prutsers bij de Jumbo!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kan even de TT aanpassen naar: Waar AH'ers unite!
(Aangezien de rest niet pastte).
Wil je in de OP?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:08 schreef Clauwvd het volgende:
Werk jij bij Jumbo, vulploegleider?
Wat doe je hier dan?
OP = Openingspost.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef Clauwvd het volgende:
OP? wasda?
En vanwaar je overstap naar het grote gele olifantje?
Iemand moet immers de eierkoeken scheppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En nee, ik ben geen VPL bij Jumbo haha.
Dank! En, ja leuk!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
OP = Openingspost.
TS= Topicstarter
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi
Wat doe je binnen de AH?![]()
Ik heb het gevoel dat de laatste paar weken het topic opeens veel populairder wordt..
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Dank! En, ja leuk!
Wintrainee @ ah dus.
HBO duaal small business en retail management duaal naast t werken bij AH, waarbij je intern opgeleid wordt tot ASM met doorgroeipotentie naar een SM functie.quote:
Ah, je maakte een tikfout. Ik zag je editquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
HBO duaal small business en retail management duaal naast t werken bij AH, waarbij je intern opgeleid wordt tot ASM met doorgroeipotentie naar een SM functie.
Via het "nieuwe" (dus i.c.m. SBRM bij Stenden in Leeuwarden) of het "oude" programma?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
HBO duaal small business en retail management duaal naast t werken bij AH, waarbij je intern opgeleid wordt tot ASM met doorgroeipotentie naar een SM functie.
Gezelligquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Hallyu het volgende:
Jezus, ga dit jaar volgensmij lange dagen op de opleiding maken.![]()
Anyways... Gister en vandaag tijdens de les gebeld door mijn AH, maar natuurlijk niet gehoord omdat mijn mobiel op stil stond. Heb ze beide keren niet teruggebeld. Heb toch geen tijd om te werken en als ik terug bel is het vaak dat het niet meer nodig is. En daarnaast, als het dringend was hadden ze ook nog een keer kunnen bellen of gewoon een whatsapp kunnen sturen zoals ze wel vaker doen.
Wel dom dat ze in de vakantie me bijna geen enkele keer hebben bij-gebeld. En nu de school weer begint ze opeens elke dag gaan lopen bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo je staat erin. Wat is er dan fijner aan het oude programma?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Clauwvd het volgende:
Ze wilden dat ik overstapte, maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden. Oude programma dus
Zo dringend is t niet...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Heb ook al TR aangemaakt, maar ik denk dat ze al slapen ..
Maak jij er ook even een aan, want ik zit op mijn mobiel.
Voordeel dat ik mn studie af kan maken waar ik aan begonnen ben, op de hogeschool waar ik begonnen ben, Stenden heeft voor-, en nadelen. Persoonlijk vind ik dat er (te) weinig aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling, terwijl dat gaat over competenties die van groot belang zijn voor het al dan goed uitvoeren van een managementfunctie.. Ik start nu in mn 3e jaar, dus t zou jammer zijn om dan halverwege over te moeten stappen. Ken je t traject?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zo je staat erin. Wat is er dan fijner aan het oude programma?
Net begonnen met de duale opleiding?
Momenteel werk je als TL?
Dat madurodam was een lolletje hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Voordeel dat ik mn studie af kan maken waar ik aan begonnen ben, op de hogeschool waar ik begonnen ben, Stenden heeft voor-, en nadelen. Persoonlijk vind ik dat er (te) weinig aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling, terwijl dat gaat over competenties die van groot belang zijn voor het al dan goed uitvoeren van een managementfunctie.. Ik start nu in mn 3e jaar, dus t zou jammer zijn om dan halverwege over te moeten stappen. Ken je t traject?
Ik werk nu nog als TL idd, ben bezig met overplaatsing en heb voorkeur aangegeven voor een ASM functie, Jij zit bij jumbo madurodam zie ik? Leuke functie wss, anders was je niet van blauw naar geel gegaan?
-edit ik heb niet goed gekeken, je zit niet bij jumbo madurodam. Hoe ik daar nou weer bij kom.. -_-'..
quote:
Het jumbo topic is nogal doodquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Clauwvd het volgende:
Ik vroeg me al af wat ie hier deed, maar ook daarvoor moet je mensen hebben idd
Hahaha dat van madurodam was een geintjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Voordeel dat ik mn studie af kan maken waar ik aan begonnen ben, op de hogeschool waar ik begonnen ben, Stenden heeft voor-, en nadelen. Persoonlijk vind ik dat er (te) weinig aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling, terwijl dat gaat over competenties die van groot belang zijn voor het al dan goed uitvoeren van een managementfunctie.. Ik start nu in mn 3e jaar, dus t zou jammer zijn om dan halverwege over te moeten stappen. Ken je t traject?
Ik werk nu nog als TL idd, ben bezig met overplaatsing en heb voorkeur aangegeven voor een ASM functie, Jij zit bij jumbo madurodam zie ik? Leuke functie wss, anders was je niet van blauw naar geel gegaan?
-edit ik heb niet goed gekeken, je zit niet bij jumbo madurodam. Hoe ik daar nou weer bij kom.. -_-'..
Dat is deel 119, we zijn nu bij 133, right?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Als je wilt lachen moet je even de berichten vanaf dit gaan doorlezen.
13 topics * 300 berichten = 3.900 berichten. Veel leesplezierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Dat is deel 119, we zijn nu bij 133, right?Dan heb ik iig tijdsbesteding voor de komende paar uur
Haha, haters gonna hate.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]![]()
Ter info: Watdoeteenvulploegleider is het pispaaltje in dit topic, want Jumbo
Sorry, Watdoeteenvulploegleider
Na een kleine 10 maanden stelde mn ASM voor om me eens te verdiepen in dat traject.. Ik hoop toch wel dat ik binnen 2 jaar ASM ergens wordt, hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hahaha dat van madurodam was een geintje![]()
Is er eigenlijk wel een jumbo bij Madurodam?
Oh dat is wel echt fijn dat je studie er mooi op aansluit.
Nee, ik ken zelf het traject niet.
Dus nog 2 jaar en we zien jou, als alles goed is, rondbonjouren in de ah als ASM? haha
Als TL VK of TL VA?
Hoelang werk je al bij de ah, voordat ze je vroegen?
Dus je hebt wel de ambitie om door te groeien naar SM?
Haha, het staat daar een beetje krom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Dat is deel 119, we zijn nu bij 133, right?Dan heb ik iig tijdsbesteding voor de komende paar uur
Ga jij maar lekker elke klant begroeten die langs je looptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, haters gonna hate.
AH is beter voor de werknemer imho.(met al de extra's als mvp etc.)
Maar bij de jumbo is het ook gezellig hoor![]()
.
Oh klinkt goed, mooie ervaring die je opdoet!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Na een kleine 10 maanden stelde mn ASM voor om me eens te verdiepen in dat traject.. Ik hoop toch wel dat ik binnen 2 jaar ASM ergens wordt, hoor![]()
In onze winkel hebben we een soort TL 2.0; iedere TL kan in principe beide afdelingen (kleine winkel, bespaart uren). Ik heb ook beide afdelingen gehad en sta dus ook op beide afdelingen.
Maaaaar nu weet ik nog steeds niet waarom jij bij AH weg bent gegaan naar de conculega?
Je had ook maar twee dagen meegelopen en toen zagen ze in jou al een nieuwe Frits, toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oh klinkt goed, mooie ervaring die je opdoet!
Ik kreeg de kans bij de jumbo om aan een opleidingstraject te beginnen (parttime) om uiteindelijk parttime afdelingsmanager te worden. In een notendop.
Maar ik legde het een beetje vreemd uit, het leek alsof ik na 2 dagen afdelingsmanager werd, maar dat is niet het geval.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je had ook maar twee dagen meegelopen en toen zagen ze in jou al een nieuwe Frits, toch?
Je weetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je had ook maar twee dagen meegelopen en toen zagen ze in jou al een nieuwe Frits, toch?
Nee dat is voor d rest C1000- medewerkers waarvan het filiaal een Jumbo wordt. Die van mij was al een Jumbo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Clauwvd het volgende:
Watvoor opleiding doe je dan? Je eerste dag bij jumbo moet je toch met een gele bus naar het HK?
Hoe is t daarmee? Is de gele wereld gered?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
ben iig blij dat ik mij verder kan ontwikkelen en de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen draaien.
Je gaf zelf aan dat je maar liefst twee dagen had meegelopen en dat ze toen als een afdelingsmanager in je zagen. (of hoe die functie daar ook mag heten)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Je weet, haha, nee dat geintje hebben jullie erin geduwd
.
Hey wat leuk, ik ook Stenden SBRM!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Clauwvd het volgende:
Ze wilden dat ik overstapte, maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden. Oude programma dus
Ja hoe gaat dat eigenlijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"ben iig blij dat ik mij verder kan ontwikkelen en de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen draaien."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |