Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Was uitgelogged moest alle gegevens invullen dus te sloom anders had ik hem
Mwah is wel ok, ik woon naar mijn zin.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Mooi dorp wel, voor zover ik Den Haag ken dan.
dorp?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Mooi dorp wel, voor zover ik Den Haag ken dan.
quote:
ah oke, wist ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]Den Haag heeft officieel nooit stadsrechten verkregen
Zelfs mijn dorp heeft een tijdje stadsrechten gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]Den Haag heeft officieel nooit stadsrechten verkregen
Jij hebt een dorp?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs mijn dorp heeft een tijdje stadsrechten gehad
Ja, we zijn een achtergebleven gebied...net electriciteit en stromend waterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die zat de vorige keer in m'n boxquote:
Die hebben ze dan vast niet voor niks weer ingepikt ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat je niet per se in een kerk hoeft te trouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, wist ik niet
maar goed ik weet ook pas een jaar ofzo dat scheveningen eigenlijk maar een wijk van den haag is
Ik weet het, moet er wel eens doorheen, pff.. achtergesteld gebied.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, we zijn een achtergebleven gebied...net electriciteit en stromend water
Welke uithoek van Nederland kom jij weg dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat je niet per se in een kerk hoeft te trouwen
En een maand geleden kwam ik erachter dat een voltijd opleiding niet per se betekent dat je 40 uur per week op school zit (ik wss maar 24 uur)
Naastgelegen stadje was jaloers omdat hun haven het ineens een stuk minder goed deed..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die hebben ze dan vast niet voor niks weer ingepikt ook.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En een maand geleden kwam ik erachter dat een voltijd opleiding niet per se betekent dat je 40 uur per week op school zit (ik wss maar 24 uur)
tietjerkstradeel denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welke uithoek van Nederland kom jij weg dan?
Ach. Je hebt vast meer verstand van euh.. andere dingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik probeer ontwikkelingswerk hier te doen, als het een beetje op niveau is ga ik weer wegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het, moet er wel eens doorheen, pff.. achtergesteld gebied.
Goeie deal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die zat de vorige keer in m'n box
Gereformeerd gezinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welke uithoek van Nederland kom jij weg dan?
quote:
Is opzich wel grappig, kan er niet zoveel mee. Maar hijd eed het niet zo goed op marktplaats..quote:
spijkercity!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gereformeerd gezin
En mijn vorige opleiding was wel 40 uur per week.
En Spijkenisse
Spijkenisse
Ik weet alles over Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach. Je hebt vast meer verstand van euh.. andere dingen.
Bij mijn ibood..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Waar kan je je order annuleren?Ik heb in een opwelling die SSD gekocht, maar die is maar sata-300...
Ik had wel verwacht dat je ergens uit een gelovig gebied kwam, had alleen niet op Spijkenisse gerekendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gereformeerd gezin
En Spijkenisse
Spijkenisse
bij je accountgegevens kun je je bestellingen zien en ook annuleren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Waar kan je je order annuleren?Ik heb in een opwelling die SSD gekocht, maar die is maar sata-300...
Ik heb het eerder een keertje gepost, uit mijn hoofd: ergens bij my ibood.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Bij Mijn iBood.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Hi_flyer het volgende:
Haterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gereformeerd gezin
En Spijkenisse
Spijkenisse
tijd voor een anti allergeen kussen!!quote:
Wat een kutstad zegquote:
Mijn ouders komen uit Overijssel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je ergens uit een gelovig gebied kwam, had alleen niet op Spijkenisse gerekend
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een kutstad zeg
Het is lelijk, de helft spreekt geen Nederlands en ze gaan de naam veranderen in 'Nissewaard' (needless to say: het wordt nu al 'Nikswaard' genoemd)
Nissewaard is toch alleen voor de gemeente?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een kutstad zeg
Het is lelijk, de helft spreekt geen Nederlands en ze gaan de naam veranderen in 'Nissewaard' (needless to say: het wordt nu al 'Nikswaard' genoemd)
drom woon ik ook niet in spijkercityquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een kutstad zeg
Of ik moet gewoon minder lui worden en braaf m'n mascara iedere avond afdoenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor een anti allergeen kussen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Just a little..quote:
Kijkze. Maar inderdaad, als je 't voor de box doet ben je te laat als je pas reageert bij het belletje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Hehe ik ga weer tv kijkenEn op het belletje letten, voor jan lul eigenlijk.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik moet gewoon minder lui worden en braaf m'n mascara iedere avond afdoen
of beide?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nissewaard?? waarom dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een kutstad zeg
Oh dat dacht ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nissewaard is toch alleen voor de gemeente?
Ik ben ook niet erg op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |