hier herken ik mijzelf eigenlijk niet in, ik ben wel iemand die haar intuïtie volgt maar niet zodanig dat ik mij door allerlei impulsen laat beïnvloeden. En als ik iets doe dan ben ik ook gedreven want anders begin ik er niet eens aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Tot nu toe was je iemand die haar impulsen volgde en maar kort enthousiast over iets was. Je hechtte je wel aan de dingen die je ondernam, maar met een bepaalde verbetenheid inplaats van echte gedrevenheid.
wat betreft mijn spirituele kant klopt dit helemaal, ik heb een beetje het gevoel "stil te staan" ik wil iets doen maar weet niet watquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je moet nog leren wat je wilt en wat je kunt en wat je roeping is.
Soms zijn mijn lezingen heel adequaat. Soms ook helemaal niet. Het is in ieder geval altijd erg leuk om te doen. Dus mss. is dit wel een misser.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef glittertje39 het volgende:
jeetje dat is niet een uitleg waar ik ff doorheen lees.
[..]
hier herken ik mijzelf eigenlijk niet in, ik ben wel iemand die haar intuïtie volgt maar niet zodanig dat ik mij door allerlei impulsen laat beïnvloeden. En als ik iets doe dan ben ik ook gedreven want anders begin ik er niet eens aandit kun je natuurlijk ook als verbetenheid beschrijven maar voor mijn gevoel is het meer gedrevenheid.
[..]
wat betreft mijn spirituele kant klopt dit helemaal, ik heb een beetje het gevoel "stil te staan" ik wil iets doen maar weet niet wat![]()
DIt is soms wel een beetje frustrerend![]()
in ieder geval dank je wel voor de legging, ik zal er vanavond nog eens rustig naar kijken
en bedankt voor je snelle reactie
0: arcana 6, de geliefdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:14 schreef labradoor het volgende:
Ik zou ook graag een Reading willen ontvangen.
Het is geen misser ik moet wat langer nadenkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Soms zijn mijn lezingen heel adequaat. Soms ook helemaal niet. Het is in ieder geval altijd erg leuk om te doen. Dus mss. is dit wel een misser.
En hier is de uitleg. Geen idee of er iets van klopt, maar ik hoop dat je er wat aan hebt:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:14 schreef labradoor het volgende:
Ik zou ook graag een Reading willen ontvangen.
Hier is de trekking, de uitleg volgt zsm:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Mag ik ook een algemene legging? Ben benieuwd naar bepaalde dingen.
Hier is ie dan:quote:
En ben je er al een beetje uit?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:22 schreef glittertje39 het volgende:
mooie duidelijke lezing voor Frits![]()
ik "worstel" nog een beetje met de mijne
De uitleg was idd vrij abstract. Zal ik probleren hem nog eens uit te leggen?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef glittertje39 het volgende:
weet je wat zo irritant is...
ik heb al een aantal keren te horen gekregen de laatste tijd je moet je kans zien en grijpen om anders in het leven te komen staan.
En daardoor wordt er een sfeer gecreëerd als in: let op want als je hem mist dan heb je pechdus dan ga je een beetje zitten nadenken van wat zou dat dan zijn? en zal ik er wel alert op zijn..ik wil nou niet het woord paranoia gebruiken ( ik doe het toch
) maar zo een gevoel een beetje. Want ik wil wel wat maar wat???
zo nu is het net zo vaag als de legging hahahahah
Als je bv kijkt naar de lezing voor frits dan is die veel concreter en persoonlijk vind ik dat makkelijker te interpreteren..dus vooral ook wat is jouw gevoel bij de kaarten en wat zeggen ze jou. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je zelf weinig aanwijzingen krijgt verder en je het moet doen met alleen de kaarten. Maar ik zou op zich wel benieuwd zijn naar wat ze vertellen als je er nog eens een keertje naar kijktquote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De uitleg was idd vrij abstract. Zal ik probleren hem nog eens uit te leggen?
Waarom zeggen mensen dat over je?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef glittertje39 het volgende:
weet je wat zo irritant is...
ik heb al een aantal keren te horen gekregen de laatste tijd je moet je kans zien en grijpen om anders in het leven te komen staan.
En daardoor wordt er een sfeer gecreëerd als in: let op want als je hem mist dan heb je pechdus dan ga je een beetje zitten nadenken van wat zou dat dan zijn? en zal ik er wel alert op zijn..ik wil nou niet het woord paranoia gebruiken ( ik doe het toch
) maar zo een gevoel een beetje. Want ik wil wel wat maar wat???
zo nu is het net zo vaag als de legging hahahahah
Ok, nog een keertje:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Als je bv kijkt naar de lezing voor frits dan is die veel concreter en persoonlijk vind ik dat makkelijker te interpreteren..dus vooral ook wat is jouw gevoel bij de kaarten en wat zeggen ze jou. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je zelf weinig aanwijzingen krijgt verder en je het moet doen met alleen de kaarten. Maar ik zou op zich wel benieuwd zijn naar wat ze vertellen als je er nog eens een keertje naar kijkt
Het wordt gezegd door mensen ( 2 mensen hahahah) die ook spiritueel bezig zijn,quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom zeggen mensen dat over je?
maar goed ergens "hoop" je ook wel een bevestiging te krijgen die je herkent in je huidige bestaan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het is natuurlijk maar vermaak.
Ik ben benieuwd of die bijzondere kaarten nog wat voor je gaan betekenen. Ik zag het iig. niet, kennelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Het wordt gezegd door mensen ( 2 mensen hahahah) die ook spiritueel bezig zijn,
Dank je wel voor de 2de lezing, die is al een stuk duidelijker maar ik herken mij er niet in terug. Wel het stukje van zoekende naar iets maar bv het werk wat ik nu doe doe ik echt met heel veel plezier en daar zet ik mij ook volledig voor in.
Die liefdesaffaire daar is mijn huidige partner niet zo blij meemaar goed je weet nooit hoe het leven zal lopen
![]()
het is natuurlijk wat je zegt:
[..]
maar goed ergens "hoop" je ook wel een bevestiging te krijgen die je herkent in je huidige bestaan...
Maar nogmaals ik vind het echt keilief dat je nog een 2de keer naar de kaarten hebt willen kijken en het waren natuurlijk ook "bijzondere" kaarten zoals je zelf al meteen na de trekking zei
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gangquote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
Als je tijd hebt, zou je dan voor mij een keer een tarotlegging willen doen?
Leuk en bedankt!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang
Hier is alvast de trekking, de duiding volgt zsm.:quote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet of het wat voor je betekent, het is tenslotte maar vermaak, maar hier is ie dan:quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking, de duiding volgt zsm.:
0: munten 10
1: arcana 14, gematigdheid, omgekeerd
2: arcana 13, de dood
3: munten 6
4: munten 5, omgekeerd
5: ridder van staven, omgekeerd
6: staven 7
7: munten 3
8: arcana 2, de hogepriesteres
9: arcana 7, de zegewagen, omgekeerd