Of van die idioten zoals jij die de regels niet kennen of snappen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk eerder achterlijke ajakkes-fanaten, die niet door hebben dat het niet goed is voor Nederlands voetbal als PSV niet door gaat.
Is je vriend op bezoek?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Dit gaat een hele pijnlijke avond worden.
jij bent lekker bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
mijn.god wat een mongool ben.jij
je doet je username eer aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk eerder achterlijke ajakkes-fanaten, die niet door hebben dat het niet goed is voor Nederlands voetbal als PSV niet door gaat.
haal maar halve finale ELquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prestige voor een land is ook nuttig.
Nuttig. Meer niet.
Dat 3/7 punt maakt niemand uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kan meer punten pakken in de EL.
Your argument is invalid.
ach psv gaat tenminste nog europa inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Dit gaat een hele pijnlijke avond worden.
Schoentjes in de lucht, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer met de boys naar Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |