tja, psv supporters hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vreselijke sfeer hangt daar rond zeg.
Nee, ze zijn niet door bij een doelpunt nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef Againzender het volgende:
Feit blijft dat PSV er nog steeds eentje moet maken om verder te komen, zoals bij aanvang al het geval was
Blijft vast haken bij de filtering van de rioolwaterzuivering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
psv doorspoelen en weg ermee1!!!!
Prachtigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een gifje van de goal van Beng Beng Boateng
Dan winnen ze niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft in de komende 70 minuten nog altijd een goal nodig om niet uitgeschakeld te worden.
bij 1-1 wordt het verlengen, dus dan lig je er nog niet uit, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
0-1 waren ze door nu hebben ze aan één doelpunt niet genoeg.
Prietpraat Johannes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snel jat z'n camcorder, hij is niet thuis
Goede reactie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
WAT EEN SCHOT VAN MAHER
DAT AJAX HEM NIET HAD AANGETROKKEN
WANBELEID
MARC NETTO
Lijkt wel de brugklas of zo, is het nog geen bedtijd voor kinderen ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
psv doorspoelen en weg ermee1!!!!
Ja, prachtig gekeept door Zoet en netjes verdedigd door Rekik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Het schot gemist. Ik was even een plasje aan het deponeren. Was het echt zo mooi?
Vandaag in: Nutteloze feitjes waar je geen grieten mee scoort.quote:
Geweldig, abiatti moest zich strekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Het schot gemist. Ik was even een plasje aan het deponeren. Was het echt zo mooi?
Mijn blaasproblemen waren spontaan verdwenen na het schot van Maher. Je had nooit richting toilet moeten gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
jawel maar de psv fans mogen nog even opblijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Lijkt wel de brugklas of zo, is het nog geen bedtijd voor kinderen ?
Als zelfs Cillissen wordt uitgrnodigd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Grueter probeert Zoet oranje in te hypen.
Ja, de psv pot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als zelfs Cillissen wordt uitgrnodigd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, de psv pot.Leuk dat je hier tijd in hebt gestokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik bekerfinalesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ook alleen maar in Europese wedstrijden
[..]
Ja, de psv pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJ
Aldus "pikinhand"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Lijkt wel de brugklas of zo, is het nog geen bedtijd voor kinderen ?
[..]
Ja, de psv pot.volgende keer puush gebruiken, scheelt weer wat tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
volgende keer puush gebruiken, scheelt weer wat tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |