abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132662613
jeetje dat is niet een uitleg waar ik ff doorheen lees. :)

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Tot nu toe was je iemand die haar impulsen volgde en maar kort enthousiast over iets was. Je hechtte je wel aan de dingen die je ondernam, maar met een bepaalde verbetenheid inplaats van echte gedrevenheid.
hier herken ik mijzelf eigenlijk niet in, ik ben wel iemand die haar intuïtie volgt maar niet zodanig dat ik mij door allerlei impulsen laat beïnvloeden. En als ik iets doe dan ben ik ook gedreven want anders begin ik er niet eens aan >:) dit kun je natuurlijk ook als verbetenheid beschrijven maar voor mijn gevoel is het meer gedrevenheid.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je moet nog leren wat je wilt en wat je kunt en wat je roeping is.
wat betreft mijn spirituele kant klopt dit helemaal, ik heb een beetje het gevoel "stil te staan" ik wil iets doen maar weet niet wat :?
DIt is soms wel een beetje frustrerend O-)

in ieder geval dank je wel voor de legging, ik zal er vanavond nog eens rustig naar kijken

en bedankt voor je snelle reactie ;)
pi_132667591
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef glittertje39 het volgende:
jeetje dat is niet een uitleg waar ik ff doorheen lees. :)

[..]

hier herken ik mijzelf eigenlijk niet in, ik ben wel iemand die haar intuïtie volgt maar niet zodanig dat ik mij door allerlei impulsen laat beïnvloeden. En als ik iets doe dan ben ik ook gedreven want anders begin ik er niet eens aan >:) dit kun je natuurlijk ook als verbetenheid beschrijven maar voor mijn gevoel is het meer gedrevenheid.

[..]

wat betreft mijn spirituele kant klopt dit helemaal, ik heb een beetje het gevoel "stil te staan" ik wil iets doen maar weet niet wat :?
DIt is soms wel een beetje frustrerend O-)

in ieder geval dank je wel voor de legging, ik zal er vanavond nog eens rustig naar kijken

en bedankt voor je snelle reactie ;)
Soms zijn mijn lezingen heel adequaat. Soms ook helemaal niet. Het is in ieder geval altijd erg leuk om te doen. Dus mss. is dit wel een misser. :)
pi_132689399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 03:14 schreef labradoor het volgende:
Ik zou ook graag een Reading willen ontvangen.
0: arcana 6, de geliefden
1: zwaarden 10, omgekeerd]
2: zwaarden 2, omgekeerd
3: de koning van staven
4: de koningin van bokalen, omgekeerd
5: zwaarden 7
6: de schildknaap van pentagrammen, omgekeerd
7: arcana 21, de wereld
8: pentagrammen 2, omgekeerd
9: zwaarden 8, omgekeerd
10: de ridder van pentagrammen

Hier is alvast de trekking.. De uitleg volgt :)
pi_132699370
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Soms zijn mijn lezingen heel adequaat. Soms ook helemaal niet. Het is in ieder geval altijd erg leuk om te doen. Dus mss. is dit wel een misser.
Het is geen misser ik moet wat langer nadenken :D de dingen zijn niet altijd meteen duidelijk in het leven *)

O-)
pi_132765454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 03:14 schreef labradoor het volgende:
Ik zou ook graag een Reading willen ontvangen.
En hier is de uitleg. Geen idee of er iets van klopt, maar ik hoop dat je er wat aan hebt:

Je wezen wordt bepaald door een verlangen naar verbondenheid. Dat kan een relatie zijn, maar het kan ook heel goed zijn dat je het gevoel hebt achter een muur te leven.
Je beseft dat er geen gespletenheid hoort te zijn tussen liefde, seksualiteit en hechting.Je zou wel beter moeten weten dan te doen wat je nu doet. Je staat op het punt een fout te maken die je al eerder gemaakt hebt.
Dat komt omdat je nog steeds onbewust handelt, zonder zicht op de consequenties.
Je zou je meer bewust moeten worden van de kracht van je persoonlijkheid, je krijgt dan meer voor elkaar bij anderen. Je kracht ligt in het feit dat je weet wat juist is en daarmee kun je anderen inspireren. Het is de kunst om niet langer aandacht te vragen, maar deze te geven. En niet vanuit een zekere afhankelijkheid. Empathie is een kwaliteit van je en oprechte belangstelling zal heus wel wederkerig zijn.
Je bewuste handelen, itt je onbewuste handelen, is zeer verantwoordelijk en consequent tot het uiterste, mss wel als compensatie. Het is door dat deel dat je over het hoofd, dat je de neiging hebt een oude fout opnieuw te maken.
Een gevolg van deze mix van dingen kan zijn dat je veel begint maar weinig afmaakt.
Leren van de fouten kan je meer en op lange termijn veel opleveren.
Tegenover anderen lijk je iemand die evenwichtig is en alles goed voor elkaar heeft. Dat komt vooral omdat men je aardig en meelevend vindt.
Je laat mss. talenten en kansen onbenutt omdat je wat last hebt van drempelvrees. Je houdt, door een drempel op te werpen in zekere zin ook mensen op een afstand. Misschien lukt het je ook niet altijd om anderen dingen duidelijk te maken, te zeggen wat je wil of de juiste woorden te vinden.
Het is nu de kunst om je los te maken van routines en gewoonten waarin je vastzit. Je zult doelgerichter kunnen denken en handelen als je wat meer 'out of the box' denkt.
Je doet wat je kunt en je zet je volledig in en je gebruikt je talenten maximaal om je doel te bereiken. Je moet echter wel je doel nog bepalen.
pi_132877778
Ik kan me er aardig in vinden en dank je voor de Reading.Je heb het behoorlijk goed en ik ben er al mee bezig maar het is zwaar.
pi_132892280
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Mag ik ook een algemene legging? Ben benieuwd naar bepaalde dingen. :)
Hier is de trekking, de uitleg volgt zsm:

0: koningin van staven
1: arcana 18, de maan
2: bekers acht
3: koningin van pentagrammen
4: bekers 4, omgekeerd
5: arcana 16, de toren, omgekeerd
6: arcana 9, de pelgrim, omgekeerd
7: bekers 10, omgekeerd
8: staven 4
9: arcana 7, de zegewagen, omgekeerd
10: zwaarden 7
  maandag 4 november 2013 @ 16:56:01 #133
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_132893715
Ben benieuwd! :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_132939459
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd! :)
Hier is ie dan:

Je zou een gangmaker moeten zijn, maar wel eentje die zelf liever op de achtegrond blijft en anderen inspireert tot actie. Je hebt originele ideeën, waarover anderen vaak enthousiast zijn en op die manier weet je mensen in beweging te krijgen.
Je karakter is wat dromerig, dat is zeker geen negatieve eigenschap in dit verband. Sterker nog: je rijke fantasie is een prima inspiratiebron.
Je wordt ook wijzer en je zult irreeële verwachtingen kunnen loslaten. Je moet nog wat uit de verf komen, maar je hebt aangeboren talenten die de moeite waard zijn om te ontwikkelen. Wellicht gaat het hier om artistieke aanleg. Het is ook zaak om je wat meer bewust te worden van je eigen kunnen ipv. van alles te moeten. Dat zou je meer voldoening kunnen geven.
Soms lijkt het alsof de wereld instort, als allerlei zekerheden ineens niet zo vanzelfsprekend meer zijn. Veel zaken waarmee we ons identificeren zijn in wezen maar schijnzekerheden. Het conflict waar je mee kampt is dan ook een worsteling tussen wat er van je verwacht wordt en het volgen van je gevoel en je zoektocht naar wat je werkelijk gelukkig zou kunnen maken in dit leven. Dit, en het zinloos zoeken naar voldoening, wat je misschien buiten jezelf zoekt, zorgt ervoor dat je je eenzaam kunt voelten en dat je het gevoel hebt zinloos te dwalen.
Je maakt jezelf soms kleiner dan je in wezen bent. Dat is jammer, want zo belemmer je jezelf in je ontwikkeling.
Het is de kunst om oprecht je idealen te blijven nastreven. Dat lukt het best als je je niet afhankelijk maakt van anderen voor je geluksgevoel.
Probeer de touwtjes in handen te blijven houden, ook al ziet het er niet erg rooskleurig uit. De oplossing kan liggen in het blijven onderscheid maken tussen schijn en werkelijkheid, daarin ligt ook je kracht.
Blijf consequent en plichtsgetrouw ook al lijkt je nu even in een uitzichtloze situatie te verkeren.

Ik hoop dat er iets van klopt.. en zo niet. Het is alleen maar vermaak :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-11-2013 21:06:34 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:39:53 #135
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_132941483
Pfff jeetje, dat klopt vrijwel helemaal. Bizar.. zo veel dat ik me afvraag of je stiekem me in real life kent of oude posts hebt gelezen, haha. Maar erg tof dit. Zijn wel bevestigingen en tegelijkertijd adviezen dat ik nog meer in me heb. Bedankt!! :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_132952122
mooie duidelijke lezing voor Frits :Y

:@ ik "worstel" nog een beetje met de mijne :D
pi_133016310
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:22 schreef glittertje39 het volgende:
mooie duidelijke lezing voor Frits :Y

:@ ik "worstel" nog een beetje met de mijne :D
En ben je er al een beetje uit? :P
pi_133016401
nou het wil niet echt lukken hahahahah....
pi_133016540
weet je wat zo irritant is...

ik heb al een aantal keren te horen gekregen de laatste tijd je moet je kans zien en grijpen om anders in het leven te komen staan.
En daardoor wordt er een sfeer gecreëerd als in: let op want als je hem mist dan heb je pech :6 dus dan ga je een beetje zitten nadenken van wat zou dat dan zijn? en zal ik er wel alert op zijn..ik wil nou niet het woord paranoia gebruiken ( ik doe het toch :P ) maar zo een gevoel een beetje. Want ik wil wel wat maar wat???

zo nu is het net zo vaag als de legging hahahahah
pi_133017469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef glittertje39 het volgende:

ik heb al een aantal keren te horen gekregen de laatste tijd je moet je kans zien en grijpen om anders in het leven te komen staan.
En daardoor wordt er een sfeer gecreëerd als in: let op want als je hem mist dan heb je pech :6 dus dan ga je een beetje zitten nadenken van wat zou dat dan zijn? en zal ik er wel alert op zijn..ik wil nou niet het woord paranoia gebruiken ( ik doe het toch :P ) maar zo een gevoel een beetje. Want ik wil wel wat maar wat???

De uitleg was idd vrij abstract. Zal ik probleren hem nog eens uit te leggen?
pi_133018249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De uitleg was idd vrij abstract. Zal ik probleren hem nog eens uit te leggen?
Als je bv kijkt naar de lezing voor frits dan is die veel concreter en persoonlijk vind ik dat makkelijker te interpreteren..dus vooral ook wat is jouw gevoel bij de kaarten en wat zeggen ze jou. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je zelf weinig aanwijzingen krijgt verder en je het moet doen met alleen de kaarten. Maar ik zou op zich wel benieuwd zijn naar wat ze vertellen als je er nog eens een keertje naar kijkt :D
pi_133042578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef glittertje39 het volgende:

Waarom zeggen mensen dat over je? :o
pi_133042603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef glittertje39 het volgende:

[..]

Als je bv kijkt naar de lezing voor frits dan is die veel concreter en persoonlijk vind ik dat makkelijker te interpreteren..dus vooral ook wat is jouw gevoel bij de kaarten en wat zeggen ze jou. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je zelf weinig aanwijzingen krijgt verder en je het moet doen met alleen de kaarten. Maar ik zou op zich wel benieuwd zijn naar wat ze vertellen als je er nog eens een keertje naar kijkt :D
Ok, nog een keertje:
Het lijkt erop dat je eigenlijk niet gemotiveerd bent. daarom kom je misschien over als iemand die veel begint maar weinig afmaakt. Wellicht zou je eerst eens uit moeten zoeken wat je nou eigenlijk wilt in het leven. Dat is logisch, want je bent heel integer (ook al maak je die indruk op anderen soms niet). Dat wil je graag terugzien in je werk, opleiding en dagelijks leven. Zie je dat niet, dan laat je je kop vrij snel hangen.
Waar je echt belangstelling voor hebt, dat is de zingeving van het leven. Het kan zijn dat je omgeving dat niet begrijpt.
Zodra je ontdekt wat je zelf nou eigenlijk wilt, zul je daar ook een hoop plezier aan beleven.
Inderdaad kun je, zoals je zelf al zegt, door die ervaring volkomen anders in het leven komen te staan, in positieve zin, je zult je als herboren voelen.
Bedenk wel goed wat je wilt. Alleen je goed voelen is natuurlijk geen doel op zich. Het is een middel.
Met je ontwikkeling komt er immers ook verantwoordelijkheid om de hoek kijken.
Mogelijk krijg je te maken met een liefdesaffaire. Je engagement wordt verward met lust, ofwel door jezelf, ofwel omdat je daardoor een partne kiest die niet het beste met je voor heeft. Alles helder voor ogen houden is dus belangrijk, ook al lijkt iets of iemand op dat moment 'het einde'.
Je zult de moed vinden om je idealen trouw te blijven en uit te dragen, omdat je hebt geleerd wat integriteit waard is.

Hopelijk zie je je hier iets meer in terug.. En anders: het is natuurlijk maar vermaak.
pi_133052450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom zeggen mensen dat over je?
Het wordt gezegd door mensen ( 2 mensen hahahah) die ook spiritueel bezig zijn,

Dank je wel voor de 2de lezing, die is al een stuk duidelijker maar ik herken mij er niet in terug. Wel het stukje van zoekende naar iets maar bv het werk wat ik nu doe doe ik echt met heel veel plezier en daar zet ik mij ook volledig voor in.

Die liefdesaffaire daar is mijn huidige partner niet zo blij mee >:) maar goed je weet nooit hoe het leven zal lopen :P

het is natuurlijk wat je zegt:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het is natuurlijk maar vermaak.
maar goed ergens "hoop" je ook wel een bevestiging te krijgen die je herkent in je huidige bestaan...

Maar nogmaals ik vind het echt keilief dat je nog een 2de keer naar de kaarten hebt willen kijken en het waren natuurlijk ook "bijzondere" kaarten zoals je zelf al meteen na de trekking zei :7
pi_133074330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef glittertje39 het volgende:

[..]

Het wordt gezegd door mensen ( 2 mensen hahahah) die ook spiritueel bezig zijn,

Dank je wel voor de 2de lezing, die is al een stuk duidelijker maar ik herken mij er niet in terug. Wel het stukje van zoekende naar iets maar bv het werk wat ik nu doe doe ik echt met heel veel plezier en daar zet ik mij ook volledig voor in.

Die liefdesaffaire daar is mijn huidige partner niet zo blij mee >:) maar goed je weet nooit hoe het leven zal lopen :P

het is natuurlijk wat je zegt:

[..]

maar goed ergens "hoop" je ook wel een bevestiging te krijgen die je herkent in je huidige bestaan...

Maar nogmaals ik vind het echt keilief dat je nog een 2de keer naar de kaarten hebt willen kijken en het waren natuurlijk ook "bijzondere" kaarten zoals je zelf al meteen na de trekking zei :7
Ik ben benieuwd of die bijzondere kaarten nog wat voor je gaan betekenen. Ik zag het iig. niet, kennelijk.
Natuurlijk hoop je altijd dat er iets van klopt, maar ja, het is maar een spel :P En altijd leuk om te doen. Meld je gerust weer als je weer een legging wilt.
  maandag 25 november 2013 @ 19:59:22 #146
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133619831
Als je tijd hebt, zou je dan voor mij een keer een tarotlegging willen doen?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133634448
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang :)
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:21:02 #148
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133635662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang :)
Leuk en bedankt!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133642906
quote:
Hier is alvast de trekking, de duiding volgt zsm.:

0: munten 10
1: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
2: arcana 13, de dood
3: munten 6
4: munten 5, omgekeerd
5: ridder van staven, omgekeerd
6: staven 7
7: munten 3
8: arcana 2, de hogepriesteres
10: munten 7, omgekeerd
pi_133670189
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is alvast de trekking, de duiding volgt zsm.:

0: munten 10
1: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
2: arcana 13, de dood
3: munten 6
4: munten 5, omgekeerd
5: ridder van staven, omgekeerd
6: staven 7
7: munten 3
8: arcana 2, de hogepriesteres
10: munten 7, omgekeerd
Ik weet niet of het wat voor je betekent, het is tenslotte maar vermaak, maar hier is ie dan:

Je hebt mijlpaal bereikt in je leven en je begint aan de volgende fase.
Een nieuw begin valt niet mee en je kunt je dan ook een speelbal van je emoties voelen.
Er staat een totale verandering op stapel, maar het is gelukkig niet het einde van de wereld. De mens lijdt het meest door het lijden wat hij vreest, tenslotte. Wel betekent het dat de schijn zich zal oplossen in de werkelijkheid.
In de basis ben je een heel sociaal mens en wil je het liefst alles delen wat je maar te bieden hebt. Voorheen voelde je je nogal gefrustreerd. Je was nooit goed genoeg, althans dat leek zo.. Dat uitte zich mss. in agressie of boosheid die zowel tegen jezelf als tegen anderen gericht was.
Ondanks alles heeft je dit niet in de basis aangetast en mss. dankzij de nieuwe ontwikkelingen ben je niet cynisch geworden en trouw gebleven aan je idealen.
Wellicht heb je het gevoel gehad dat je goede bedoelingen alleen van jouw kant kwamen. Je hebt je mss. afgewezen of onbegrepen gevoeld. Als je niet weet waarom mensen bepaalde dingen doen, dan is het ook lastig om daar je mening over te bepalen en hoe je je daarover moet voelen. Emoties kunnen zich dan ook in een hoog tempo hebben afgewisseld.
Door te volharden in je idealen ben je je frustraties wel te boven gekomen en kun je een nieuw begin maken.
Je bent optimistisch over je nieuwe start. Althans die indruk geef je. Je investeert er dan ook een heleboel in.
Hoewel je je altijd machteloos voelde in je situatie (en daardoor mss. ook een te laag zelfbeeld had) zul je je gezichtspunt kunnen veranderen en alles in een breder perspectief zien. Hopelijk put je daar ook zelfvertrouwen uit. Ook hier geldt dat schijn bedriegt. Dat lijkt ook een beetje het thema in de lezing te zijn.
Het gaat er nu om jezelf (en vooral je emoties) in de hand te houden, daarmee hou je ook controle op je situatie. Als dat lukt voorkom je dat je in de war raakt en zul je een vaste koers kunnen varen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')