bewust... en had ik er nou 4 of 6 ... ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dat niet doen, moet je maar een abo nemen ofzo.
Maar het gaat nergens over, vooral de laatste
sig had wat onenigheid en die loopt nog weleens tegen ban aan, PP eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dat niet doen, moet je maar een abo nemen ofzo.
Maar het gaat nergens over, vooral de laatste
Ik vind het een domme tool, even kijken of het werkt:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik quote vaak niet om die reden.
4, de laatste is uit februari en daar probeer je juist de vrede te bewarenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer was dat... Want ik ben me in het algemeen van geen kwaad bewust... en had ik er nou 4 of 6 ... ?
en dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb 24 notes zie ik net
Dat kost geld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks, ik ga ze niet lezen...
dus je hebt een abo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks, ik ga ze niet lezen...
Dan kunnen andere mods zien of ze echt zo'n enge militante vegetarier is als ze opeens binnen komt vallen met haar extremistische geblaatquote:
Ja écht heh?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kunnen andere mods zien of ze echt zo'n enge militante vegetarier is als ze opeens binnen komt vallen met haar extremistische geblaat
Dat zeg jij, maar ze vreet waarschijnlijk geen grasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja écht heh?![]()
Ik was vorige week ergens en toen kwam er een eng mens aan mijn tafeltje zitten
want ik zat ergens alleen een bakkie koffie te drinken en die begon over het geloof![]()
Dat was pas engals ik niet in De Here zou geloven zou ik in de hel komen
correct!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
wacht even *blond is* ...
je hebt geen abo maar kan wel zien dat je notes hebt?
als je ze wil lezen moet je een abo nemen?
correct?
Ik vreet ook geen grasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar ze vreet waarschijnlijk geen gras
in de hel is het altijd lekker warmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja écht heh?![]()
want ik zat ergens alleen een bakkie koffie te drinken en die begon over het geloof![]()
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef sacha het volgende:
wacht even *blond is* ...
je hebt geen abo maar kan wel zien dat je notes hebt?
als je ze wil lezen moet je een abo nemen?
correct?
We hebben ooit 1 keer een Jehova uitgenodigd en die is na diep gesprek gevlucht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja écht heh?![]()
Wellus!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vreet ook geen gras
Dus het gaat nergens over... En heb jij een abo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
4, de laatste is uit februari en daar probeer je juist de vrede te bewaren
Neem een abo!
Die kreeg je gek?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben ooit 1 keer een Jehova uitgenodigd en die is na diep gesprek gevlucht.
Yep!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Wellus!
En je draagt enge sokken en je stinkt naar grasuitwerpselen
ik hep helegaar geen notesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Daar kun je het aantal zien.
Om ze ook te kunnen lezen moet je een abo nemen.
Krijg je volgens mij nog een aantal dingen bij.
Ja en nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het gaat nergens over... En heb jij een abo?
En vieze stinkende grasuitwerpselenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep!
Geitewollensokkenen sandalen
Ja sterretje zegt geen abo ... Bij zowat alle 40+ers hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en nee.
Of iemand een abo heeft kun je zien aan de sterretjes naast de username
Jezus, jij vreet echt alles als het maar gratis isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ruiken naar bloemetjes
Hij kreeg een bakje koffie van mijn maat met gipsen been en special paint erop vanwege motorongelukje en verder werden er ook nog wat mensen wakker die nacht ervoor gecrashed waren daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die kreeg je gek?Hoe heb je dat geflikt?
Daar hebben wij geen geld voor, toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sterretje zegt geen premium account ... Bij zowat alle 40+ers hier
Wist ik niet eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en nee.
Of iemand een abo heeft kun je zien aan de sterretjes naast de username
hier? ben ik nu ook nog blind?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sterretje zegt geen abo ... Bij zowat alle 40+ers hier
okéeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kreeg een bakje koffie van mijn maat met gipsen been en special paint erop vanwege motorongelukje en verder werden er ook nog wat mensen wakker die nacht ervoor gecrashed waren daar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gips heeft er lang omgezeten, die breuk wou maar niet helen met al het ziekenbezoek en drankgebruik.
zolang ik notes krijg om de vrede te bewaren .... neem ik geen abo... Ik zou juist een abo aangeboden moeten krijgen... Zijn notes altijd negatief btw... nu we het r toch over hebben.. Er worden ook awards uitgedeeld... Die moeten ook gebaseerd worden op iets... Of heet dat weer anders?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen geld voor, toch?
Het klopt niet dat jij geen notes hebt en Chufi wel, ik snap niet hoe hij ooit aan een notequote:
Oh Fann dat is lief van je en ik begrijp het zelf ook niet ... maar maak me er verder niet druk om ... Jij ook niet OKquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het klopt niet dat jij geen notes hebt en Chufi wel, ik snap niet hoe hij ooit aan een note
gekomen is
Zou je een award willen hebben dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
zolang ik notes krijg om de vrede te bewaren .... neem ik geen abo... Ik zou juist een abo aangeboden moeten krijgen... Zijn notes altijd negatief btw... nu we het r toch over hebben.. Er worden ook awards uitgedeeld... Die moeten ook gebaseerd worden op iets... Of heet dat weer anders?
ik weet niet wat de regels voor notes zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het klopt niet dat jij geen notes hebt en Chufi wel, ik snap niet hoe hij ooit aan een note
gekomen is
Natuurlijk maak ik me daar niet druk omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh Fann dat is lief van je en ik begrijp het zelf ook niet ... maar maak me er verder niet druk om ... Jij ook niet OK
Soms zijn notes positief, meestal kusjekroelgedoe maar ook wel eens als iemand echt iets positiefs doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
zolang ik notes krijg om de vrede te bewaren .... neem ik geen abo... Ik zou juist een abo aangeboden moeten krijgen... Zijn notes altijd negatief btw... nu we het r toch over hebben.. Er worden ook awards uitgedeeld... Die moeten ook gebaseerd worden op iets... Of heet dat weer anders?
Dan post je dus blijkbaar keurig binnen de policyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef sacha het volgende:
ik weet niet wat de regels voor notes zijn
Heb ik tenminste 1 postitieve note ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Soms zijn notes positief, meestal kusjekroelgedoe maar ook wel eens als iemand echt iets positiefs doet.
Om ook eens een ander geluid te laten horen, denk ik.
voor deze opmerking zou ik een note noterenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh Fann dat is lief van je en ik begrijp het zelf ook niet ... maar maak me er verder niet druk om ... Jij ook niet OK
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
voor deze opmerking zou ik een note noteren
Dus het aantal notes zegt niets....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Soms zijn notes positief, meestal kusjekroelgedoe maar ook wel eens als iemand echt iets positiefs doet.
Om ook eens een ander geluid te laten horen, denk ik.
Geen idee, heb geen zin om al die ellenlange shit met een overload aan smileys door te lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik tenminste 1 postitieve note ?![]()
Of zijn ze allemaal negatief?
positief toch..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
voor deze opmerking zou ik een note noteren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen zin om al die ellenlange shit met een overload aan smileys door te lezen
Neuh, niet echt.quote:
notes aan het checken zonder een eigen abo ...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
APK is druk aan het bijlezen nu.
Nope, ik heb mijn eigen notes niet eens allemaal teruggelezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
APK is druk aan het bijlezen nu.
Gewoon Mod worden van een nietszeggend subforum en dan kun je het gratis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
notes aan het checken zonder een eigen abo ...
Dat kan omdat ik help om FOK! vrij te houden van enge naaktposters en mensen die bv links posten naar streams die illegaal zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
notes aan het checken zonder een eigen abo ...
Voor wat wat jij genomineerd dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Ik ben al eens genomineerd ,,, dus waarschijnlijk komend jaar een award
Iedereen maakte zich druk om niks....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.
Zijn bedoeld als referentie...
Wil je graag met tong genoemd worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Ik ben al eens genomineerd ,,, dus waarschijnlijk komend jaar een award
Niemand maakt zich toch druk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen maakte zich druk om niks....
Volgens mij maakt niemand zich erg druk, toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen maakte zich druk om niks....
iets in MEN waar jij nooit komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat wat jij genomineerd dan?
Barbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan omdat ik help om FOK! vrij te houden van enge naaktposters en mensen die bv links posten naar streams die illegaal zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand maakt zich toch druk?
Dat seg ik!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij maakt niemand zich erg druk, toch?
Maar blok je dan ook dingen .... ... ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan omdat ik help om FOK! vrij te houden van enge naaktposters en mensen die bv links posten naar streams die illegaal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I knowquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar blok je dan ook dingen .... ... ?Ik block niks, heel af en toe een edit als iets echt tegen de policy ingaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat in die spoiler had ik het vandaag nog over met een collega.
Ze claimen niet afgetapt te (kunnen) worden, maar in Frankfurt (net effe groter) kan het blijkbaar wel
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ik ga ook nooit Mod worden op Fok omdat ik nu eenmaal piraat ben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
I know![]()
En toch weet ik via FOK! altijd de beste streams en series te vinden.
Mensen zijn gewoon lui en snappen niet dat dit hele platform in de problemen kan komen als er steeds direct links naar illegale zaken gepost worden.
Gaat verder allemaal best wel goed volgens mij
Moeten we nog even wachten op 'VAG'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Chufi lijkt me wel een goede Mod.
Voor 40+?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke strreams zijn dan illegaal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Denk het wel maar 1 topic max hoor.. Heb geen zin om alle andere topics in het forum terug te moeten lezen ...Daarnaast ben ik alleen maar online na mn werk tot mn bedtijd ....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Meeste dames vast wel eenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor 40+?![]()
Krijg je hommelusiedereen krijg er ''een kusje op''
En dan kan ik mezelf daar weer en positieve note voor geven ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent gelukkig niet éénkennig dat scheelt
Er zullen wel bepaalde regels voor zijn ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik ga modden kun je lachen, post bevalt me niet, hop weg ermee.
Ik doe eerst en ga dan de regels nalezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zullen wel bepaalde regels voor zijn ...
Ga jij er ook naar toe , Fann?quote:
Alvast een kamer geboekt voor je zelf?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geheel toevallig ken ik het gebouw.
Op mijn 62e ga ik definitief in die heimat wonen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Alvast een kamer geboekt voor je zelf?
Und warum?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn 62e ga ik definitief in die heimat wonen.
Blijkt een grap te zijn.quote:
ja, ja weet ik, ik keek gisteravond nog even rond op FOK en ik zag er een topic overquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkt een grap te zijn.
Pensioenverzekeraar achter 'budgetbejaardenhuis'
Ik hoorde het vanochtend op het nieuws.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ja weet ik, ik keek gisteravond nog even rond op FOK en ik zag er een topic over![]()
ergens in NWS geloof ik...
En nu dus gevonden ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
This is the end![]()
Dat is die film die ik afgelopen week zocht.
Nee mijn man, ik had tegen hem ook over die film verteld en dat ik niet meer wist hoe hij heette, toen hij vanavond even weg was belde hij op, want hij had de commercial op de radio gehoord en wist dat dat mijn film moest zijn.quote:
Ik heb ook nog Pathe kaarten ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn man, ik had tegen hem ook over die film verteld en dat ik niet meer wist hoe hij heette, toen hij vanavond even weg was belde hij op, want hij had de commercial op de radio gehoord en wist dat dat mijn film moest zijn.
Maar nu draait hij niet in Pathé en daar heb ik bioscoopbonnen voor
Nog dames uit het Amsterdamse in voor een filmpje en eventueel een hapje vooraf ...quote:
en?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog dames uit het Amsterdamse in voor een filmpje en eventueel een hapje vooraf ...
DM/PM available
Die lijkt me ook leuk maar heb je een crappy cam gekeken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en?![]()
Deze film is leuk!![]()
Nee, via de TV, heel goed beeld!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lijkt me ook leuk maar heb je een crappy cam gekeken?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, via de TV, heel goed beeld!
Ja ik doe dat nooit, ik was in de war met een andere film die Deissy aanhaalde. Die is te downloaden maar een cam versie. This Is the End (2013) - IMDbquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan jij toch ook? Downloaden en via de TV kijken?
Ah! Die heb ik nog niet gezien, maar ik heb geen trek om via een cam te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik doe dat nooit, ik was in de war met een andere film die Deissy aanhaalde. Die is te downloaden maar een cam versie. This Is the End (2013) - IMDb
Dat kan ook met cam, ,ik wacht liever op betere kwaliteit. Ik zeur niet verder want alles is min of meer gratisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Die heb ik nog niet gezien, maar ik heb geen trek om via een cam te kijkendan
wacht ik wel effe ...
Lekker languit in je nest met een wijntje en een bak noten vind ik toch prettiger
Ja, alleen gaat nog wel, maar met zijn tweetjes ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook met cam, ,ik wacht liever op betere kwaliteit. Ik zeur niet verder want alles is min of meer gratis
Die snap ik niet zo goed, maar deze is wel leuk ook The Incredible Burt Wonderstone (2013) - IMDbquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, alleen gaat nog wel, maar met zijn tweetjes ...
Ik bedoel dat je dan groter beeld hebt en dan toch lekkerder ligt, met groot beeld enzo...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik niet zo goed, maar deze is wel leuk ook The Incredible Burt Wonderstone (2013) - IMDb
Oh ja dat bedoelde ik ook. Die film die Deissy graag wil zien is crap tot nu toe qua downloadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan groter beeld hebt en dan toch lekkerder ligt, met groot beeld enzo...
Oké, ga ik doorgeven hier
Ah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat bedoelde ik ook. Die film die Deissy graag wil zien is crap.
Bij mij ging dat redelijk, maar blijkt er nog een deel 1 te zijn die ik dan weer niet kan vinden ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat bedoelde ik ook. Die film die Deissy graag wil zien is crap tot nu toe qua download
Er is vast wel iemand hier die je kan helpenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij ging dat redelijk, maar blijkt er nog een deel 1 te zijn die ik dan weer niet kan vinden ...
Ik maak me er niet al te druk om... Komt wel of anders zie ik het wel een keer op TV ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand hier die je kan helpenik heb geen idee, of je moet effe gaan googelen..
Huh ? Er is er maar één hoorThis Is the End (2013) - IMDbquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij ging dat redelijk, maar blijkt er nog een deel 1 te zijn die ik dan weer niet kan vinden ...
Maak jij je eigenlijk ooit wél eens druk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me er niet al te druk om... Komt wel of anders zie ik het wel een keer op TV ...
Nee niet overslaan. Wachten op een betere versiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah!goed dat je het zegt kunnen we die overslaan
![]()
Ik heb al heel wat goeie tips uit dat filmtopic gehaald trouwens, goed topic is dat!
Ja maar wat ik downloaded blijkt 55 min te zijn en begon ergens halverwege...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ? Er is er maar één hoorThis Is the End (2013) - IMDb
Ah! ja ik zag je tweede post al, ik dacht eerst dat je bedoelde dat de film crap was, maar het beeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet overslaan. Wachten op een betere versie
Ja dat is waarschijnlijk die cam versie waar ik het al een half uur over hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik downloaded blijkt 55 min te zijn en begon ergens halverwege...
ghehehequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik downloaded blijkt 55 min te zijn en begon ergens halverwege...
Cam betekent dat het met een camera is opgenomen in een bioscoop. Kut dus of je ziet graag mensen door het beeld lopen, met popcorn dat weer welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! ja ik zag je tweede post al, ik dacht eerst dat je bedoelde dat de film crap was, maar het beeld
is dus crap, dan wacht ik wel effe
Ik ga eerst wel die met Tony bekijken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Cam betekent dat het met een camera is opgenomen in een bioscoop. Kut dus of je ziet graag mensen door het beeld lopen, met popcorn dat weer wel
Oh ja dat klopt, vermakelijke film ontroerend soms .quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de trailer bekeken, leuk en Tony Soprano![]()
speelt er ook nog in
![]()
The Incredible Burt Wonderstone (2013) - IMDb
Hans Klok in Vegas?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de trailer bekeken, leuk en Tony Soprano![]()
speelt er ook nog in
![]()
The Incredible Burt Wonderstone (2013) - IMDb
Leuke film echtquote:
Ik vind trailers altijd een beetje jammer, liever niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dan andersheb je de trailer gezien?
Ik juist wel, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind trailers altijd een beetje jammer, liever niet.
Ik heb al zo veel trailers gezien waar alle leuks in zat, ik doe dat niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik juist wel, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
Had ik bij Plien en Bianca, die show bleek een samenvatting te zijn van alle ''hoogtepunten''quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al zo veel trailers gezien waar alle leuks in zat, ik doe dat niet meer.
En dure kut kaartjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik bij Plien en Bianca, die show bleek een samenvatting te zijn van alle ''hoogtepunten''
nah, die had ik dus allemaal al gezien op You Tubedat was wel balen trouwens...
Dat komt omdat je een 'one-track mind' hebt.quote:
Dat zal het zijn ... De leeftijd en kaal wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een 'one-track mind' hebt.
Die liggen in het doucheputje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu moet ik natuurlijk zeggen of ik ze wél of niet heb![]()
Ik zeg niks
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die liggen in het doucheputje?
Nee helemaal niet... Je begon er zelf weer overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu moet ik natuurlijk zeggen of ik ze wél of niet heb![]()
Ik zeg niks
Echt heh!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals ik al zei een one-tracked mind.
ich auchquote:
Whehehe, jij altijd met die ouwe shit!quote:
Ik ben toch oudquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, jij altijd met die ouwe shit!
Toen ik 6 was, vond ik het wel een leuk nummer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, jij altijd met die ouwe shit!
Toen ik ooit in de 70's de film zag was il al verliefd op dit nummerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben toch ouddan mag het
Doe us een toepje? nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog liefhebbers voor de Cockney Rejects hier?
Op 3 oktober spelen ze in P60, Amstelveen.
Ik ga dan even een kijkje nemen...
Da's toch zo'n overjarig punkbandje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog liefhebbers voor de Cockney Rejects hier?
Op 3 oktober spelen ze in P60, Amstelveen.
Ik ga dan even een kijkje nemen...
Ja maar volgens mij ben jij echt zo;n ruige kikker geweest vroegerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik 6 was, vond ik het wel een leuk nummer.
Ik ken ze ook niet, maar Cockney Rebel was mAst0rquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe us een toepje? nooit van gehoord
Maar dat heb ik ook met ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik ooit in de 70's de film zag was il al verliefd op dit nummer
Niet schrikken...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe us een toepje? nooit van gehoord
Die ken ik dan weer wel !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet, maar Cockney Rebel was mAst0r
Skin/punks/West Ham United hooligans...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch zo'n overjarig punkbandje?
Je denkt maar aan een ding. Komt dat omdat je bijna kaal bent?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben toch gewoon bijna kaal ... ?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Make Me Smile isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Deze stond bij 'aangeraden' na jouw clipquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben toch ouddan mag het
Nee niks voor mijquote:
Hele foute punk.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Deze stond bij 'aangeraden' na jouw clip![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms sta je van me te kijken he !!!
Ah, een kenner die ook een ander liedje dan 'Make me smile' kentquote:
In de 5e klas van de lagere school werd ik al bijna van school gestuurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij ben jij echt zo;n ruige kikker geweest vroeger![]()
viel bij mij reuze mee
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de 5e klas van de lagere school werd ik al bijna van school gestuurd.
Twee keer vanavond!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms sta je van me te kijken he !!!
Shhhhtt je maakt Karina wakker ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Du bis alles was ich willllllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sebastian was echt 10 jaar eerder en 1 hit wonder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, een kenner die ook een ander liedje dan 'Make me smile' kent![]()
![]()
de eerste keer heb ik gemist danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Twee keer vanavond!
Pasen en fucking pinksteren vallen volgend jaar op een dag!
Als je een kenner bent, dan ken je minimaal beide songs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, een kenner die ook een ander liedje dan 'Make me smile' kent![]()
![]()
Die kaartjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de eerste keer heb ik gemist danwat was er dan?
Ik vind ze allebei erg mooi, maar heel verschillend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een kenner bent, dan ken je minimaal beide songs.
Vind Sebastian alleen minder dan Make Me Smile...
Net zo'n kinderliedje...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
En voor degenen die er nu van tussen knijpen ....
Nu sta ik van je te kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
ow,,nou gaan ze praten, nee muziek begint weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu sta ik van je te kijkenken ik nog vaaaaaaag
Daar val ik echt van van mijn stoel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ben geen kenner, maar ken beide nummers van Cockney Rebel. Andere nummers dan weer niet.
Is toch wel redelijk vaak te horen. Bij Radio Tour komt het vaak voorbij...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu sta ik van je te kijkenken ik nog vaaaaaaag
Huh?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Daar val ik echt van van mijn stoel.
In mijn omgeving kent niemand Sebastian
Dit is de film versie ,,,, En ja Spaans georienteerd ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,nou gaan ze praten, nee muziek begint weer
effe terugscrollenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet? Is toch aardige 70's klassieker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
Stond vroeger (jaren '80) hoog in de Top 100 aller tijden van Veronica waar ik toen naar luisterde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Voor oudjes blijkbaar wel, moet meer met bejaarden gaan datenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Da's toch ook wel een klassieker...
Of met muziekkenners...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Voor oudjes blijkbaar wel, moet meer met bejaarden gaan daten
Geen idee APK, ik tjoep en zie een link en daar houdt het meestal mee op ... Check meestal wel ff de kwaliteit voordat ik het post...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef APK het volgende:
Anyways, ik luister nog naar Sebastian.
Is dat opgenomen tijdens een soort Noorse Jools Live
Ik vind de schietgeluiden zo tof in dit nummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Amateur Hour is nog net even beter...
Manuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
quote:
Die discussie heb ik even gemist en dat lijkt mij maar beter ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De luiers zijn straks op de bon als wij aan de beurt zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de discussie ook gemist maar ik zag het plaatjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die discussie heb ik even gemist en dat lijkt mij maar beter ook
Ik dacht vroeger altijd dat ze Tracy Austin zongen.quote:
Oh, ik vond dat echt verschrikkelijke teringmuziek, terwijl Donny best leuk alleen kon zingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]toen was ik nog heel jong
vond ik helemaal geweldig
Ik ook en ik was zelfs nog jongerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah, da's echt kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat echt verschrikkelijke teringmuziek, terwijl Donny best leuk alleen kon zingen
![]()
ach gossiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat echt verschrikkelijke teringmuziek, terwijl Donny best leuk alleen kon zingen
![]()
Ze waren een keer bij Mies Bouwman bij zo'n spelprogramma toen, nou dat was wat op de TV.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |