gr gr telegraafquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV ONDER DRUK
MILAN OPPERMACHTIG
Dat is juist goed. PSV heeft meer in de EL te zoeken dan in de CL. En Ajakkes is ook bijzonder treurig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk eerder achterlijke ajakkes-fanaten, die niet door hebben dat het niet goed is voor Nederlands voetbal als PSV niet door gaat.
Tering triest inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk eerder achterlijke ajakkes-fanaten, die niet door hebben dat het niet goed is voor Nederlands voetbal als PSV niet door gaat.
who cares ! Money money moneyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
per ongeluk lijkt me inderdaad de enige manierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, dat wordt genieten mocht PSV per ongeluk nog 1-1 maken
oh ja grote kans iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
PSV kan meer punten pakken in de EL.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
per ongeluk lijkt me inderdaad de enige manier
Dat mag je niet zeggen hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kan meer punten pakken in de EL.
Your argument is invalid.
Zegt ie met een plaatje van een ex-psver die nog een paar maanden geleden bij PSV zatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef Mandéra het volgende:
Onze Kenneth had die bal natuurlijk lachend opgepakt.
GELDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey, je moet ook weten wanneer het te veel wordt he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Verhoeven had die bal nog gepakt.
Ik krijg graag ongelijk, maar ik zie het niet gebeuren na zo;n beginquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, dat wordt genieten mocht PSV per ongeluk nog 1-1 maken
mijn.god wat een mongool ben.jijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom wil ik als Ajacied ook dat PSV doorgaat: wij kunnen toch niets met geld, dus geef het ons niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
mijn.god wat een mongool ben.jij
Prestige voor een land is ook nuttig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kan meer punten pakken in de EL.
Your argument is invalid.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt dat het beter is voor het Nederlandse voetbal als PSV de EL in gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |