ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Mandéra het volgende:
Frankie zn eerste wedstrijd in Europa was ook tegen Milan en hij deed het toch een stuk beter in San Siro.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer met de boys naar Eindhoven.
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Mandéra het volgende:
Frankie zn eerste wedstrijd in Europa was ook tegen Milan en hij deed het toch een stuk beter in San Siro.
Alsof ze op schoolreisje gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou gepaste stilte betrachten als je wekelijks bij Heerenveen zit over dit soort onderwerpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
hahahahaaaaaaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Er is geen een keer gelachen om mijn woordgrappen.
en dit uiteraardquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Mandéra het volgende:
Euh nee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou gepaste stilte betrachten als je wekelijks bij Heerenveen zit over dit soort onderwerpen.
Als het toen om plaatsing CL was gegaan had ik het ook wel eens willen zien. Maar het was wel een mooie pot toen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Mandéra het volgende:
Dat issie sowieso alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
El Shaarawy zijn kapsel is kapot.
R.I.P
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef Againzender het volgende:
Feit blijft dat PSV er nog steeds eentje moet maken om verder te komen
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helemaal zelf bedacht zeker xD
1 voor de prijs van 2?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef Againzender het volgende:
Feit blijft dat PSV er nog steeds eentje moet maken om verder te komen, zoals bij aanvang al het geval was
jahaaa, is al de derde x dat je dat zegt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef Againzender het volgende:
Feit blijft dat PSV er nog steeds eentje moet maken om verder te komen, zoals bij aanvang al het geval was
0-1 waren ze door nu hebben ze aan één doelpunt niet genoeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef Againzender het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat klonk alsof Jack aan het grunten was.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef Againzender het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |